Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Nytt program: Maskorama

Anbefalte innlegg

Skrevet
Mynona skrev (12 minutter siden):

Elgen... det ble sagt at han har et sterk(?) hoftefeste eller noe sånt. Hvordan kan det stemme med Markus? Høres mer ut som en spiller, gjør det ikke? Jeg aner ikke hva det betyr en gang, men det høres da ut som noe man kan si om en idrettsutøver, ikke en barneTV personlighet. 

Har ikke fått med dette hintet, men jo det høres mer ut som en (fotball)spiller :) Er også andre hint som peker mot fotball. Sammen med visuelle hint som DJ-miksebord, så tror jeg det kan være Jan Gunnar Solli. Det som forvirrer meg er størrelsen på Elgen som minner mer om Marcus Bailey og at elgen drikker noe som ser ut som baileys i presentasjonsklippet 🤔

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Dere skriver om at trollet er enten Ulrikke, Cess eller Ingeborg, hva om det faktisk viser seg å ikke være NOEN av dem?

Anonymkode: 04c48...f9e

Selvfølgelig er det en mulighet. Selv holder jeg en knapp på cess fordi jeg tror det er henne, og fordi jeg blir mer og mer sikker på det, både pga hint og stemmen. Men jeg er jo ikke synsk, så klart kan det være noen andre. Jeg har også gjettet Hanne Sørvaag, men høres ikke ut som henne. Har du andre forslag enn de tre?

Anonymkode: d7fda...afa

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Hvis du ikke har fått det med deg, så er det veldig, veldig få mennesker som vet hvem deltakerne bak maskene er. Er ikke «en del folk fra NRK» som vet noe som helst.

Anonymkode: f56df...55b

Tror nok det har gått opp for alle som jobber med programmet at Ulrikke er trollet. De er vel ikke dummere enn folk flest.

Anonymkode: ce451...44b

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Bailey er det eneste jeg er enig i, du vet ingenting mer enn andre.

Bra det fortsatt er spennende for deg da.

• Liker 1
Skrevet
missmcbeal skrev (1 minutt siden):

Har ikke fått med dette hintet, men jo det høres mer ut som en (fotball)spiller :) Er også andre hint som peker mot fotball. Sammen med visuelle hint som DJ-miksebord, så tror jeg det kan være Jan Gunnar Solli. Det som forvirrer meg er størrelsen på Elgen som minner mer om Marcus Bailey og at elgen drikker noe som ser ut som baileys i presentasjonsklippet 🤔

Det er jo bare lureri for å få folk til å tro det er en fotballspiller.

«Sterk hoftefeste» betyr selvsagt ikke at det må være en fotballspillere, snarere noe som blir sagt for å prøve å lure folk.

Alle vet hvem de fire er, patetisk hvordan man prøver å lure folk, eller utrolig at det er folk som går fem på.

Spent på panelet i kveld, som sikkert blir nødt til å tippe navn de vet det ikke er, for å bevare «spenningen». Men blir jo litt kjedelig om alle tre tipper den det faktisk er når det gjelder de fire.

NRK har dessverre gjort det altfor lett å finne ut hvem deltakerne er.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Selvfølgelig er det en mulighet. Selv holder jeg en knapp på cess fordi jeg tror det er henne, og fordi jeg blir mer og mer sikker på det, både pga hint og stemmen. Men jeg er jo ikke synsk, så klart kan det være noen andre. Jeg har også gjettet Hanne Sørvaag, men høres ikke ut som henne. Har du andre forslag enn de tre?

Som om hun (Cess) har god nok sangstemme for å kunne være trollet. Skjønner ikke at noen tror på det, hvordan i alle dager greide noen å få så mange på villspor på denne måten?

• Liker 7
Skrevet
BrukonymAner skrev (28 minutter siden):

NRK er tjent med at det er størst mulig uvisshet hvem som er inni disse maskene og forsøker å forvirre seere med hintene sine og helt sikkert i sosiale medier også.  Ble vel gjettet et par navn fra panelet hvor programleder "merkelig" nok hadde full koll på hva de akkurat hadde postet på instagram. Ser ut som de har lykkes greit med denne strategien, selv om det er innlysende at det er Dahl, Bailey, Ulrikke og Rimmen som befinner seg inne i maskene. 

Overrasket at det virker å være en del som ikke skjønner at det er disse fire som du skriver, som det er helt åpenbart at det er. Blir lamslått om en av de fire skulle være feil. Men det skjer neppe.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Som om hun (Cess) har god nok sangstemme for å kunne være trollet. Skjønner ikke at noen tror på det, hvordan i alle dager greide noen å få så mange på villspor på denne måten?

Det som er så fint er at alle kan på akkurat hva de vil☺️ Det betyr ingenting for deg hva andre tror på, så ro deg kraftig ned.

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Overrasket at det virker å være en del som ikke skjønner at det er disse fire som du skriver, som det er helt åpenbart at det er. Blir lamslått om en av de fire skulle være feil. Men det skjer neppe.

Og jeg blir overasket om mer enn 1 av de er rett 

Anonymkode: 3be7f...786

• Liker 1
Skrevet

Skulle nesten tro enkelte gjør alt de kan for å villede andre i håp om at flest mulig skal gjette feil på NRK og gi de større mulighet til å vinne denne mystiske boksen 🎁🤪

• Liker 4
Skrevet

Hahaha nå gleder jeg meg mer til reaksjonene her inne når trollet avsløres enn den faktiske avsløringen.

Anonymkode: 27170...3f0

• Liker 8
Skrevet

Hvor mange avsløres de neste episodene nå, bare én i dag også? Mener å ha lest et sted at det bare var to episoder igjen, men er ikke sikker. 

Anonymkode: 5838a...9af

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hahaha nå gleder jeg meg mer til reaksjonene her inne når trollet avsløres enn den faktiske avsløringen.

Anonymkode: 27170...3f0

jeg også!

Anonymkode: 4ddcd...666

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvor mange avsløres de neste episodene nå, bare én i dag også? Mener å ha lest et sted at det bare var to episoder igjen, men er ikke sikker. 

Regner med det er 1 dag og en slags finale neste uke.

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Tror nok det har gått opp for alle som jobber med programmet at Ulrikke er trollet. De er vel ikke dummere enn folk flest.

Vil mere si det er du som er dummere enn folk flest, når du ikke kan gi deg på Ulrikke, selv når hun selv bekreter at hun ikke er Trollet.

Da skal man faktisk være dummere enn folk flest for å fremdeles tro at det er Ulrikke. Ikke stygt ment.

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hva i all verden har du imot Cess?

For meg virker det ut som du personlig misliker Cess, og klamrer fast til Ulrikke fordi du ikke kan alseptere det om Cess synger så bra.

Unnskyld meg, men hva har du så imot Cess for?

For de som lurer på om Cess kan synge: 

Hvis man ser bort fra de partiene hvor hun gjør seg til, og synger surt og stygt med vilje, så kan man faktisk høre at hun har sangstemme og stemmekontroll. Så Cess kan absolutt synge, men hun gjør seg som regel til, og tuller det bort. 

Men Trollet ga hint om at hun «endelig turte» pga kostymet.

Anonym ab.44b det er faktisk et hån mot Ulrikke å mene at hun er Trollet, når Trolle ga hint om at kostymet ga henne selvtillit til å endelig gjøre dette. Tror ikke Ulrikke trenger et kostyme for å tørre og synge for folk, ingen andre sangere ville gitt et slikt hint heller.

• Liker 2
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

BrukonymAner skrev (23 minutter siden):

Bra det fortsatt er spennende for deg da.

Hva er det med dere? Det kommer til å bli dritpinlig for dere om dere tar feil når dere er SÅ sinnsykt cocky. Hvorfor gidder dere se på når dere sitter på "fasit" uansett, det må da være drita kjedelig. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

C4B4D48A-ED21-40DF-8C90-529B69078060.thumb.jpeg.1cf433ec85eaa9d6ef80b29cc74a612b.jpeg

Hentet fra nrk nett-tv

• Liker 1
Skrevet

Var ikke hintet om alterego rettet mot Vikingen da? 

Jeg elsker uansett engasjementet her inne, og det er litt gøy at det er litt steile fronter. Elsker at dere ikke gir dere! Jeg vingler hver dag :knegg: 

Anonymkode: 1d652...719

• Liker 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Det er jo bare lureri for å få folk til å tro det er en fotballspiller.

«Sterk hoftefeste» betyr selvsagt ikke at det må være en fotballspillere, snarere noe som blir sagt for å prøve å lure folk.

Alle vet hvem de fire er, patetisk hvordan man prøver å lure folk, eller utrolig at det er folk som går fem på.

Spent på panelet i kveld, som sikkert blir nødt til å tippe navn de vet det ikke er, for å bevare «spenningen». Men blir jo litt kjedelig om alle tre tipper den det faktisk er når det gjelder de fire.

NRK har dessverre gjort det altfor lett å finne ut hvem deltakerne er.

Du lar deg virkelig provosere av dette programmet du, kanskje du hadde hatt godt av å ikke se på? Er voldsomt til man skal hisse seg opp over det du mener er villende hint. Hele poenget med programmet er jo å skape litt spenning. Men du blir jo både provosert av at hintene er villedende, men samtidig så blir du provosert at det er for lett å gjette hvem deltakerne er? Hjelpes 🤷‍♀️

Endret av missmcbeal
  • Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Var ikke hintet om alterego rettet mot Vikingen da? 

Jeg elsker uansett engasjementet her inne, og det er litt gøy at det er litt steile fronter. Elsker at dere ikke gir dere! Jeg vingler hver dag :knegg: 

Anonymkode: 1d652...719

Var ikke det et hint om Elgen? Jeg mener det var et hint om at elgen endelig var begynt å føle seg komfortabel med å synge, men synest det var svært skummelt i starten. Jeg kan ikke huske et tilsvarende hint om Trollet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...