Gå til innhold

Maria Mena

Kaisamaia

Anbefalte innlegg

Syrinia skrev (16 timer siden):

Nå må dere rulle inne her da. Maria har det kjempefint med posemannen sin. Gud bedre hva er det med folk🙄

Enig. Herregud, folk er gale. Dikter opp tull. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 2 år senere...
  • 1 måned senere...

Har fortsatt ikke funnet ut hvem den gifte mannen var. Kan man få et par hint…?Hyggelig med babyen👶🏼

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ck1 skrev (På 20.5.2024 den 13.12):

Har fortsatt ikke funnet ut hvem den gifte mannen var. Kan man få et par hint…?Hyggelig med babyen👶🏼

Håhå. Han er gitarist, mener jeg. Jeg fant det ut den gang da, men har glemt det.. Skal se om jeg finner det ut igjen for deg. 😆❤️

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaisamaia skrev (2 timer siden):

Håhå. Han er gitarist, mener jeg. Jeg fant det ut den gang da, men har glemt det.. Skal se om jeg finner det ut igjen for deg. 😆❤️

Ikke TS vel…? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ck1 skrev (7 timer siden):

Ikke TS vel…? 

Nei, tror MLJ. Google Maria Mena gitarist. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruLine skrev (På 17.4.2024 den 16.45):

Flott at hun har kuttet alkoholen ❤️

Det er det  👏🏼 men jeg ble litt paff  da jeg forsto at hun har vært gravid i 8-9 mnd av det året hun har vært edru nå. Men det sier  jo litt om alvorlighetsgraden da. Håper hun klarer å forbli edru 🤞🏼

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (4 timer siden):

Det er det  👏🏼 men jeg ble litt paff  da jeg forsto at hun har vært gravid i 8-9 mnd av det året hun har vært edru nå. Men det sier  jo litt om alvorlighetsgraden da. Håper hun klarer å forbli edru 🤞🏼

Er det kun fordi hun er gravid hun har holdt seg edru?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (1 time siden):

Er det kun fordi hun er gravid hun har holdt seg edru?

Ikke godt å si . Hun sluttet å drikke før hun ble gravid da. Men det er verdens beste motivasjon hvertfall. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser hun har inngått samarbeid med Lindex på baby/barneklær. Det var jo litt skuffende.. men er jo mulig hun skal snakke om barneklær uten å involvere bebis i det minste. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde hun tjente greit som artist? Mye vil ha mer. Spons. 🙄

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (5 minutter siden):

Hvor mye tror du hun tjener ? Norske Artister tjener ikke så mye med mindre de har konserter. Ettersom hun nå er høygravid blir det nok færre konserter og mye av inntektsgrunnlaget faller fra 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Smos1 skrev (Akkurat nå):

Hvor mye tror du hun tjener ? Norske Artister tjener ikke så mye med mindre de har konserter. Ettersom hun nå er høygravid blir det nok færre konserter og mye av inntektsgrunnlaget faller fra 

Hun har nok til salt i grøten. Hun er med på mange konserter og har vel rett på permisjon med full lønn? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (16 timer siden):

Tror nok hun er blant de som tjener veldig bra. Etter som jeg har sett i media skal hun ut på turne med barn og samboer. Vet ikke når .. Skuffende om hun skal promotere barneklær.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
refill skrev (På 31.5.2024 den 23.25):

Hun klarer seg nok gjennom en permisjon. 

https://www.vg.no/rampelys/musikk/i/eEb8pQ/rekordaar-for-maria-mena

Ja, det var for 3 år siden..

Men ja, låtene hennes spilles jo av og til på radio, så noen kroner får hun jo sikkert inn.
Streaming tjener man ingenting på - om man ikke har millioner av streams, da. Og det tviler jeg på at hun har..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Kavorka skrev (21 minutter siden):

Ja, det var for 3 år siden..

Men ja, låtene hennes spilles jo av og til på radio, så noen kroner får hun jo sikkert inn.
Streaming tjener man ingenting på - om man ikke har millioner av streams, da. Og det tviler jeg på at hun har..

Nei, hun har ikke millioner av streams men milliarder av streams 😊 Hun har vært meget populær i over 20 år og holder masse konserter, også i Europa ellers. Sjekket for moro skyld og firmaet hennes dro inn 8,5 millioner ifølge siste publiserte ligning. Hun vil nok klare seg fint 😊

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...