Gå til innhold

Snapchat - Jeg slettet en venn. Når jeg søker på navnet til personen, står det godta venn. Hva betyr det?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, Rosatoast skrev:

OK.

Hva er så viktig med dette egentlig? Samma om de får varsel eller ikke, si det var en feil i tilfelle. 

Det var ikke en feil. Jeg angret. Blir flaut hvis han får vite at jeg slettet han. 

Anonymkode: 9b726...ffc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men det er litt interessant. Googlet du på norsk eller engelsk? Og søkeresultater baseres jo ofte på hvor man bor. Jeg bor litt nord for Oslo og googlet på engelsk. 

Anonymkode: 6b4ae...d13

Tror jeg googlet vanlig, på norsk vel da. Så lite vet jeg om googling. 

Anonymkode: 9b726...ffc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ups, trykket godta venn. Og nå har han sendt meg en snap/chat. Så da har han garantert fått varsel. Flaut. Tørr ikke åpne enda. 

Anonymkode: 9b726...ffc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror jeg googlet vanlig, på norsk vel da. Så lite vet jeg om googling. 

Anonymkode: 9b726...ffc

Okay, men om du gidder. Google 'Can someone see if you deleted them on snapchat' og se hva som er ditt første treff. Vil bare se om det er veldig forskjellig 

Anonymkode: 6b4ae...d13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ups, trykket godta venn. Og nå har han sendt meg en snap/chat. Så da har han garantert fått varsel. Flaut. Tørr ikke åpne enda. 

Anonymkode: 9b726...ffc

Drit i det, si at det var en feil og derfor du trykket han tilbake. 'wuuups vet ikke' 

Anonymkode: 6b4ae...d13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Okay, men om du gidder. Google 'Can someone see if you deleted them on snapchat' og se hva som er ditt første treff. Vil bare se om det er veldig forskjellig 

Anonymkode: 6b4ae...d13

Dette kom da opp. Da skal jeg søke mer på engelsk fremover. Takk for tips👍🏻

A7184549-1349-452E-814E-96D0C60CA258.png

Anonymkode: 9b726...ffc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Drit i det, si at det var en feil og derfor du trykket han tilbake. 'wuuups vet ikke' 

Anonymkode: 6b4ae...d13

Han er «dessverre» ikke dum. Tenker han ble forbanna. Står nok noe frekt i meldingen, så orker ikke åpne enda. Det er en FF. Vi har hatt noen uenigheter. Derfor jeg klikket i går og slettet han. Ble overrasket når jeg så han ikke hadde slettet meg også da. Derfor angrer jeg litt. 

Anonymkode: 9b726...ffc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...