Gå til innhold

Maria Mena


Kaisamaia

Anbefalte innlegg

Ble ikke hun sammen med en ny mann nå i sommer? 
Virker ikke som hun er følelsesmessig over denne affæren, må være rart for kjæresten å være en del av.. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 timer siden, *Stjerne*støv* skrev:

Ble ikke hun sammen med en ny mann nå i sommer? 
Virker ikke som hun er følelsesmessig over denne affæren, må være rart for kjæresten å være en del av.. 

Hun er sikkert ganske ferdig med det, etter 5 år.. Men bruker det for å selge. Uansett er det kanskje litt rart for den nye kjæresten, ja. 🙉☺️

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, *Stjerne*støv* said:

Ble ikke hun sammen med en ny mann nå i sommer? 
Virker ikke som hun er følelsesmessig over denne affæren, må være rart for kjæresten å være en del av.. 

Tar vel ofte litt tid fra man skriver musikk til den gis ut, så det er naturlig for de som skriver om personlige ting at det liksom "henger litt etter"....? (Men ja jeg ville følte det som rart om jeg var kjæresten 😄 Samtidig, han tenker vel at det er ok siden han er sammen med henne, sånt følger jo med når du er sammen med en offentlig musiker som deler mye og har mye følelser)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.10.2020 den 10.59, Kaisamaia skrev:

Ja, det skjønner jeg, altså. Det er det jo mange som gjør. Men fra å gjøre det til å lage et helt album om hvor fælt det er å være den andre kvinnen? Og å si at han ikke gikk fra kjæresten (og barna?) fordi han hadde problemer? Det er vel bare en unnskyldning man bruker for å forklare for seg selv? Uansett, så ser jeg jo i mange tråder her inne at mange mener det kun er den som bedrar som har ansvaret og ikke den andre... Jeg klarer ikke helt å se at ikke den som er med på leken også har et visst ansvar. Hadde i alle fall ikke gått ut og sagt at elskeren min ikke valgte meg fordi han hadde problemer. 😜 Men nå er vel dette prosjektet også ett ledd i det å få andre til å kjenne seg igjen, være ærlig, vise sårbarhet og mot osv. Så da blir det vel oversett hvor latterlig dette er.. 

Jo jo, all hun lager går ut på å skrive ut smerten og såre erfaringer, og det er alltid nok å ta av!

Endret av parmanoia
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes hele dama er så full av seg selv at jeg blir dårlig. En av de mest egosentriske artistene i Norge! Meg meg meg meg. Pjuuuuk.

Grunnen til at han aldri gikk Maria, det var vel fordi han ikke var intressert i noe annet enn spenning. Det er ofte slik skjønner du. 

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Er det bare meg som synes hun er fryktelig pretensiøs? Føler hun er en parodi på en følsom singer song writer med måten hun ter seg og poserer på sin Instagram. Har egentlig alltid vært likegyldig til Maria Mena, men etter å kikket på hennes insta og sett henne på Lindmo blir jeg så skeptisk. Synes hun er latterlig 😂

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Maria Mena husker jeg best for hennes katastrofale opptreden på Letterman-showet i USA i 2004. Ligger ikke noe klipp ute lenger, det har sikkert managementet hennes sørget for, men det er noe av det pinligste jeg har sett på TV noen gang. Man må jo ikke stille opp på sånt om man ikke kan synge live.

Litt flashback gjennom å lese denne artikkelen:

https://www.google.no/amp/s/www.dagbladet.no/kultur/maria-fikset-letterman-rekord/65982233/amp
 

«Maria var så nervøs at hun sang mer falskt enn Spice Girls. Selv om hun etter hvert modifiserte «You're the Only One» slik at hun unngikk å synge de høyeste tonene, hjalp det dessverre ikke så mye. 

Det var og ble urent gjennom hele opptredenen.»

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, Iben02 said:

Er det bare meg som synes hun er fryktelig pretensiøs? Føler hun er en parodi på en følsom singer song writer med måten hun ter seg og poserer på sin Instagram. Har egentlig alltid vært likegyldig til Maria Mena, men etter å kikket på hennes insta og sett henne på Lindmo blir jeg så skeptisk. Synes hun er latterlig 😂

Er enig, men synes hun synger veldig fint da og skriver fine sanger :) Likte den nye plata veldig godt!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Djækklåsst skrev:

Maria Mena husker jeg best for hennes katastrofale opptreden på Letterman-showet i USA i 2004. Ligger ikke noe klipp ute lenger, det har sikkert managementet hennes sørget for, men det er noe av det pinligste jeg har sett på TV noen gang. Man må jo ikke stille opp på sånt om man ikke kan synge live.

Litt flashback gjennom å lese denne artikkelen:

https://www.google.no/amp/s/www.dagbladet.no/kultur/maria-fikset-letterman-rekord/65982233/amp
 

«Maria var så nervøs at hun sang mer falskt enn Spice Girls. Selv om hun etter hvert modifiserte «You're the Only One» slik at hun unngikk å synge de høyeste tonene, hjalp det dessverre ikke så mye. 

Det var og ble urent gjennom hele opptredenen.»

Har du hørt henne synge live? Hun er kjempeflink. Alle kan bli nervøse. 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Superbobla skrev:

Har du hørt henne synge live? Hun er kjempeflink. Alle kan bli nervøse. 

Det var nok mer enn nervøsitet som spilte inn den gangen. Låten hun valgte var jo hennes store hit på den tiden, men er nok en vanskelig låt å fremføre live. Et dårlig valg i så måte. I alle tilfeller er det meget mulig den verste opptredenen i showets historie og man har sjelden blitt mer pinlig berørt av å være norsk.

Endret av Djækklåsst
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Djækklåsst skrev:

Det var nok mer enn nervøsitet som spilte inn den gangen. Låten hun valgte var jo hennes store hit på den tiden, men er nok en vanskelig låt å fremføre live. Et dårlig valg i så måte. I alle tilfeller er det meget mulig den verste opptredenen i showets historie og man har sjelden blitt mer pinlig berørt av å være norsk.

Vel jeg må si at Ashlee Simpson sin «opptreden» hvor hun mimet feil sang tar Maria Mena glatt. Mener i allefall det var på samme show uten at jeg skal være skråsikker.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Oh my....er det bare jeg som synes det blir bare for mye Maria Mena...dyrker hun den såre fortiden eller....jeg klarer bare ikke la meg berøre. Vet liksom ikke hvorfor...

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

GulleGull skrev (8 timer siden):

Denne historien fortalte hun på «hver gang vi møtes i kveld» og hun var 17 år, svært syk med spiseforstyrrelser og ingen voksne som tok ansvar for å følge opp hennes psykiske ve og vel på den turen. Så hun burde egentlig ikke vært satt opp til å spille der uten å ha noe skikkelig oppfølging i ryggen. Så å «skylde» på henne, som ett uerfarent barn, som bare gjorde som de voksne sa er litt dumt i denne settingen. 

Hun var 18 år, men du kan nok ha rett i at de i teamet hennes som fikk henne til å stille opp burde visst bedre.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BethD skrev (2 timer siden):

Syns tittelen på touren hennes er kleinere enn noe jeg noensinne har hørt om 

Hva heter den?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ble fryktelig flau av å se på hver gang vi møtes ivertfall...når hun spurte Hanne Krogh..."skal vi virkelig gå dit"...eller noe sånn. Når hun fortalte at hun ikke klarte å redde mamman sin, så hun ville redde alle andre...Hvirfor klarer jeg bare ikke å bli rørt?  Det er noe tilgjort over det, som om hun bruker det for å få folk til å like henne...eller noe sånt. Multi andre klarer å sette bedre ord på det.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BethD skrev (Akkurat nå):

They never leave their wives tour

 

 

 

🥲

😵 nei....nei? Nei????

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fnuggolina

Hyggelig stemning her inne da :P 

Er innom Instaen innimellom og synes hun fremstår helt fint.

Klok, reflektert og dyktig. Alle artister/kunstnere/forfattere er litt selvopptatte, sånn blir det når en skal ha en sånn type jobb. 

Er ikke superfan av sjangeren eller musikken, men det gjelder jo alle i den kategorien for min del.

Og på et veldig overflatisk og særs uviktig nivå så synes jeg hun er vakker og han kjæresten er noe av det seriøst deiligste jeg har sett på lange tider - christ on a bike og hjelpes 🙈🤩

Men jada, jeg må innrømme jeg blir nysgjerrig på hvem den fyren er.

At hun gjorde en dårlig opptreden når hun var alvorlig syk (det antok jeg før hun var åpen om det) og vel bare hadde spist en Snickers hele dagen eller hva det var er ikke akkurat rart.

Alle har vel levert noe halvveis på jobb ei gang eller femten. 

Følger mest med på henne pga kjolene :P Synes også hun har mange kloke betraktninger rundt psykisk helse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...