AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #1 Del Skrevet 20. oktober 2020 Hei Ønsker å kjøpe juleservise til i år å lurer på hva dere andre har? å hva dere synes er finest av: Villeroy & boch - toys delight ol. firkløveren - disney jul wik walsøe - jule morgen liker det veldig julete å mye farger/mønster. (Glorete for noen) Men synes også det kan være fint med litt roligere motiv. Men hva hadde dere valgt av villeroy & boch eller disney jul (gammel og versjonen) Anonymkode: 1a0d3...832 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #2 Del Skrevet 20. oktober 2020 Av de tre er Julemorgen finest. Hvis jeg må velge mellom Disney og Villeroy & Boch blir det Villeroy, men jeg synes vel egentlig begge er for glorete Anonymkode: 3f8e4...70b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #3 Del Skrevet 20. oktober 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Av de tre er Julemorgen finest. Hvis jeg må velge mellom Disney og Villeroy & Boch blir det Villeroy, men jeg synes vel egentlig begge er for glorete Anonymkode: 3f8e4...70b Enig. Av de tre ville jeg også valgt Julemorgen fra Wiik Walsøe, med Toys Delight fra Villeroy & Boch på andreplass. Disney er uaktuelt for min del, det blir for barnslig. Vi har Stjerneriflet jul fra Royal Copenhagen og er veldig glade i det. Anonymkode: 0657e...b0b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 20. oktober 2020 #4 Del Skrevet 20. oktober 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enig. Av de tre ville jeg også valgt Julemorgen fra Wiik Walsøe, med Toys Delight fra Villeroy & Boch på andreplass. Disney er uaktuelt for min del, det blir for barnslig. Vi har Stjerneriflet jul fra Royal Copenhagen og er veldig glade i det. Anonymkode: 0657e...b0b Det var utrolig nydelig. Vi har Gammeldags Jul fra Firkløveren. Jeg kjøpte det da jeg var yngre, men nå synes jeg det er vel glorete, men siden mann, barn og barnebarn elsker serviset, har jeg ikke hjerte til å kvitte meg med det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jif Skrevet 20. oktober 2020 #5 Del Skrevet 20. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Enig. Av de tre ville jeg også valgt Julemorgen fra Wiik Walsøe, med Toys Delight fra Villeroy & Boch på andreplass. Disney er uaktuelt for min del, det blir for barnslig. Vi har Stjerneriflet jul fra Royal Copenhagen og er veldig glade i det. Anonymkode: 0657e...b0b Har også dette. Er veldig fornøyd. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #6 Del Skrevet 20. oktober 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Enig. Av de tre ville jeg også valgt Julemorgen fra Wiik Walsøe, med Toys Delight fra Villeroy & Boch på andreplass. Disney er uaktuelt for min del, det blir for barnslig. Vi har Stjerneriflet jul fra Royal Copenhagen og er veldig glade i det. Anonymkode: 0657e...b0b Det var meg du siterte og vi har også Stjerneriflet jul Det er så fint! Anonymkode: 3f8e4...70b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nymerïa Skrevet 20. oktober 2020 #7 Del Skrevet 20. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Enig. Av de tre ville jeg også valgt Julemorgen fra Wiik Walsøe, med Toys Delight fra Villeroy & Boch på andreplass. Disney er uaktuelt for min del, det blir for barnslig. Vi har Stjerneriflet jul fra Royal Copenhagen og er veldig glade i det. Anonymkode: 0657e...b0b Vi har også dette, inkludert etasjefat som vi legger småkaker på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #8 Del Skrevet 20. oktober 2020 Hvis du liker det veldig «julete» hvorfor ikke se på Porsgrunns juleservise. Jeg synes det er mye finere enn de du foreslår. Jeg har aldri hatt lyst på juleservise men så nylig Porsgrunn sitt «live», og nå har jeg lyst på juleservise. Anonymkode: de42c...e21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #9 Del Skrevet 20. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hvis du liker det veldig «julete» hvorfor ikke se på Porsgrunns juleservise. Jeg synes det er mye finere enn de du foreslår. Jeg har aldri hatt lyst på juleservise men så nylig Porsgrunn sitt «live», og nå har jeg lyst på juleservise. Anonymkode: de42c...e21 Mener du det med nissene? Tenk at man kan ha så ulik smak, jeg synes det er så utrolig stygt Anonymkode: 3f8e4...70b 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #10 Del Skrevet 20. oktober 2020 Vi har fra Nille. Det fineste jeg har sett. Anonymkode: 00338...ff3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #11 Del Skrevet 20. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vi har fra Nille. Det fineste jeg har sett. Anonymkode: 00338...ff3 Vise bilde? Når ble det kjøpt? Anonymkode: 453a7...813 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #12 Del Skrevet 20. oktober 2020 Julestemning av susanne toftey, samt gammeldags jul. klin gæærn med to stk.... livet er for kort til å ikke ha det slik man ønsker😏 Anonymkode: a6f5c...488 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T-Rex Skrevet 20. oktober 2020 #13 Del Skrevet 20. oktober 2020 Har ikke, og kommer aldri til å kjøpe. Men har flere som kan passe som juleservise med riktig pynting og tilbehør. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #14 Del Skrevet 20. oktober 2020 4 hours ago, AnonymBruker said: Enig. Av de tre ville jeg også valgt Julemorgen fra Wiik Walsøe, med Toys Delight fra Villeroy & Boch på andreplass. Disney er uaktuelt for min del, det blir for barnslig. Vi har Stjerneriflet jul fra Royal Copenhagen og er veldig glade i det. Anonymkode: 0657e...b0bd Det var utrolig fint! Var å så litt på det på tilbords idag faktiskt😊 å tror vi skal se litt nærmere på det hehe Men helder litt mot villeroy & boch nå Anonymkode: 1a0d3...832 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #15 Del Skrevet 20. oktober 2020 2 hours ago, AnonymBruker said: Hvis du liker det veldig «julete» hvorfor ikke se på Porsgrunns juleservise. Jeg synes det er mye finere enn de du foreslår. Jeg har aldri hatt lyst på juleservise men så nylig Porsgrunn sitt «live», og nå har jeg lyst på juleservise. Anonymkode: de42c...e21 Tenker du på nisse serviset dem har? I såfall synes vi ikke det er helt vår stil.. hehe ikke julete nok kanskje.. liker at det er farger å mye jul. Eller helt motsatt med rent å mindre mønster/farger Anonymkode: 1a0d3...832 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #16 Del Skrevet 20. oktober 2020 34 minutter siden, AnonymBruker said: Julestemning av susanne toftey, samt gammeldags jul. klin gæærn med to stk.... livet er for kort til å ikke ha det slik man ønsker😏 Anonymkode: a6f5c...488 Oohh det første du nevnte der har jeg ikke hørt om før.. det var superfint Anonymkode: 1a0d3...832 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2020 #17 Del Skrevet 20. oktober 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Oohh det første du nevnte der har jeg ikke hørt om før.. det var superfint Anonymkode: 1a0d3...832 Ja, det er nydelig🥰 Anonymkode: a6f5c...488 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 21. oktober 2020 #18 Del Skrevet 21. oktober 2020 Villeroy & Boch 😍 Jeg har en del derfra så holder meg til det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #19 Del Skrevet 21. oktober 2020 Har deler fra dette http://www.rorstrand.com/products/swedish-grace-winter som jeg kombinerer med det vanlige swedish grace. Anonymkode: 583ca...e84 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2020 #20 Del Skrevet 21. oktober 2020 Hva er finest av disse tre? Vurderer å begynne å samle på en av de. Er det et fett egentlig/smakssans? Eller bør man tenke på tilgjengelighet etc? Stjerne Riflet Jul av Royal Copenhagen Julemorgen av Wik & Walsøe Juleservise av Bjørn Wiinblad Anonymkode: cce04...4fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå