Gå til innhold

Får man fortsatt kjøpt solkrem?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei

Lurer på om det fortsatt finnes solkrem til barn på apoteket? Jeg tenker at det kun selges om sommer/vår? Er usikker

Anonymkode: 23f7f...ded

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Normal har noen varianter hele året. 

Anonymkode: 6b4de...371

Takk skal sjekke 😋

 

Ts

Anonymkode: 23f7f...ded

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at de har det hele året ettersom det er viktig med solkrem året rundt. 

Anonymkode: fcbde...742

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada men ofte så pakkes det ned. De har alltid hatt når jeg har vært å spurt på høst/vinter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til alle som svarte. Men er det billigere å kjøpe hos Normal enn på apoteket?? Barnet mitt pleier ikke å bruke solkrem i host/vinter men trenger den bare for to uker siden vi må reise

Anonymkode: 23f7f...ded

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Apoteket har solkrem hele året. Om du ikke finner det så er det bare å spørre. 

Anonymkode: 1313e...4c7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Takk til alle som svarte. Men er det billigere å kjøpe hos Normal enn på apoteket?? Barnet mitt pleier ikke å bruke solkrem i host/vinter men trenger den bare for to uker siden vi må reise

Anonymkode: 23f7f...ded

Det er isåfall noen tikroner. Det klarer du ☺

Anonymkode: 1313e...4c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk til alle som svarte. Men er det billigere å kjøpe hos Normal enn på apoteket?? Barnet mitt pleier ikke å bruke solkrem i host/vinter men trenger den bare for to uker siden vi må reise

Anonymkode: 23f7f...ded

Kan godt hende den er billigere, men ville heller lagt noen få ekstra kroner i det og kjøpt en «ordentlig» og god solkrem på apoteket... Viktig å ta vare på huden/passe på at man ikke blir solbrent/se an hva som er i solkremen.

Anonymkode: fcbde...742

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går du inn på apotek.no og legger det i handlekurven så ser du hvilke apotek i nærheten som har det inne.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du bor relativt sentralt så kan du bestille på Farmasiet og få det levert på døren samme dag om du bestiller før kl. 09 eller dagen etterpå om du bestiller senere. Aldri bestilt med vanlig postlevering, men tipper det går nokså radig også. Andre apotekkjeder har også fått ganske bra nettbutikker med passe rask levering! 

Anonymkode: 5a436...af3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...