Gå til innhold

Hva skal DU ønske deg til jul?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mummikopper, noen smågjenstander jeg samler på, gavekort på ulike nettbutikker for hageting/planter eller kunst, noen smykker, boller fra Krum-serien til Ment, gode kjøkkenkniver. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fred på jord

Et flyvende teppe

Et romskip

En enhjørning

😄

 

Elektrisk fotvarmer(kald på beina, jeg? Aldri! :fnise:)

Håndstøvsuger

Nytt flipcover til mobilen

Ullgenser

Gavekort på massasje/velvære plass

Kjærestevanter ❤️

Ryggsekk til dagsturer

Koffeinfri te

Anonymkode: 7ac6d...209

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker meg faktisk ikke noe spesielt til jul. Det jeg ønsker meg, kjøper jeg selv året gjennom, så når julen kommer er det liksom ikke noe å ønske seg igjen. 

Jeg har nok sengesett, jeg har nok håndklær, jeg kjøpte meg de to bøkene jeg ønsket meg i går, og jeg har alt bestikk og servise jeg trenger. Vinglass har jeg i overflod, ikke plass til flere. Vurderer å sette to tredjedeler av de jeg har i en kasse i boden....

Hva ellers kan et voksent menneske ønske seg til jul egentlig, som man ikke like greit kjøper selv lenge før jul? Det er jo et visst pristak på julegaver, man kan liksom ikke ønske seg noe til 5000 kr av en venninne heller liksom 😛 Mora mi gir julegaver i størrelsesordenen 200-400 kr, og det er beløp jeg fint har råd til å bruke selv om det er noe jeg ønsker meg i den prisklassen ellers i året.

Nei, julegaver er vanskelig! Til meg selv også. Aner ikke hva jeg skal si når folk spør, så jeg sier bare "gavekort på bokhandel". Da finner jeg garantert noe jeg vil like året gjennom for de gavekortene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Million skrev:

Jeg ønsker meg faktisk ikke noe spesielt til jul. Det jeg ønsker meg, kjøper jeg selv året gjennom, så når julen kommer er det liksom ikke noe å ønske seg igjen. 

Jeg har nok sengesett, jeg har nok håndklær, jeg kjøpte meg de to bøkene jeg ønsket meg i går, og jeg har alt bestikk og servise jeg trenger. Vinglass har jeg i overflod, ikke plass til flere. Vurderer å sette to tredjedeler av de jeg har i en kasse i boden....

Hva ellers kan et voksent menneske ønske seg til jul egentlig, som man ikke like greit kjøper selv lenge før jul? Det er jo et visst pristak på julegaver, man kan liksom ikke ønske seg noe til 5000 kr av en venninne heller liksom 😛 Mora mi gir julegaver i størrelsesordenen 200-400 kr, og det er beløp jeg fint har råd til å bruke selv om det er noe jeg ønsker meg i den prisklassen ellers i året.

Nei, julegaver er vanskelig! Til meg selv også. Aner ikke hva jeg skal si når folk spør, så jeg sier bare "gavekort på bokhandel". Da finner jeg garantert noe jeg vil like året gjennom for de gavekortene.

Hva med ting som massasje, velvære, kino, teater, escaperoom, frisør, minigolf, klatrepark, osv.?:P

Jeg pleier å ha kjøpestopp på slutten av året for plutselig får jeg det til bursdag eller jul(født sent på året). Men om resten av familien din også er sånn så kan dere jo avvikle gaver? Heller bruke pengene til å gå ut å spise sammen eller noe slikt.

Anonymkode: 7ac6d...209

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo ikke alle som har råd til å kjøpe seg det man har lysst på til enhver tid, og da kan det være en gyllen mulighet å ønske seg det til jul. Dessuten er det noe med å ønske seg noe og vente i spenning på om man får det, i stedet for å bare løpe og kjøpe med en gang 🎄 

 

Anonymkode: b6d03...588

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I år har jeg alt jeg trenger. Har i løpet av året, sagt til gubben jeg ønsker.meg sånn til jul, men husker søren meg ikke hva. Ellers har jeg sagt til barna hva jeg ønsker meg av de, og det koster max 100kr pr voksne barn.

 

Anonymkode: 864df...172

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.10.2020 den 18.30, AnonymBruker skrev:

Nysgjerrig - hva av strikk ville du bli glad for?

Anonymkode: c7d62...e8b

Kjøkkenkluter, raggsokker, skjerf, ulljakke (står på ønskelista, men er jo en stor gave som tar mye tid). Fikk grytekluter i fjor som jeg ble veldig glad for!

Anonymkode: 9e6f3...d5a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil gjerne ha et litt fetere liv, men veit ikke om nissen innfrir

Anonymkode: 891b1...fb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Million skrev:

Jeg ønsker meg faktisk ikke noe spesielt til jul. Det jeg ønsker meg, kjøper jeg selv året gjennom, så når julen kommer er det liksom ikke noe å ønske seg igjen. 

Jeg har nok sengesett, jeg har nok håndklær, jeg kjøpte meg de to bøkene jeg ønsket meg i går, og jeg har alt bestikk og servise jeg trenger. Vinglass har jeg i overflod, ikke plass til flere. Vurderer å sette to tredjedeler av de jeg har i en kasse i boden....

Hva ellers kan et voksent menneske ønske seg til jul egentlig, som man ikke like greit kjøper selv lenge før jul? Det er jo et visst pristak på julegaver, man kan liksom ikke ønske seg noe til 5000 kr av en venninne heller liksom 😛 Mora mi gir julegaver i størrelsesordenen 200-400 kr, og det er beløp jeg fint har råd til å bruke selv om det er noe jeg ønsker meg i den prisklassen ellers i året.

Nei, julegaver er vanskelig! Til meg selv også. Aner ikke hva jeg skal si når folk spør, så jeg sier bare "gavekort på bokhandel". Da finner jeg garantert noe jeg vil like året gjennom for de gavekortene.

Jeg lar være å kjøpe meg ting jeg har lyst på i tiden før jul. 

Irriterer meg ihjel over de andre vokne i familien, som ikke ønsker seg nooooe som helst til jul, men i neste setning så har de nettopp kjøpt seg ny sånn-og-slik som de helt fint kunne klart seg uten frem til jul.. 

Ellers kan du ønske deg spiselige ting. Gode spekepølser, vin, sjokolade, osv. 

Anonymkode: 2f906...518

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felleski, Northug-briller, Samsung smart watch, hengekøye.

Men aller mest ønsker jeg meg en jul med familien hvor alle er friske❤Og at alle mine kolleager holder seg friske, så jeg slipper beordring på jobb.

Anonymkode: ca2c1...71e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aller, aller mest ønsker jeg at korona skal forsvinne og at livet blir normalt igjen.

Anonymkode: aef99...e1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 16.10.2020 den 14.54, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer på hva du ønsker deg, for å få litt tips til gavehandel 🎄

Anonymkode: b6d03...588

Engler og madonnafigur fra candydesign.

Anonymkode: 57ddc...7bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting ikke sikkert jeg får feiret jul og det gjør meg ingenting. Etter barna dro ble jula meningsløs for meg.  Hopper glatt over den. Eneste er at d er kjedelig når alt er stengt og man ikke ser folk. Satse på at jeg får jobbe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rettetang fra GHD, gavekort hos hudpleiere, ullundertøy, Salomon sko, sennepsgul fjellreven bukse. Sett til badet(til bomullspads osv), 

Av alt dette tror jeg at jeg får rettetang fra GHD. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er få fysiske ting jeg hadde blitt oppriktig glad for å få, pga flytting har vi sett hvor mange ting vi faktisk har. 
Det jeg likevel kan si jeg hadde blitt glad for å få er

 

* et fint sett med eggeglass

* forbruksvarer som jeg liker

* toasthjern 

* ny kjøkkenmaskin som kan elte brøddeig 

* belgisk vaffel-hjern

* vanlig vaffelhjern med plass til å lage to vafler samtidig

 

Anonymkode: a1349...a8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få samlet mine barn for juletradisjoner og kos at de blir her hele jula og at Corona forsvinner og at vi etter dette har respekt og tar vare på alle levende vesner og jorda samt drifter naturressurser bærekraftig 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.11.2020 den 7.55, AnonymBruker skrev:

Er voksen... Har ikke gave ønsker lenger 🤣 

Anonymkode: ef42e...04c

Ønsk deg opplevelser med venner/familie 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...