Kaisamaia Skrevet 12. november 2020 #361 Skrevet 12. november 2020 Det programmet der var bedre enn jeg trodde, men nå trodde jeg det var veeeldig dårlig da. 😆 Jeg ble skuffet over at det ikke var 8 nye kjendiser hver gang. 😆 Ville se hvem alle var samme kveld, jeg. Og så synes jeg det var skikkelig ekkelt med de stemmeforvrengingene.. Er jo slik stemmene til fanger osv. har blitt forvrengt på Dagsrevyen i alle år.. Dårlige barndomsminner. 🤪 Bortsett fra det så kanskje jeg ser det igjen. Kanskje. Men blir det ikke veldig tregt å gjette i 8 uker? 🙉 Er i alle fall fascinert over alle dere her som gjetter så grundig. 😊 Kanskje jeg blir inspirert. 😊 4
Sally-Go-Round Skrevet 12. november 2020 #362 Skrevet 12. november 2020 6 timer siden, melissacarin skrev: Puddelen: Veldig usikker, enkelte av hintene kan passe til Mari Boine. Har også fundert på Mariann Thomassen fra Surferosa, men da må dialekten være tullet med. Enig når det gjelder Bailey, Trygve, Hermann Dahl og Ulrikke. Når det gjelder puddelen, tror Mari Boine er veldig lav. Selv med hæler så puddelen høyere ut.
Gjest Caroline91 Skrevet 12. november 2020 #363 Skrevet 12. november 2020 9 minutter siden, Sally-Go-Round skrev: Enig når det gjelder Bailey, Trygve, Hermann Dahl og Ulrikke. Når det gjelder puddelen, tror Mari Boine er veldig lav. Selv med hæler så puddelen høyere ut. Puddelen er Mia Gundersen. Det er absolutt ingen tvil.
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #364 Skrevet 12. november 2020 På 10.11.2020 den 8.47, Frosendiva skrev: Jeg tror jeg skjønner hvorfor dette ikke fenget meg . Jeg hører dårlig så masker funker ikke for meg . Pluss jeg vet ikke hvem halvparten av folka som dere nevner er. Så da forsvinner mye av det som er gøy men flotte kostymer var det. Skal nok prøve en episode til . Nå vet ikke jeg om masker fungere dårlig for deg fordi du ikke kan se ansiktet eller om lyden forvrenges, men jeg har satt på teksting av alle programmer. Jeg tok det også opp, og da var det av en eller annen årsak kommet en stemme som sa alt fortløpende med en normal stemme. Jeg valgte nok en nrk1-kanal for folk med nedsatt hørsel eller syn. Anonymkode: 95dc1...296
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #365 Skrevet 12. november 2020 8 timer siden, Caroline91 skrev: Puddelen er Mia Gundersen. Det er absolutt ingen tvil. Jeg er også temmelig sikker på det! Anonymkode: 0e3b0...31d 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #366 Skrevet 12. november 2020 Har sett programmet om igjen nå og er enig med dere som mener fugleskremselet er Trygve Slagsvold Vedum. det er åpenbart en (sentrums)politiker, men det største hintet er for meg utsagnet om at han "elsker fugler og nesten alle andre dyr", for da tenker jeg ordet nesten er hintet og at ulven er unntaket. Tror også Mia Gundersen er puddelen på grunn av hintene, spesielt som en skrev over her, at posen er revet så det står Mariann og hun heter egentlig det, pluss at det ene flagget som ligger i fokus øverst er det etiopiske, og begge sønnene hennes er derfra. I tilleg til det dollartegnet hun hadde rundt halsen, kan ha med å gjøre at hun slet økonomisk etter skillsmissen og så var hun med på programmet til hun økonomen Silje Sandmæl. Med enhjørningen så passer jo alt med Märtha, burde ikke være så åpenbart så kanskje det ikke er det? Hun skal jo få sitt eget program på tv2, så rart hun får lov til å delta i et program på en konkurrerende kanal, men heller mot henne allikevel. Anonymkode: 4ddcd...666 2
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #367 Skrevet 12. november 2020 Markus Bailey deltok i en kjendisfotballkamp for noen år siden der Erna var "trener" eller noe sånt. Så tipper det er der, på "den grønne scene", hun har sagt at hun misunner selvtilliten hans. Anonymkode: 4ddcd...666 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #368 Skrevet 12. november 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Med enhjørningen så passer jo alt med Märtha, burde ikke være så åpenbart så kanskje det ikke er det? Hun skal jo få sitt eget program på tv2, så rart hun får lov til å delta i et program på en konkurrerende kanal, men heller mot henne allikevel. Anonymkode: 4ddcd...666 Det er nok Inger Lise Rypdal, og ikke ML. Alle hintene stemmer med ILR, og ILR har frimerke og det har ikke ML. Stemmen er veldig lik IRL også Anonymkode: 043e0...2d8 3
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #369 Skrevet 12. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er nok Inger Lise Rypdal, og ikke ML. Alle hintene stemmer med ILR, og ILR har frimerke og det har ikke ML. Stemmen er veldig lik IRL også Anonymkode: 043e0...2d8 Dette hadde jeg visst oversett. Googlet bilder på norske frimerker da jeg så programmet første gang og så bare det sto "Märtha" uten å legge merke til årstallene før jeg kikket igjen nå hehe. Jeg må høre igjen og ha Inger Lise Rypdal i tankene Anonymkode: 4ddcd...666
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #370 Skrevet 12. november 2020 Jeg liker forresten at det også er litt ordentlige, og godt voksne kjendiser med i programmet. Anonymkode: 4ddcd...666 10
Sally-Go-Round Skrevet 12. november 2020 #371 Skrevet 12. november 2020 (endret) Jeg er glad for at NRK har valgt en ny programleder, ikke bare gått for Kåre Magnus Bergh el Marte Stokstad. Heia Silje! Endret 12. november 2020 av Sally-Go-Round 23
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #372 Skrevet 12. november 2020 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Har fortsatt troen på Christina Vukicevic Demidov (i alle fall fram til det kommer nye hint i neste program). Hun var i norgestoppen og tok noen medaljer da hun var aktiv. Faren har drevet med hekkeløp og er trener. Bror Vladimir er i norgestoppen og har gjort comeback og tatt norsk rekord i 2020. Hun har bodd med Vadim i ulike land mens han spilte fotball (laget reder i forskjellige land), men de bor nå i Norge med sine 2 barn (ravneflokken). Anonymkode: f4156...6cd Men snakker ikke hun pittelitt gebrokkent? Det gjorde jo ikke personen inni Ravnen 🤷🏻♀️ Anonymkode: 278b1...c29 2
Heartland Skrevet 12. november 2020 #373 Skrevet 12. november 2020 OK, her er Ulrikke Brandstorp som synger «I believe in a thing called love» for noen år siden. Riktignok sammen med en annen person, og litt på tull, men man hører jo stemmen hennes likevel. Synes det ligner veeeldig på det vi hørte på fredag? Jeg er helt sikker nå på at Trollet er henne! https://kzclip.com/video/uXcCzHo46Dg/singstar-duel-ulrikke-synger-i-believe-in-a-thing-called-love-the-darkness.html 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #374 Skrevet 12. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Men snakker ikke hun pittelitt gebrokkent? Det gjorde jo ikke personen inni Ravnen 🤷🏻♀️ Anonymkode: 278b1...c29 Nei, hun er jo født og oppvokst i Norge. Anonymkode: f4156...6cd 3
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #375 Skrevet 12. november 2020 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, hun er jo født og oppvokst i Norge. Anonymkode: f4156...6cd Og har norsk mor. Det er bare faren som er utenlandsk. Anonymkode: ec22d...134
BrukonymAner Skrevet 12. november 2020 #376 Skrevet 12. november 2020 Oppdatert fasit: Markus Bailey Jan Bøhler Inger Lise Rypdal Anne Rimmen Herman Dahl Mia Gundersen Ulrikke 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #377 Skrevet 13. november 2020 På 7.11.2020 den 20.27, AnonymBruker skrev: Tror fugleskremselet er en politiker pga det han sa om at han satt ofte rundt et bord der der det ble servert kamelere, og hvem svelger vel ikke flere kameler enn politikere. Tror det er Torbjørn Røe Isaksen. 😛 Anonymkode: 4ddcd...666 Haha, det gjettet jeg også! 😅 Anonymkode: 695fa...113
Kaisamaia Skrevet 13. november 2020 #378 Skrevet 13. november 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå vet ikke jeg om masker fungere dårlig for deg fordi du ikke kan se ansiktet eller om lyden forvrenges, men jeg har satt på teksting av alle programmer. Jeg tok det også opp, og da var det av en eller annen årsak kommet en stemme som sa alt fortløpende med en normal stemme. Jeg valgte nok en nrk1-kanal for folk med nedsatt hørsel eller syn. Anonymkode: 95dc1...296 Jeg hadde også problemer med å høre hva de sa når de snakket. Jeg så programmet fra nett-tv og da fikk jeg ikke til noe teksting. Men kanskje jeg gjorde feil. Hadde jo vært fint å skjønne hva de snakket om. 🤪 Men synes egentlig de kunne hatt noen andre som fortalte om dem på med normal stemme. For stemmen kan jo ikke gjenkjennes uansett. Ikke klangen/dialekten heller. Eller? Jeg hører veldig dårlig.. Så kanskje det var lettere for dere som har normal hørsel å få det med dere. Virker sånn på alt dere har fått med dere i alle fall. 🙉😂 1
Sally-Go-Round Skrevet 13. november 2020 #379 Skrevet 13. november 2020 5 timer siden, Kaisamaia skrev: Jeg hadde også problemer med å høre hva de sa når de snakket. Jeg så programmet fra nett-tv og da fikk jeg ikke til noe teksting. Men kanskje jeg gjorde feil. Hadde jo vært fint å skjønne hva de snakket om. 🤪 Men synes egentlig de kunne hatt noen andre som fortalte om dem på med normal stemme. For stemmen kan jo ikke gjenkjennes uansett. Ikke klangen/dialekten heller. Eller? Jeg hører veldig dårlig.. Så kanskje det var lettere for dere som har normal hørsel å få det med dere. Virker sånn på alt dere har fått med dere i alle fall. 🙉😂 Jeg mener at måten å snakke på kan gjenkjennes. Jeg så det i reprise og visste at gaupa var Susann Goksør og syntes det var noe gjenkjennelig over måten hun snakket på, ikke stemmen da. Tekst skal være tilgjengelig, så det var kanskje bare uflaks?
Gjest Frosendiva Skrevet 13. november 2020 #380 Skrevet 13. november 2020 6 timer siden, Kaisamaia skrev: Jeg hadde også problemer med å høre hva de sa når de snakket. Jeg så programmet fra nett-tv og da fikk jeg ikke til noe teksting. Men kanskje jeg gjorde feil. Hadde jo vært fint å skjønne hva de snakket om. 🤪 Men synes egentlig de kunne hatt noen andre som fortalte om dem på med normal stemme. For stemmen kan jo ikke gjenkjennes uansett. Ikke klangen/dialekten heller. Eller? Jeg hører veldig dårlig.. Så kanskje det var lettere for dere som har normal hørsel å få det med dere. Virker sånn på alt dere har fått med dere i alle fall. 🙉😂 Tekstet direkte 777 så det blir litt småfeil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå