Gå til innhold

Nytt program: Maskorama

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trollet synger først i dag, så Ravnen og så Vikingen. Ulrikke rekker å skifte fra trollkostymet til andre klær mens Ravnen hinter, synger og gjettes på av panelet.

• Liker 3
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Haha, NRK prøver å lure folk til å tro at Ulrikke ikke er trollet gjennom å invitere henne til å synge som seg selv i tillegg.

Latterlig, ville aldri funnet på dette om hun faktisk ikke hadde vært trollet.

«Hvordan kan en person være.. på en og samme plass samtidig!?»

Det vi altså vet er at Ulrikke er tilstede i kveld, og så kommer de sikkert til å klippe det til slik at det ser ut som om det blir for liten tid mellom opptreden til Ulrikke som seg selv og Ulrikke som trollet.

Og enkelte går fem på. 

Anonymkode: ce451...44b

Dette er det mest motsigende jeg har lest på lenge.

Fordi hun synger som seg selv, så må hun være trollet. La meg gjette, de 3 andre som skal synge duett er de 3 andre figuerene da, eller? For de ville jo aldri stillt opp om de ikke var et av de andre kostyme. Dummeste jeg har hørt. Hva er det neste? At Marion egentlig er elgen, og lurer alle med en look-alike i panelet når elgen synger. Nå må du gi deg, Ulrikke kan ikke være noen av de maskerte sangerne, punktum.

Det at hun synger som seg selv er vel et ganske sterkt bevis på at hun ikke kan være trollet.

Sitter visst ekstremt langt inne for enkelte å innrømme at de har tatt feil. Det tristeste er at du føler behov for å le av alle som nå innser at Ulrikke ikke er trollet. 

Du gjettet feil, verre er det ikke. Er kun en lek. Nå må Ulrikke klanen gi seg, de er jo nesten besatt, blir for dumt.

Endret av Blueberrymuffin
  • Liker 12
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

20 er jo ungt å starte en karriere, det er så tidlig som det får blitt egentlig, med tanke på at man ofte er ferdig på vgs som 19 åring. Det hører vel med til sjeldenhetene å starte en karriere før man er ferdig på vgs. Vet at hun hvert fall gikk dramalinje(?) på vgs og/eller folkehøyskole. 

Anonymkode: d7fda...afa

Jo det er ungt, men jeg så mer for meg en som hadde holdt på med sang/teater/film eller lign som barn/ungdom. 

Men ja, kan være dramalinjen det hintes om.

Skrevet
maskertbruker skrev (6 minutter siden):

Trollet synger først i dag, så Ravnen og så Vikingen. Ulrikke rekker å skifte fra trollkostymet til andre klær mens Ravnen hinter, synger og gjettes på av panelet.

Dette blir for dumt. Rett og slett.

• Liker 8
Skrevet
maskertbruker skrev (9 minutter siden):

Nei. Hun vil avsløres av alle i studio og de andre gjesteartistene dersom hun ikke er til stedet annet enn akkurat under duetten. Etter duetten må hun jo inn i kostymet igjen, før det er avstemming. Det er ikke Ulrikke. Bare å innse:)

• Liker 14
Skrevet

Dette blir jo bare bedre og bedre :Knegg: Hadde vært gøy om alle tok feil egentlig. 

I første programmet hører jeg hverken Cess eller Ulrikke.

Dere som er sikre: Hva med resten av gjengen? 

Anonymkode: 1d652...719

Skrevet (endret)
Frøken detektiv skrev (22 minutter siden):

Jo det er ungt, men jeg så mer for meg en som hadde holdt på med sang/teater/film eller lign som barn/ungdom. 

Men ja, kan være dramalinjen det hintes om.

Ingeborg har iallfall startet karrieren sin som barn:

Sitat

Ingeborg er født i Levanger i Trøndelag, men flytta til Skjeberg ett år gammel. Den sangglade jenta starta sin kunstneriske løpebane ved Villekulla Barne- og ungdomsteater, og var bare sju år da hun hadde sin første offentlige opptreden under Barnas kulturmønstring. Året etter står hun på scenen som smånisse i Putti Plutti Pott-forestillinger i Oslo Spektrum, og drømmen om å kunne leve av lidenskapen for teater, sang og dans begynner å ta form.

I årene som følger legger Ingeborg stein på stein. I tillegg til å få undervisning i sang og teater, danser hun ballett og freestyle ved Sarpsborg danseklubb – fast bestemt på å utvikle ferdighetene sine slik at drømmen en dag skal bli en realitet.

I 2013 får hun lønn for alt arbeidet hun har lagt ned. Drømmestipendet er et faktum, og drømmen får et kjempeløft.

https://drommestipendet.no/nyheter/ingeborg-walther/

Her står det også at hun "legger stein på stein" og det er et vendepunkt i karrieren når hun i 2013 får Drømmestipendet og dermed lønn for alt arbeidet hun har lagt ned. Det kan jo passe til hintet om "å ha jobbet seg opp fra gølvet". Senere har hun vært med i The Voice, Beat for Beat og sunget i Allsang på grensen og Stjernekamp i vår.

Ellers kan man også legge merke til her at Ingeborg har danset både ballett og freestyle i danseklubb, og Trollet beskriver seg selv som "et dansetroll".

Endret av missmcbeal
  • Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dette blir jo bare bedre og bedre :Knegg: Hadde vært gøy om alle tok feil egentlig. 

I første programmet hører jeg hverken Cess eller Ulrikke.

Dere som er sikre: Hva med resten av gjengen? 

Skulle ikke forundre meg om det er noen helt andre🙊

resten av gjengen har jeg ikke peiling på, klarer ikke engasjere meg for andre enn trollet😅

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Skulle ikke forundre meg om det er noen helt andre🙊

resten av gjengen har jeg ikke peiling på, klarer ikke engasjere meg for andre enn trollet😅

Trollorama :fnise:

• Liker 2
Skrevet
missmcbeal skrev (12 minutter siden):

Her står det også at hun "legger stein på stein" og det er et vendepunkt i karrieren når hun i 2013 får Drømmestipendet og dermed lønn for alt arbeidet hun har lagt ned. Det kan jo passe til hintet om "å ha jobbet seg opp fra gølvet". Senere har hun vært med i The Voice, Beat for Beat og sunget i Allsang på grensen og Stjernekamp i vår.

Ellers kan man også legge merke til her at Ingeborg har danset både ballett og freestyle i danseklubb, og Trollet beskriver seg selv som "et dansetroll".

Mye som kan passe med Ingeborg ja 😊  

• Liker 1
Skrevet
missmcbeal skrev (15 minutter siden):

Men stemmen ligner jo ikke bittelitt engang..

• Liker 2
Skrevet

Ingeborg Walther sang "The Prayer" med Didrik Solli Tangen på Allsang på grensen. Får spisse ørene når Trollet skal synge denne i kveld da 😄

• Liker 3
Skrevet
maskertbruker skrev (51 minutter siden):

Uff, det er så lett å gjennomskue.

Hadde Ulrikke ikke vært trollet ville de vist dem samtidig, eller at Ulrikke ville sunget duett med trollet

• Liker 2
Skrevet

Til de som mener at Ulrikke er trollet, så har hun mer eller mindre bekreftet ovenfor vg at hun ikke er trollet.

Brandstorp hadde følgende å si på påstanden om at hun er Trollet: 

«Jeg har jo visst at jeg skulle synge duett en liten stund, så da har det vært ekstra spesielt når folk har spurt om jeg er Trollet og jeg ikke har kunnet fortelle noe, sier hun til kanalen.»

Hun kunne selvsagt ikke fortelle at hun skulle synge duett, og dermed ikke var Trollet. Så mer eller mindre bekreftet fra Brandstorp selv at hun ikke er en av de maskerte deltagerne på Maskorama.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Men stemmen ligner jo ikke bittelitt engang..

Jeg synest det ligner, jeg da.

• Liker 1
Annonse
Skrevet

Dersom dere vil høre Ulrikke og Ingeborg synge samtidig, så kan dere se fra 5,35 minutt ut i klippet her da de var med i Beat for beat: 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Uff, det er så lett å gjennomskue.

Hadde Ulrikke ikke vært trollet ville de vist dem samtidig, eller at Ulrikke ville sunget duett med trollet

Nei, så fordi hun ikke synger duett med Trollet så MÅ Ulrikke være Trollet. Hva i helvete for en logikk er det!?

For å bruke din logikk hvis ikke David Backham synger duett med Trollet i kveld, så MÅ det være han som er Trollet. Hallo, alle skjønner vel det, for hvis ikke hadde David Backham sunget duett med Trollet i kveld. Det er ca samme logikk og resonneringsnivå du legger deg på nå, og de fleste skjønner hvor dumt det høres ut, at noen MÅ være den eller den karakteren hvis de ikke synger duett.  

Nå må du seriøst gi deg, det er faktisk flaut. 

Ulrikke har selv bekreftet at hun ikke er Trollet, hun skal opptre på samme live program som seg selv, hvilke flere beviser må du ha?

Du nekter vel fremdeles når Trollet til slutt tar av seg maska,  da er det vel staget da eller? fordi det «egentlig» var Ulrikke all along. Nei, du må gi deg.

Eneste som er lett å gjennomskue er at du ikke tåler å ta feil, det er ganske tydelig.

• Liker 7
Skrevet
Frøken detektiv skrev (20 minutter siden):

Ingeborg Walther sang "The Prayer" med Didrik Solli Tangen på Allsang på grensen. Får spisse ørene når Trollet skal synge denne i kveld da 😄

Jepp, fant den her: 

• Liker 1
Skrevet
missmcbeal skrev (17 minutter siden):

Jeg synest det ligner, jeg da.

Men hun ville vel også turt dette uten kostymet..? Med tanke på at trollet mente kostymet var som et alterego som fikk henne til å gjøre ting hun ellers ikke ville turt. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Men hun ville vel også turt dette uten kostymet..? Med tanke på at trollet mente kostymet var som et alterego som fikk henne til å gjøre ting hun ellers ikke ville turt. 

Jeg har ikke fått med meg at dette er hint om Trollet, når ble dette sagt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...