Gjest Nimbus2000 Skrevet 5. november 2020 #441 Skrevet 5. november 2020 (endret) I 2016 gikk Trump til valg på å fengsle motkandidaten Hillary. Trump vant det valget. Skjønner ikke hvorfor enkelte prøver å late som om Trump og velgerne hans ønsker demokrati. Endret 5. november 2020 av Nimbus2000
Teardrop Skrevet 5. november 2020 #442 Skrevet 5. november 2020 Flere enn meg som aldri har hørt om han Biden før? Er han bedre enn Donald?
curiosity Skrevet 5. november 2020 #443 Skrevet 5. november 2020 26 minutter siden, Teardrop skrev: Flere enn meg som aldri har hørt om han Biden før? Er han bedre enn Donald? Da har du fulgt dårlig med på amerikansk politikk. Han var visepresidenten til Obama i 8 år... 14
Blålin Skrevet 6. november 2020 #444 Skrevet 6. november 2020 9 timer siden, MortenMinstelønn skrev: Jeg fremelsket deg en periode fordi du provoserte det politisk korrekte. Noe jeg likte ved deg. Men det er en slags ironi i at Arizona ikke har glemt din meningsløst fatale kommentar til John McCain, en ekte amerikaner, hvor du latteliggjorde at han havnet i fangeskap under en krig. Du slapp krig, din korrpulente rikmannssønn. Du skal i fengsel. Det er en herlig ironi i at din presidentskap forsvinner med at Arizona, John McCains stat, som stemmer demokratisk for første gang på tiår. Fordi du uttalte deg så respektløst overfor millioner av veteraner. Takk for din idioti. USA har nå fått nok. Jeg vil feire sammen med 50% av amerikanerene. De resterende 50% vil komme etter. Når de får dette på litt avstand. Få deg bort. Takk. Trump kan fortsatt vinne Arizona. Ting snur der nå. Derimot snur det retning Biden i Georgia og Pennsylvania. At Fox news og andre gikk ut med Arizona som en "Biden win" blir sterkt kritisert fra de fleste hold nå. Utrolig nok har CNN holdt igjen, og begrunner det godt. Uansett er det litt rystende å se alle mobilvideoer som kommer ut nå. Videoer der man ser stemmetellere sitte å FYLLE UT valgsedler, stemple dem, og legge de klare for scanning. Hvorfor blir ikke disse individene tatt hånd om omgående? Jeg vil aldri stole helt på det utdaterte valgsystemet i USA.
Dankert Skrevet 6. november 2020 #445 Skrevet 6. november 2020 9 hours ago, MortenMinstelønn said: Jeg fremelsket deg en periode fordi du provoserte det politisk korrekte. Noe jeg likte ved deg. Men det er en slags ironi i at Arizona ikke har glemt din meningsløst fatale kommentar til John McCain, en ekte amerikaner, hvor du latteliggjorde at han havnet i fangeskap under en krig. Du slapp krig, din korrpulente rikmannssønn. Du skal i fengsel. Det er en herlig ironi i at din presidentskap forsvinner med at Arizona, John McCains stat, som stemmer demokratisk for første gang på tiår. Fordi du uttalte deg så respektløst overfor millioner av veteraner. Takk for din idioti. USA har nå fått nok. Jeg vil feire sammen med 50% av amerikanerene. De resterende 50% vil komme etter. Når de får dette på litt avstand. Få deg bort. Takk. Det er ikke over ennå. Dette kan gå begge veier. Og det kommer til å ta uker å få en endelig avklaring.
T-Rex Skrevet 6. november 2020 #446 Skrevet 6. november 2020 (endret) 16 hours ago, Thaila said: Tenk så tragikomisk det hadde vært om det faktisk ble borgerkrig om Trump tapte 🤦♀️ Med tanke på at vår rikspolitiske sikkerhet ligger i NATO, altså i praksis USA, tror jeg ikke det blir særlig komisk for oss i Norge om USA går ad undas. Jeg ser i alle fall ikke lystelig på at Norge skal bli en russisk eller kinesisk vasallstat. Veldig mange nordmenn emigrerte til USA. Det er slekt. Endret 6. november 2020 av T-Rex 1
Thaila Skrevet 6. november 2020 #447 Skrevet 6. november 2020 19 minutter siden, T-Rex skrev: Med tanke på at vår rikspolitiske sikkerhet ligger i NATO, altså i praksis USA, tror jeg ikke det blir særlig komisk for oss i Norge om USA går ad undas. Jeg ser i alle fall ikke lystelig på at Norge skal bli en russisk eller kinesisk vasallstat. Veldig mange nordmenn emigrerte til USA. Det er slekt. Så klart vil jeg ikke det skal bli krig, men jeg synes situasjonen er så håpløs at det nesten er komisk. Han er jo helt tydelig ikke spykisk frisk, men han prøver å manipulerer alle selv om de fleste skjønner at det er bullshit.
T-Rex Skrevet 6. november 2020 #448 Skrevet 6. november 2020 2 minutter siden, Thaila said: Så klart vil jeg ikke det skal bli krig, men jeg synes situasjonen er så håpløs at det nesten er komisk. Han er jo helt tydelig ikke spykisk frisk, men han prøver å manipulerer alle selv om de fleste skjønner at det er bullshit. Noen er helt tydelig ikke psykisk frisk. Jeg er ikke helt sikker på om det er Trump. Og nei, jeg mener ikke deg eller meg. Noen er ikke helt bra der borte.
Thaila Skrevet 6. november 2020 #449 Skrevet 6. november 2020 1 minutt siden, T-Rex skrev: Noen er helt tydelig ikke psykisk frisk. Jeg er ikke helt sikker på om det er Trump. Og nei, jeg mener ikke deg eller meg. Noen er ikke helt bra der borte. OM det er noe sannhet i det han sier så høres det i hvertfall crazy ut når påstandene kommer fra han selv og sønnen hans. Det framstår jo mest som at han ikke respekterer demokratiet. 1
Annabel Skrevet 6. november 2020 #450 Skrevet 6. november 2020 8 timer siden, Clefable skrev: Ja, du tror ikke dette er tatt ut av sammenheng i det hele tatt, men at Biden faktisk sitter på nasjonale nyheter og sier han planlegger jukse seg til seier? Det er lov å tenke litt kritisk over tilfeldige klipp man ser på nettet. Her er en link til sammenhengen klippet er tatt fra. Synes enkelte brukere her kan dobbeltsjekke litt før de sprer misinformasjon på denne måten. Det tar ikke lang tid. Jeg har lest lett i kommentarfeltene til alternative medier de siste dagene, og det som står der er helt, helt sinnsykt, trist og skremmende. Jeg forsøkte i tillegg å skrive en helt saklig kommentar (hadde vært helt forgjeves, but still), men den ble ikke godkjent... Hvordan er dette ikke å sensurere innhold for å kun fremme ett syn? Uansett. Det virker som om linker til Twitterinnlegg og Youtubefilmer helt oppriktig regnes for å være kilder for enkelte. Særlig ofte ses dette hos de som mener mediene er korrupte, sensurerende og venstreradikale, mens partiske blogger og liknende derimot, DE er det troverdighet og hold i. For de av oss som har høyere utdanning (og/eller er opptatt av korrekt inforamsjon) er det allmenn lære at det skal mye til for å kunne verifisere en kilde som troverdig og brukar. I følge enkelte er det for eksempel logisk at Biden utelukkende leder pga. omfattende juksing gjennom alle ledd, fordi ingen av innbyggerne i USA heier faktisk på ham, mediene lyver jo når de sier at han har tilhengere. Derfor tilsier logikken deres heller at "valget er en løgn" fremfor "kanskje massemediene faktisk ikke viser et SÅ vrengt bilde av virkeligheten allikevel". Dagens lille utblåsning. 8
Lilylune Skrevet 6. november 2020 #451 Skrevet 6. november 2020 Helt utrolig at ikke Trump kan oppføre seg litt mer voksent. Han er som en unge som sutrer når han ikke får viljen sin og prøver å dra alle han kan ned med det synkende skipet sitt. Det er skremmende at han ikke har mer respekt for folket sitt 9
Gjest Jon Are Skrevet 6. november 2020 #452 Skrevet 6. november 2020 17 timer siden, Pillarguri skrev: Det finnes ingen venstreside i USA. Det de er mest redd for av alt her i verden, det er sosialisme og sosialdemokrati + kommunister. Både republikanere og demokrater ligger til høyre for vårt Høyreparti. De er derfor mørkeblå og blåbrune. Med god grunn for kommunismen har tatt langt flere liv enn Hitler gjorde i sin tid. Bare en liten gutt i forhold. Det har opprinnelig ikke vørt en slik venstre side i USA, men det har forandret seg de siste årene. Jeg gleder meg til å se masken til folk når Biden skla inn under grønne skiftet . Bruke milliarder av dollar på div avtaler ( som jeg ikke har noe tro på ,.men det er en annen sak.) Han skal fase ut oljen, og Norge vil miste sin velstand. Mens araber landene vil fortsette med olje såklart. Man skla i Biden sitt navn ta livet av neste fullvoksne barn. ( senabort) syns det er rett og slett grusomt. Trump uttaler seg veldig klønete av og til, men han et ingen farlig mann. Den eneste presidenten som ikke har kriget faktisk. I ettettiden vil han bli hedret som en helt tenker jeg .
Stonegiant Skrevet 6. november 2020 #454 Skrevet 6. november 2020 8 minutter siden, Jon Are said: Med god grunn for kommunismen har tatt langt flere liv enn Hitler gjorde i sin tid. Bare en liten gutt i forhold. Det har opprinnelig ikke vørt en slik venstre side i USA, men det har forandret seg de siste årene. Jeg gleder meg til å se masken til folk når Biden skla inn under grønne skiftet . Bruke milliarder av dollar på div avtaler ( som jeg ikke har noe tro på ,.men det er en annen sak.) Han skal fase ut oljen, og Norge vil miste sin velstand. Mens araber landene vil fortsette med olje såklart. Man skla i Biden sitt navn ta livet av neste fullvoksne barn. ( senabort) syns det er rett og slett grusomt. Trump uttaler seg veldig klønete av og til, men han et ingen farlig mann. Den eneste presidenten som ikke har kriget faktisk. I ettettiden vil han bli hedret som en helt tenker jeg . Hæ? Han har da kriget masse? 5
studerende Skrevet 6. november 2020 #455 Skrevet 6. november 2020 44 minutter siden, Lilylune skrev: Helt utrolig at ikke Trump kan oppføre seg litt mer voksent. Han er som en unge som sutrer når han ikke får viljen sin og prøver å dra alle han kan ned med det synkende skipet sitt. Det er skremmende at han ikke har mer respekt for folket sitt Dersom ungen min hadde oppført seg som han så hadde det faktisk blitt husarrest i en uke og en hastetime med PPT. At voksne mennesker har lyst til at vår neste generasjon skal vokse opp med denne mannen som forbilde er for meg helt fullstendig utrolig. 8
Thaila Skrevet 6. november 2020 #456 Skrevet 6. november 2020 25 minutter siden, NærNok skrev: Når får vi vite det? I løpet av denne fredagen var det de sa. Må vel bare vente til Amerikanerne våkner og sånt. 1
Stonegiant Skrevet 6. november 2020 #457 Skrevet 6. november 2020 Dette er seriøst noe av det morsomste jeg noensinne har sett. Hahahahahahahaha! 4
Aliquis Skrevet 6. november 2020 #458 Skrevet 6. november 2020 35 minutter siden, Jon Are said: Med god grunn for kommunismen har tatt langt flere liv enn Hitler gjorde i sin tid. Bare en liten gutt i forhold. Det har opprinnelig ikke vørt en slik venstre side i USA, men det har forandret seg de siste årene. Jeg gleder meg til å se masken til folk når Biden skla inn under grønne skiftet . Bruke milliarder av dollar på div avtaler ( som jeg ikke har noe tro på ,.men det er en annen sak.) Han skal fase ut oljen, og Norge vil miste sin velstand. Mens araber landene vil fortsette med olje såklart. Man skla i Biden sitt navn ta livet av neste fullvoksne barn. ( senabort) syns det er rett og slett grusomt. Trump uttaler seg veldig klønete av og til, men han et ingen farlig mann. Den eneste presidenten som ikke har kriget faktisk. I ettettiden vil han bli hedret som en helt tenker jeg . Han har vel snakket om at abort skal være lovlig helt frem til barnet er myndig, om jeg ikke husker feil her. 1
studerende Skrevet 6. november 2020 #459 Skrevet 6. november 2020 (endret) 6 minutter siden, Stonegiant skrev: Dette er seriøst noe av det morsomste jeg noensinne har sett. Hahahahahahahaha! Men folk mener at Biden er dement og uegnet som president. Til sammenligning: Hvordan folk kan se disse personene side om side og tenke at: "Jupp, fyren som nektet å fordømme nynazister som marsjerte rundt i gatene og ropte antisemittiske slagord, han er min fyr." Det er for meg helt uforståelig. Endret 6. november 2020 av studerende 7
Stonegiant Skrevet 6. november 2020 #460 Skrevet 6. november 2020 1 minutt siden, studerende said: Hvordan folk kan se disse personene side om side og tenke at: "Jupp, fyren som nektet å fordømme nynazister som marsjerte rundt i gatene og ropte antisemittiske slagord, han er min fyr." Det er for meg helt uforståelig. Fordømme nynazister eller ikke bryr jeg meg ikke så mye om, egentlig. Det han holder på med nå er mye, mye verre. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå