Gå til innhold

Zanussi oppvaskmaskiner, dårlig kvalitet ? Ødelagt etter 6år..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Flere her som har hatt dårlig erfaring med Zanussi oppvaskmaskiner? Er det et dårlig merke ? Eller har vi hatt uflaks her ?
Vi bor i rekkehus som sto ferdig sent 2014 og tidlig 2015. Oppvaskmaskinren som hørte med husene var av merker zanussi. De siste 2 mnd har 2 av naboene fått trøbbel og feilmeldinger og måttet byttet ut maskinene sine (etter reparer så på de). Og nå har det samme hendt vår, før den ble 6 år. En annen nabo sa også sin hadde begynte å skurre. Maskinene har 5 års garanti . 

er det slik det er generelt for tiden nå? At man ille kan forvente at noe varer mer enn akkurat når garantitiden går ut? Eller er dette bare et drittmerke ? Det er jo mistenkelig at de «takker for seg» så tett etter hverandre . Kan de være programmert til å gjøre det ? Ikke for å virke paranoid 

til sammenligning har mine foreldre oppvaskmaskin so er 16 år gammel og like bra fortsatt. Det samme med svigermor sin som er ca 17 år gammel. 

Anonymkode: 450ee...8f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde en vaskemaskin av det merket, den første som røyk tror jeg at jeg fikk ny på garantien. Den nye jeg fikk da tror jeg varte rundt 5-6 år, muligens enda kortere. Kjøpte en billig, men bra Bosch tidlig i 2013, og den fungerer enda helt fint. 

Anonymkode: a5245...8a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...