Gå til innhold

ikke....


*Lavendel*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Flørting anser jeg ikke som utroskap, som sagt her så kan det være ganske berikende :) Men når du tar skrittet over til kyssing, da er du etter min mening utro mot samboeren din.

Hva synes du selv da???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva det vil si å være utro er vel en individuell og subjektiv følelse. Det som forøvrig er viktig, er at to mennesker som skal leve sammen har en felles forståelese hva de legger i begrepet :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Angrer fortsatt

Nei, synes ikke du er direkte utro, men det som også er interessant, er hvordan vi mennesker stadig vil flytte grenser, både fysisk og psykisk. Har du gitt en et "lite kyss" noen ganger, er det lettere å gi et litt større kyss neste gang. Og neste gang... du skjønner vel tegninga.

Dyrekjøpt erfaring har lært meg at flørting med andre enn mannen min kan være farlig for det gjør noe med mine egne grenser. En person kan plutselig vise seg å oppta litt for mye av min bevissthet. Jeg kan begynne å tenke på hva han mente med det han sa, eller med den litt for lange klemmen (eller kysset). Kanskje det bare er jeg som er så svak, men jeg har i hvertfall akkurat opplevd at noe som startet med en såkalt uskyldig flørt, ble til utroskap. Flørtingen gjorde at jeg "vannet gresset på feil side av gjerdet" og til slutt ble så nysgjerrig (og kåt) at jeg mistet noen hemninger for mye.

Tror fortsatt at det går an å flørte uten at det blir drastiske følger ut av det. Men viktig å være bevisst på hva man gjør. Og hvilke grenser man flytter. Grensen for utroskap går vel på forskjellige plasser for forskjellige mennesker. God grunnregel er vel uansett dette: Snu tingene rundt. Ville du likt at din kjære gjorde det samme med en annen dame?

Hilsen fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er utro når din partner mener du er det...- mener nå jeg...

Er enig med Lasse!

Utroskap er når man gjør noe den andre ser på som utroskap.

Enkleste måten å finne ut hva som er utroskap på- er å snakke med partneren sin om hvor grensen går!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...