Gå til innhold

Maria Mena


Kaisamaia

Anbefalte innlegg

Hvem er det Maria Mena skriver om på Instagram i dag? (Og ofte..). Hvem var det hun hadde et "giftig forhold" til? Er det han hun var gift med hun skriver om? Hva skjedde? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

49 minutter siden, Imsen skrev:

Åååja. Takk! ☺️ Da skjønner jeg tittelen på plata. 🙉 "They never leave their wifes". Oook. Klarte ikke plassere det, for det er et sammensurium av hennes problemer på den profilen og i media.. 🙉

Hun sier "Og så syntes jeg synd på ham, fordi han hadde veldig tydelig problemer, ettersom han ikke klarte å gå."  Er vel som regel ikke det som er problemet, men at de vil ha litt spenning.. Så flaut å si det der..🙉 Men ok. 😆

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Kaisamaia said:

Åååja. Takk! ☺️ Da skjønner jeg tittelen på plata. 🙉 "They never leave their wifes". Oook. Klarte ikke plassere det, for det er et sammensurium av hennes problemer på den profilen og i media.. 🙉

Hun sier "Og så syntes jeg synd på ham, fordi han hadde veldig tydelig problemer, ettersom han ikke klarte å gå."  Er vel som regel ikke det som er problemet, men at de vil ha litt spenning.. Så flaut å si det der..🙉 Men ok. 😆

Hun poster såpass hyppig at det kan være vanskelig å holde tritt 😅

Tror jeg hørte på podcastepisoden hennes med Ida Fladen, sånn jeg fikk det med meg!

Hun er generelt gaanske mye mer utleverende enn jeg selv ville vært, ihvertfall, spesielt om noe sånt som det her. Skal ikke si så mye mer enn det tror jeg 😝

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Imsen skrev:

Hun poster såpass hyppig at det kan være vanskelig å holde tritt 😅

Tror jeg hørte på podcastepisoden hennes med Ida Fladen, sånn jeg fikk det med meg!

Hun er generelt gaanske mye mer utleverende enn jeg selv ville vært, ihvertfall, spesielt om noe sånt som det her. Skal ikke si så mye mer enn det tror jeg 😝

Hehe. Det er greit. ☺️ Skal høre episoden nå. Hørte på noen av sangene nå. Liker musikken, men hjelp, så flau jeg blir.. Trodde det var opplest og vedtatt at det ikke var spesielt lurt eller fint gjort å ha et forhold til en opptatt person. 🙉 Men skal høre episoden da.. 😆🙉

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Kaisamaia skrev:

Hehe. Det er greit. ☺️ Skal høre episoden nå. Hørte på noen av sangene nå. Liker musikken, men hjelp, så flau jeg blir.. Trodde det var opplest og vedtatt at det ikke var spesielt lurt eller fint gjort å ha et forhold til en opptatt person. 🙉 Men skal høre episoden da.. 😆🙉

Hun ble nok forelsket og tok hele greia for mer enn hva det egentlig var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 23.10.2020 den 9.15, O.G. skrev:

Hun ble nok forelsket og tok hele greia for mer enn hva det egentlig var.

Ja, det skjønner jeg, altså. Det er det jo mange som gjør. Men fra å gjøre det til å lage et helt album om hvor fælt det er å være den andre kvinnen? Og å si at han ikke gikk fra kjæresten (og barna?) fordi han hadde problemer? Det er vel bare en unnskyldning man bruker for å forklare for seg selv? Uansett, så ser jeg jo i mange tråder her inne at mange mener det kun er den som bedrar som har ansvaret og ikke den andre... Jeg klarer ikke helt å se at ikke den som er med på leken også har et visst ansvar. Hadde i alle fall ikke gått ut og sagt at elskeren min ikke valgte meg fordi han hadde problemer. 😜 Men nå er vel dette prosjektet også ett ledd i det å få andre til å kjenne seg igjen, være ærlig, vise sårbarhet og mot osv. Så da blir det vel oversett hvor latterlig dette er.. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Kaisamaia skrev:

Ja, det skjønner jeg, altså. Det er det jo mange som gjør. Men fra å gjøre det til å lage et helt album om hvor fælt det er å være den andre kvinnen? Og å si at han ikke gikk fra kjæresten (og barna?) fordi han hadde problemer? Det er vel bare en unnskyldning man bruker for å forklare for seg selv? Uansett, så ser jeg jo i mange tråder her inne at mange mener det kun er den som bedrar som har ansvaret og ikke den andre... Jeg klarer ikke helt å se at ikke den som er med på leken også har et visst ansvar. Hadde i alle fall ikke gått ut og sagt at elskeren min ikke valgte meg fordi han hadde problemer. 😜 Men nå er vel dette prosjektet også ett ledd i det å få andre til å kjenne seg igjen, være ærlig, vise sårbarhet og mot osv. Så da blir det vel oversett hvor latterlig dette er.. 

Enig i at det ble veldig navlebeskuende fra Marias side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, O.G. skrev:

Enig i at det ble veldig navlebeskuende fra Marias side.

Er ikke navlebeskuende mellomnavnet hennes?

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, prumpeloff skrev:

Men hvem er denne mannen da?

Det tror jeg aldri vi får vite. 🙆 Men seriøst.. Så dere Lindmo i kveld? Jeg fatter det ikke.. Hun var "den andre kvinnen". Stakkars den "andre kvinnen".. Altså.. Hva? What the actual f*ck?! 

Samtidig så liker jeg de nye låtene hennes, faktisk. Og jeg tok meg selv i å bli en smule rørt på slutten der da hun framførte "You live and you learn". 🙆🙉😆 Samtidig så bare.. Hva skjer?? Skal hun liksom være "den andre kvinnens stemme" nå, eller? 🙉 Når ble det sosialt akseptabelt? 😆

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, vi er mange som har vert der, om det snakkes om eller ikke. Jeg var det andre kvinnen uten å vite om det. Jeg var ung, bare 20 år, naiv selvfølgelig. Enkelte et sykt manipulerende. Jeg holdt ikke kjeft i ettertid jeg heller, var ikke jeg som skulle skamme meg!

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Kaisamaia skrev:

Det tror jeg aldri vi får vite. 🙆 Men seriøst.. Så dere Lindmo i kveld? Jeg fatter det ikke.. Hun var "den andre kvinnen". Stakkars den "andre kvinnen".. Altså.. Hva? What the actual f*ck?! 

Samtidig så liker jeg de nye låtene hennes, faktisk. Og jeg tok meg selv i å bli en smule rørt på slutten der da hun framførte "You live and you learn". 🙆🙉😆 Samtidig så bare.. Hva skjer?? Skal hun liksom være "den andre kvinnens stemme" nå, eller? 🙉 Når ble det sosialt akseptabelt? 😆

Hvorfor skal "den andre kvinnen" skamme seg ? Hva med den utro part ?

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, Thaila skrev:

Vel, vi er mange som har vert der, om det snakkes om eller ikke. Jeg var det andre kvinnen uten å vite om det. Jeg var ung, bare 20 år, naiv selvfølgelig. Enkelte et sykt manipulerende. Jeg holdt ikke kjeft i ettertid jeg heller, var ikke jeg som skulle skamme meg!

Enig.. Jeg var 17 år. Ung, naiv, men ikke kynisk.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Thaila skrev:

Vel, vi er mange som har vert der, om det snakkes om eller ikke. Jeg var det andre kvinnen uten å vite om det. Jeg var ung, bare 20 år, naiv selvfølgelig. Enkelte et sykt manipulerende. Jeg holdt ikke kjeft i ettertid jeg heller, var ikke jeg som skulle skamme meg!

Men du visste jo ikke om at du var den andre kvinnen? Mena visste jo at hun var den andre kvinnen, og det i 3 år. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, spirå12 skrev:

Hvorfor skal "den andre kvinnen" skamme seg ? Hva med den utro part ?

Har jeg sagt at den utro part ikke har ansvar? Jeg sa: "Jeg klarer ikke helt å se at ikke den som er med på leken også har et visst ansvar". Jeg mener begge to har ansvar, såfremt "den andre" vet at h*n er den andre, selvfølgelig. 

Endret av Kaisamaia
Skrivefeil
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det går nok ikke lang tid før det blir kjent hvem denne mannen er. Jeg kan ikke la være å tenke på den ekstra byrden som blir tillagt konen når det skjer. Det er ekstremt vanskelig å komme gjennom et slikt svik,  og det blir ikke lettere om  hele norge skal innvolveres. Maria Mena burde ikke ha snakket offentlig om dette. Hun har selv satt seg i den posisjonen å være den andre kvinnen. At det ikke gikk hennes vei burde ikke komme som en bombe på henne. Det er som hun sier sjelden at en mann forlater konen for elskerinnen, og det var hun gammel nok til å vite før hun innledet forholdet. 
Hun får desverre ingen sympati fra meg. 

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Kaisamaia skrev:

Har jeg sagt at den utro part ikke har ansvar? Jeg sa: "Jeg klarer ikke helt å se at ikke den som er med på leken også har et visst ansvar". Jeg mener begge to har ansvar, såfremt "den andre" vet at h*n er den andre, selvfølgelig. 

Enig. Å stille opp på TV for å få sympati, huff, nei.... Stakkars kona til denne mannen. (Jodel-ryktene ble blåst liv i igjen med dette intervjuet.)

Jeg får litt følelsen av at dette intervjuet er en slags hevn mot mannen som ikke valgte henne.

Liker musikken hennes.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...