Gå til innhold

Disse pakke reisene for single og ensomme??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Turene før jul i fjor og fram til våren ble avlyst, blir spent hva som skjer nå.

Anonymkode: ba44c...31a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan også tipse om Jomfrureiser. Da er det kun kvinner som reiser. G Adventures har mange fine turer. Da må du reise til møteplassen selv hvor enn det er i verden. 

Anonymkode: 0089c...e46

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anbefaler å ikke dele rom, jeg var tur nå i jula og delte med en eldre dame.

Hun var veldig hyggelig, sosial og til tider tok hensyn.

Men hun hadde på lydene på mobilen sin, tastelås, snapchat historie (regner med), du hørte når hun fikk melding and so on.

 

Etter frokost så satt hun og tasta på rommet og det var høyd, og jeg valgte å ikke si noe da det var prat om 15-20 min, så jeg lot det gå.

Etter lunsj hadde vi en død tid på 1.5 time, jeg spurte om hun kunne skru av tastelyden, noe hun gjorde-men skrudde den på igjen når jeg gikk på toalettet, og sa hun hadde skrudd av lyden, og spurte pent og høflig og jeg kunne se på innstillingene for å skru av lyden, da ble hun dritt sur og mente at JEG skulle oppholde meg en liten stund på badet så hun kunne skrive ferdig meldingen 🙄, Jeg svarte surt tilbake at jeg prøvde bare å hjelpe, og hun stormet in på badet og var passiv agressive  og satt å tekstet der, lyden hørte jeg fortsatt 😄Så jeg ende med å gå ned for å fred.

 Og dette skjedde flere ganger, jeg hørte nå hun så på historier, når noen ringte eller tekstet, eller  når mobilen ble ladet.

Når hun satt og spilte spill på mobilen, så hørte jeg spille lydene, det var helt utrolig og skikkelig spesielt 😄

Anonymkode: ba44c...31a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg anbefaler å ikke dele rom, jeg var tur nå i jula og delte med en eldre dame.

Hun var veldig hyggelig, sosial og til tider tok hensyn.

Men hun hadde på lydene på mobilen sin, tastelås, snapchat historie (regner med), du hørte når hun fikk melding and so on.

 

Etter frokost så satt hun og tasta på rommet og det var høyd, og jeg valgte å ikke si noe da det var prat om 15-20 min, så jeg lot det gå.

Etter lunsj hadde vi en død tid på 1.5 time, jeg spurte om hun kunne skru av tastelyden, noe hun gjorde-men skrudde den på igjen når jeg gikk på toalettet, og sa hun hadde skrudd av lyden, og spurte pent og høflig og jeg kunne se på innstillingene for å skru av lyden, da ble hun dritt sur og mente at JEG skulle oppholde meg en liten stund på badet så hun kunne skrive ferdig meldingen 🙄, Jeg svarte surt tilbake at jeg prøvde bare å hjelpe, og hun stormet in på badet og var passiv agressive  og satt å tekstet der, lyden hørte jeg fortsatt 😄Så jeg ende med å gå ned for å fred.

 Og dette skjedde flere ganger, jeg hørte nå hun så på historier, når noen ringte eller tekstet, eller  når mobilen ble ladet.

Når hun satt og spilte spill på mobilen, så hørte jeg spille lydene, det var helt utrolig og skikkelig spesielt 😄

Anonymkode: ba44c...31a

Hvilket selskap var dette? CD? Norgesreise eller utenlands?

Anonymkode: e4f1f...0e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12/28/2021 den 11.40):

Turene før jul i fjor og fram til våren ble avlyst, blir spent hva som skjer nå.

Anonymkode: ba44c...31a

Jeg dro med CD utenlands nå i jula. Ikke alt ble avlyst 

Anonymkode: e4f1f...0e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg dro med CD utenlands nå i jula. Ikke alt ble avlyst 

Anonymkode: e4f1f...0e9

Se på datoen jeg skrev det på :)

Anonymkode: ba44c...31a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hvilket selskap var dette? CD? Norgesreise eller utenlands?

Anonymkode: e4f1f...0e9

Tror ikke det er så vesentlig hvor og hvilken selskap det er, jeg skal ikke dele rom med noen igjen, er ikke årleit å få høre at hun får en tekstmelding 5-6 om natten. Men det er jo selvsagt noen folk det er helt okay å dele rom med, men jeg tror ikke gidder å sjanse på det igjen..

Anonymkode: ba44c...31a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Jeg dro med CD utenlands nå i jula. Ikke alt ble avlyst 

Anonymkode: e4f1f...0e9

Kreta?

Anonymkode: ba44c...31a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Kreta?

Anonymkode: ba44c...31a

Kypros

Anonymkode: e4f1f...0e9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Kypros

Anonymkode: e4f1f...0e9

Var det en bra tur?

Anonymkode: ba44c...31a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Var det en bra tur?

Anonymkode: ba44c...31a

Tja. Ikke så bra vær. Mye som var stengt pga helligdager og. Korona.Mest kjipt å dra på tur med en gjeng hvor gjennomsnittlig alder var 55. Var den eneste under 40. Naivt å tro at det også skulle være noen yngre med på turen. Kunne ikke avlyse turen heller da jeg ikke hadde fått tilbake pengene. Neste gang drar jeg med en under 45 gruppe. 

Anonymkode: e4f1f...0e9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 5.1.2022 den 11.23):

Tja. Ikke så bra vær. Mye som var stengt pga helligdager og. Korona.Mest kjipt å dra på tur med en gjeng hvor gjennomsnittlig alder var 55. Var den eneste under 40. Naivt å tro at det også skulle være noen yngre med på turen. Kunne ikke avlyse turen heller da jeg ikke hadde fått tilbake pengene. Neste gang drar jeg med en under 45 gruppe. 

Anonymkode: e4f1f...0e9

Skjønner, jeg har også lagt merke til at damene gjerne er 20-30 år eldre enn meg.

Hun jeg delte rom med var 40 år eldre!

Anonymkode: ba44c...31a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1/6/2022 den 14.32):

Skjønner, jeg har også lagt merke til at damene gjerne er 20-30 år eldre enn meg.

Hun jeg delte rom med var 40 år eldre!

Anonymkode: ba44c...31a

Vet dere om gruppeturer hvor folk er i nogenlunde samme aldersgruppe? 40 pluss minus 10?

Anonymkode: e4f1f...0e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 7.1.2022 den 14.34):

Vet dere om gruppeturer hvor folk er i nogenlunde samme aldersgruppe? 40 pluss minus 10?

Anonymkode: e4f1f...0e9

Dessverre :(

Anonymkode: ba44c...31a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...