AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #281 Del Skrevet 5. januar 2021 Kloakk Anonymkode: a5143...076 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #282 Del Skrevet 6. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 2.1.2021 den 14.42): Flere som ikke får det mest sympatiske inntrykket av Camilla? I mine øyne virker hun ikke veldig oppriktig og har et nokså stort fokus på gården og den store plassen hun kan "vinne" om det ender opp med full klaff mellom de to. Olivia er tydelig på at det ikke er noen konkurranse for henne men en tid for å se om hun og Ronny passer sammen. Det er jo nettopp det det er. Mens Camilla sin er holdning er: "jeg skal vinne". Det har hun ordrett sagt selv. Og hun bagatelliserer fryktelig angående det å ta med seg barna til Klepp. Høres ut som det haster å flytte ned dit. Hva er galt med avstandsforhold? Olivia er mye til tider, men hun virker mye mer moden og reflektert rundt det hele. Synd det ikke ser ut som hun vinner jfr. et spoilerklipp fra episode2. Anonymkode: ff1b8...74d Leste et sted at Camilla jobber som ringevikar på meny. Kan jo jobbe mye, men også lite. Kanskje hun ser etter et sted hun kan bo og "jobbe" (gård) og være med barna? Anonymkode: b9726...591 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #283 Del Skrevet 6. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 1.1.2021 den 12.44): Enig!! Jeg reagerte spesielt på Petter og "smørbukken". To unge karer i tyveårene, blautfeite og utrente. No good. Men, nå er det vel noen som blir krenket. Noen av frierne til Trine, virker rett å slett sosialt avstumpet. Anonymkode: b50e4...e89 Det er ikke snakk om å bli "krenket". Men mener du virkelig at overvektige ikke skal ha rett på å få seg kjæreste? Trine er jo ganske stor selv, ingen som kritiserer henne for å ville ha en kjæreste til tross for det. Når det gjelder han ene frieren hennes det er snakk om her, han med stokken, så ser man på ansiktsfasongen at det er han på bildet han sendte kontra hvordan han så ut live. At folk forandrer seg skjer ofte. Han har lengre og mørkere hår, og skjegg på bildet. Men det er samme fyr Anonymkode: f9225...fce 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #284 Del Skrevet 6. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er ikke snakk om å bli "krenket". Men mener du virkelig at overvektige ikke skal ha rett på å få seg kjæreste? Trine er jo ganske stor selv, ingen som kritiserer henne for å ville ha en kjæreste til tross for det. Når det gjelder han ene frieren hennes det er snakk om her, han med stokken, så ser man på ansiktsfasongen at det er han på bildet han sendte kontra hvordan han så ut live. At folk forandrer seg skjer ofte. Han har lengre og mørkere hår, og skjegg på bildet. Men det er samme fyr Anonymkode: f9225...fce Står det noen plass at jeg mener de ikke bør ha rett til å få seg kjæreste? Nei, det gjør ikke det! Eneste jeg sier, er at de er veldig utrente og blautfeite til å være så unge. Det kan alle se med sitt blotte øye. Men, som jeg også skrev...noe blir nok krenket, og du er tydeligvis en av de. Anonymkode: b50e4...e89 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #285 Del Skrevet 6. januar 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Leste et sted at Camilla jobber som ringevikar på meny. Kan jo jobbe mye, men også lite. Kanskje hun ser etter et sted hun kan bo og "jobbe" (gård) og være med barna? Anonymkode: b9726...591 Hun er vel regnskapsmedarbeider? Men ikke godt å si hvordan Ronny har tenkt rundt det å få flere hender på gården. Har han tenkt å lønne en fremtidig kjæreste som hjelper til eller skal hun være gratis ekstrahjelp litt her og der, sånn for "kosens skyld"? Camilla er vel også redd kyr. De har nok å nøste opp i de to der. Anonymkode: ff1b8...74d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #286 Del Skrevet 6. januar 2021 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Syns dette har vært en utrolig miserabel sesong. Ingen flørting eller kyssing eller noe som helst spenning. Har alltid sett programmet, men denne sesongen blir nok den siste. Syns det er rart at bøndene (m unntak av Ronny kanskje, men han er nå en historie i seg selv) er så veldig lite på. Ser at Trine ikke hadde det store utvalget av friere så hun er litt unnskyldt. Men særlig Christoffer oppfører seg som om han aldri har tatt på et kvinnemenneske før. Alt med han er rart og keitete. Det er lov å være litt sjenert, men han er så utrolig stiv. Håper virkelig at han viser andre sider av seg når han er alene med jentene, uten tv teamet på slep. Sier jo også litt når 2 av frierne selv valgte å trekke seg...Og det samme gjelder for så vidt Andreas også. Skulle ikke tro at han hadde problemer med å finne dame selv. Men han er også mer kompis enn flørtete. Så ikke rart at Karla trakk seg. Anonymkode: 7d428...e16 Problemet er at mange menn ikke vet hvordan de skal flørte. Jeg er mann selv, og aner ikke hvordan man gjør dette. Har vært sammen kona i 17 år, så har ikke hatt behov for dette på lenge. Når vi møttes så var det lite flørting, så jeg må innrømme at jeg ville slitt om jeg skulle ut på datingmarkedet nå Anonymkode: f9225...fce 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #287 Del Skrevet 6. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Står det noen plass at jeg mener de ikke bør ha rett til å få seg kjæreste? Nei, det gjør ikke det! Eneste jeg sier, er at de er veldig utrente og blautfeite til å være så unge. Det kan alle se med sitt blotte øye. Men, som jeg også skrev...noe blir nok krenket, og du er tydeligvis en av de. Anonymkode: b50e4...e89 Det er vel i så fall deres valg, og ikke noe man trenger å kommentere. Trine har da valgt de ut av en grunn Anonymkode: f9225...fce 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #288 Del Skrevet 6. januar 2021 Jeg håper vi får med bønder i en litt eldre aldersgruppe i neste sesong. Ingenting er bedre å se på en en gjeng 50-åringer med vin og pre-forelskelse i blodet. Anonymkode: 39fc2...964 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutthøna Skrevet 6. januar 2021 #289 Del Skrevet 6. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er vel i så fall deres valg, og ikke noe man trenger å kommentere. Trine har da valgt de ut av en grunn Anonymkode: f9225...fce Dette er et forum. Ting kan kommenteres og diskuteres. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magnifique Skrevet 6. januar 2021 #290 Del Skrevet 6. januar 2021 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Jeg håper vi får med bønder i en litt eldre aldersgruppe i neste sesong. Ingenting er bedre å se på en en gjeng 50-åringer med vin og pre-forelskelse i blodet. Anonymkode: 39fc2...964 Jeg liker faktisk bedre at de har tatt med yngre bønder i de to siste sesongene Alltid gøy å se forelskelse i forskjellige aldersgrupper, men liker å se folk på min egen alder også! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #291 Del Skrevet 6. januar 2021 Magnifique skrev (1 time siden): Jeg liker faktisk bedre at de har tatt med yngre bønder i de to siste sesongene Alltid gøy å se forelskelse i forskjellige aldersgrupper, men liker å se folk på min egen alder også! Men fordelen med de eldre er at de oftere er tryggere på seg selv og gir litt mer f**n -- og dermed gir bedre tv-underholdning for oss. Anonymkode: 39fc2...964 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magnifique Skrevet 6. januar 2021 #292 Del Skrevet 6. januar 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Men fordelen med de eldre er at de oftere er tryggere på seg selv og gir litt mer f**n -- og dermed gir bedre tv-underholdning for oss. Anonymkode: 39fc2...964 Er enig der. Men samtidig liker jeg når det vises litt sjenanse også. Synes det kan være underholdene på en egen måte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 6. januar 2021 #293 Del Skrevet 6. januar 2021 Krutthøna skrev (På 5.1.2021 den 7.29): Jeg tror Ronny har bommet kraftig på valget sitt. For det første tror jeg ikke Camilla er 100% oppriktig, og for det andre tror jeg Ronny lever i en fantasiverden, der han tror de er sambos etter dag 2. Kommer aldri til å fungere. Dessuten virker Camilla litt "bitchy", hvis det er lov å si i denne nærtakende verden vi lever i. Tenker at begge er single når vi kommer til siste program. Enig. Har ikke trua. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #294 Del Skrevet 6. januar 2021 Ser en annen tråd om at han har laget seg fan-instakonto. Hvis det er sant; hvorfor skulle han ønske/trenge det hvis han lever happily forever med Camilla? Tipper han er singel og desp. Anonymkode: 44f5f...c46 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #295 Del Skrevet 6. januar 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ser en annen tråd om at han har laget seg fan-instakonto. Hvis det er sant; hvorfor skulle han ønske/trenge det hvis han lever happily forever med Camilla? Tipper han er singel og desp. Anonymkode: 44f5f...c46 Rettelse: ser nå at det er konto andre har laget, og ikke han selv. Trekker tilbake hele konspirasjonen min Anonymkode: 44f5f...c46 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaisamaia Skrevet 7. januar 2021 #296 Del Skrevet 7. januar 2021 Så nå er det Ronny og Camilla, Trine og Olav. Hva skjer i neste episode da? Siste valg hos både Christopher og Andreas? Og de andre parene er på norgesferie? Det går så tregt og er så dårlig klippet, men som en annen her sa - det er kanskje litt fint med mange episoder også. 😝 Jeg vet ikke. Men før har det vel alltid programmet vært ferdig på høsten? Eller tar jeg feil nå? Uansett.. Skulle ønske deltakerne hadde fått en sånn "bli ny-dag". Se for dere Camilla med andre briller, annen frisyre og andre klær. 😯 Jeg får så lyst til å gjøre noe når jeg ser henne. 🙉 Hun er jo fin, men tenk så mye penere hun hadde blitt med SMÅ grep. Ja, så kjedelig har årets sesong vært at jeg må begynne å kommentere utseendet... 🙉 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutthøna Skrevet 7. januar 2021 #297 Del Skrevet 7. januar 2021 Kaisamaia skrev (1 time siden): Så nå er det Ronny og Camilla, Trine og Olav. Hva skjer i neste episode da? Siste valg hos både Christopher og Andreas? Og de andre parene er på norgesferie? Det går så tregt og er så dårlig klippet, men som en annen her sa - det er kanskje litt fint med mange episoder også. 😝 Jeg vet ikke. Men før har det vel alltid programmet vært ferdig på høsten? Eller tar jeg feil nå? Uansett.. Skulle ønske deltakerne hadde fått en sånn "bli ny-dag". Se for dere Camilla med andre briller, annen frisyre og andre klær. 😯 Jeg får så lyst til å gjøre noe når jeg ser henne. 🙉 Hun er jo fin, men tenk så mye penere hun hadde blitt med SMÅ grep. Ja, så kjedelig har årets sesong vært at jeg må begynne å kommentere utseendet... 🙉 Som du skriver, så er det nok valg hos de to siste bøndene på mandag. Kan se ut som de andre to frierne skal på besøk til sine utvalgte. Kjedelig sesong. Håper den neste blir uten korona og med litt mer som skjer 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #298 Del Skrevet 7. januar 2021 Synes det er litt komisk at faren til Christoffer viser mer interesse overfor jentene og hva de tenker, enn Christoffer selv. Mulig dette skyldes klippingen i år, men jeg merker meg at Christoffer ikke har tatt initiativ til å snakke med noen av jentene på tomannshånd? Foruten da han tok med seg Ingri Eline på potetgullfabrikken i sist episode. Tror uansett han velger henne. Ingri Eline er blid, søt og veldig omgjengelig. Jeg tror hun egentlig passer med ganske mange menn der ute. Christoffer virker mer reservert og ikke så omgjengelig. Men det kan også ha noe med at han i ganske mange år har vært veldig selvstendig på gården, og er vant til å jobbe mye alene. Ser for meg at han er en type som kun klarer å være seg selv med folk han kjenner godt og er trygg på. Jeg tror C kanskje blir litt for kjedelig for I i lengden.. Anonymkode: 1053b...94b 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #299 Del Skrevet 7. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 2.1.2021 den 15.45): Ronny virker nokså giret på at den han velger skal flytte inn asap, så det er vel ikke bare Camilla. Men, enig med deg. Ingenting galt i avstandsforhold. Mange som har det i flere år før de formaliserer forholdet med et samboerskap. Synes det er litt rart at hun bare kan ta ungene med seg fra Bergen til Klepp. Virker lite gjennomtenkt fra hennes side. Synes ikke Ronny passer med noen av de, men det kan være lurest å velge Olivia. De har en god tone, bor nære hverandre og kan treffes i hverdagen uten å måtte bo sammen fra dag 1. Se hvordan det utvikler seg. Tror uansett at han får en veldig god venn i Olivia. Anonymkode: b50e4...e89 Problemet er vel at avstandsforhold fungerer dårlig når man har gård. Da kan man ikke bare ta en ferie eller frihelg når man vil for å besøke. Og når Ronny er såpass voksen skjønner jeg godt at han ikke gidder noe halvveis. Anonymkode: b582a...6e5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #300 Del Skrevet 7. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Synes det er litt komisk at faren til Christoffer viser mer interesse overfor jentene og hva de tenker, enn Christoffer selv. Mulig dette skyldes klippingen i år, men jeg merker meg at Christoffer ikke har tatt initiativ til å snakke med noen av jentene på tomannshånd? Foruten da han tok med seg Ingri Eline på potetgullfabrikken i sist episode. Tror uansett han velger henne. Ingri Eline er blid, søt og veldig omgjengelig. Jeg tror hun egentlig passer med ganske mange menn der ute. Christoffer virker mer reservert og ikke så omgjengelig. Men det kan også ha noe med at han i ganske mange år har vært veldig selvstendig på gården, og er vant til å jobbe mye alene. Ser for meg at han er en type som kun klarer å være seg selv med folk han kjenner godt og er trygg på. Jeg tror C kanskje blir litt for kjedelig for I i lengden.. Anonymkode: 1053b...94b Men, fyren må vel ha noen venner. Han virker jo sosialt helt ute....ikke bare når det kommer til jenter, men folk generelt. Anonymkode: b50e4...e89 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå