T-Rex Skrevet 9. november 2020 #701 Skrevet 9. november 2020 52 minutter siden, Jenta på brua said: Heldigvis sitter ikke Twitter stille på siden lenger 👏🏼 Jeg må innrømme at jeg gleder meg til det blir stille fra den kanten. 2
hlidskjalf Skrevet 9. november 2020 #703 Skrevet 9. november 2020 58 minutter siden, Jenta på brua skrev: Heldigvis sitter ikke Twitter stille på siden lenger 👏🏼 Noe er alvorlig galt når Twitter og resten av big tech tar på seg rollen som verdenspoliti/president og definerer hva som er sant og ikke. Trump vant sannsynligvis valget,.men demokratene brukte sleipere triks. 5
hlidskjalf Skrevet 9. november 2020 #704 Skrevet 9. november 2020 (endret) På 8.11.2020 den 15.05, jabx skrev: AOC hadde vært fint. Er du seriøs? Dette er dama som ville ha trump-tilhengere på en liste slik at de kunne straffeforfølges. Hun går Stalin og Pol Pot en høy gang. Endret 9. november 2020 av hlidskjalf 1
studerende Skrevet 9. november 2020 #705 Skrevet 9. november 2020 1 time siden, hlidskjalf skrev: Noe er alvorlig galt når Twitter og resten av big tech tar på seg rollen som verdenspoliti/president og definerer hva som er sant og ikke. Trump vant sannsynligvis valget,.men demokratene brukte sleipere triks. Trump stemte selv med post-stemme.... De er trygge. 6
_popcorn_ Skrevet 10. november 2020 #706 Skrevet 10. november 2020 Ryddet for ryktespredning, og svar til det. _popcorn_, mod
Nevian Skrevet 10. november 2020 #707 Skrevet 10. november 2020 For evil to succeed, all that is necessary is for good people to do nothing. 3
studerende Skrevet 12. november 2020 #709 Skrevet 12. november 2020 På 5.11.2020 den 19.31, likestilling skrev: Nå er dette off topic, men jeg har lest den.... Det du siterer, "falsely portrayed", betyr ikke at det ikke skjedde. Det som skjedde ser ut til å ha vært ingen av dem visste at den andre drev en slags "sting operation". De måtte ikke betale 100.000 for å lyve, men for påkjenningene dette hadde påført vedkommende. Det er viktig å ikke blande "løgner" med "propaganda". Jeg er helt enig i at de har en veldig sterk bias (som mange andre) og at man kan se på det som "propaganda", altså ensidig informasjon for å endre folks meninger, men det betyr ikke at de lyver. Her er det snakk om en som sier han jobber for USPS, så det er i så fall denne personen som lyver, men det er jo umulig å si. Her sier de at de har fått bekreftet fra OIG om at de kjenner til deg og vurderer å etterforske. Nå var opprinnelsen til dette "legal votes" vs. "votes" og dette var kun et eksempel på at ikke alle "votes" nødvendigvis er "legal votes" eller gyldige stemmer. For eksempel synes jeg ikke de skal regne med alle stemmene fra de som har vært døde i 30 år... Og der var vi igang igjen: Sitat A postal worker whose allegation of ballot-tampering was at the center of Republican efforts to challenge the outcome of the presidential election has admitted to investigators that Project Veritas actually penned the affidavit laying out his claims https://www.thedailybeast.com/usps-staffer-richard-hopkins-told-agents-project-veritas-penned-his-ballot-tampering-claim?ref=home 2
likestilling Skrevet 12. november 2020 #710 Skrevet 12. november 2020 3 timer siden, studerende skrev: Og der var vi igang igjen: https://www.thedailybeast.com/usps-staffer-richard-hopkins-told-agents-project-veritas-penned-his-ballot-tampering-claim?ref=home Jeg har ikke satt meg så mye inn i det der, og måtte google navnet... Han sa i går at han ikke har trukket den tilbake og at media lyver? Hvem har rett, personen selv eller media? Jeg vet ikke... Orker ikke å høre hele intervjuet, men det ligger her: 2
studerende Skrevet 12. november 2020 #711 Skrevet 12. november 2020 21 minutter siden, likestilling skrev: Jeg har ikke satt meg så mye inn i det der, og måtte google navnet... Han sa i går at han ikke har trukket den tilbake og at media lyver? Hvem har rett, personen selv eller media? Jeg vet ikke... Orker ikke å høre hele intervjuet, men det ligger her: Hvem har rett? Hvis valget står mellom føderale agenter og Project Veritas/denne fyren så holder jeg en knapp på de fødelale agentene som ble intervjuet fyren.
Gjest Thoringen Skrevet 12. november 2020 #712 Skrevet 12. november 2020 (endret) On 11/9/2020 at 8:54 PM, hlidskjalf said: Noe er alvorlig galt når Twitter og resten av big tech tar på seg rollen som verdenspoliti/president og definerer hva som er sant og ikke. Trump vant sannsynligvis valget,.men demokratene brukte sleipere triks. Eller rett og slett folk gidder ikke lenger å finne seg i at gærninger bruker deres plattformer til å spre løgner for å beholde makt eller forfekte antidemokratiske ideologier (youtube er her i egen kategori - du lenket video til Computing Forever youtuberen som f.eks tror at Covid er verdensomspennende svindel - og åpenbart nå er kvalifisert politisk kommentator for de enkle sjelene). Facebook f.eks gikk gjennom mange skandaler for å ha vært en plattform for fake news. I den grad at Zuckerberg måtte møte opp i kongress høring. Det skal mye til hvis du klarer å få såpass mange imot deg som Trump har fått. Det i seg selv er beundringsverdig. 34 minutter siden, likestilling said: Han sa i går at han ikke har trukket den tilbake og at media lyver? Hvem har rett, personen selv eller media? Jeg vet ikke... Orker ikke å høre hele intervjuet, men det ligger her: De etterforskende etatene har rett. Hva media eller Trump tilhenger måtte mene er irrelevant. Endret 12. november 2020 av Thoringen
Aliquis Skrevet 16. november 2020 #714 Skrevet 16. november 2020 On 11/9/2020 at 9:52 PM, hlidskjalf said: Er du seriøs? Dette er dama som ville ha trump-tilhengere på en liste slik at de kunne straffeforfølges. Hun går Stalin og Pol Pot en høy gang. Hvor sier hun dette? Spesifikt dette med straffeforfølgelse.
studerende Skrevet 16. november 2020 #715 Skrevet 16. november 2020 (endret) 1 time siden, Aliquis skrev: Hvor sier hun dette? Spesifikt dette med straffeforfølgelse. Jeg bare tipper villt at dette ikke sies på noe tidspunkt og at det som faktisk sies ikke er i nærheten av noe av det Josef 'Holodomor' Stalin eller Pol 'Torturer barn til døde' Pot er kjent for. Endret 16. november 2020 av studerende 2
T-Rex Skrevet 17. november 2020 #716 Skrevet 17. november 2020 Hva er dette? Et forsøk på å lage mest mulig faenskap før han må gi seg, eller et forsøk på avsporing? Trump åpner for oljeleting i Arktis: https://investor.dn.no/#!/Oversikt/Direkte/66961 USA kunngjorde mandag at oljeselskaper snart skal få velge steder der de vil bore etter olje i et arktisk naturreservat. Planene er en del av en kontroversiell oljeanbudspolitikk som den avgående Donald Trump-administrasjonen vil ha igangsatt før påtroppende president Joe Biden blir tatt i ed 20. januar. 3
Druid Skrevet 17. november 2020 #717 Skrevet 17. november 2020 21 minutter siden, T-Rex skrev: Hva er dette? Et forsøk på å lage mest mulig faenskap før han må gi seg, eller et forsøk på avsporing? Trump åpner for oljeleting i Arktis: https://investor.dn.no/#!/Oversikt/Direkte/66961 USA kunngjorde mandag at oljeselskaper snart skal få velge steder der de vil bore etter olje i et arktisk naturreservat. Planene er en del av en kontroversiell oljeanbudspolitikk som den avgående Donald Trump-administrasjonen vil ha igangsatt før påtroppende president Joe Biden blir tatt i ed 20. januar. Jeg er veldig spent på hvor mange som kommer til å svare på denne: Hvor mange Oljeselskaper tror Trump har vunnet, og at dette forsvarer arbeidstiden det tar å legge inn ett svar.
T-Rex Skrevet 17. november 2020 #718 Skrevet 17. november 2020 (endret) 2 hours ago, Druid said: Jeg er veldig spent på hvor mange som kommer til å svare på denne: Hvor mange Oljeselskaper tror Trump har vunnet, og at dette forsvarer arbeidstiden det tar å legge inn ett svar. Hvordan er konsesjonstildelingen for leteboring, da? Hvis konsesjoner blir gitt for leteboring, vil det da ha føringer videre, selv om det blir en ny president om kort tid? Om ikke annet kan det vel åpne opp for noen lukrative søksmål mot staten? Endret 17. november 2020 av T-Rex
NordicViking Skrevet 17. november 2020 #719 Skrevet 17. november 2020 USA's høyesterett valgte mandag å ikke behandle en sak fra Pennsylvania slik republikanerne hadde bedt om. Det er uklart hvorvidt denne saken kan bli behandlet på et senere tidspunkt. Det handler om rundt 9000 stemmer, og det vil ikke ha noen innvirkning på resultatet i Pennsylvania. Biden leder med nær 70.000 stemmer.
NordicViking Skrevet 19. november 2020 #720 Skrevet 19. november 2020 Trump-kampanjen går nå bort fra rettssaker, og forsøker i stedet å stanse eller forsinke at valgresultatene blir godkjent i flere delstater i USA. Ifølge nyhetsbyrået AP presses valgstyrer i fylker og stater til å ikke godkjenne valgresultatene. Målet er å hindre at valgresultatene i noen få delstater som Biden vant blir godkjent innen 8. desember. I følge Grunnloven skal valgmenn utnevnes 6 dager før disse møtes for å avgi sin stemme på president og visepresident (noe som skjer den første mandagen etter den andre onsdagen i desember - d.v.s. 14. desember). Dersom valgresultatet i flere delstater ikke blir godkjent i tide, så vil ikke Biden nå de nødvendige 270 valgmenn. Dermed vil det hele bli avgjort i Representantenes hus, hvor Trump-kampanjen håper at Trump til slutt vil vinne. Trump-kampanjen forsøker m.a.o. å kuppe valget. Hvorvidt de greier dette gjenstår å se. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå