BrukonymAner Skrevet 5. desember 2020 #1981 Skrevet 5. desember 2020 Er nok en del folk fra NRK her inne som prøver å "overbevise" folket om at det ikke er Ulrikke. Selvsagt helt utelukket at det er noen andre. 3
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #1982 Skrevet 5. desember 2020 missmcbeal skrev (5 minutter siden): Jeg har ikke fått med meg at dette er hint om Trollet, når ble dette sagt? Det sto i en artikkel på VG igår tror jeg det var, eller forrige dagen. Den er linket lenger opp Anonymkode: d7fda...afa
missmcbeal Skrevet 5. desember 2020 #1983 Skrevet 5. desember 2020 (endret) Jeg la merke til et nytt visuelt hint når jeg nå spoler i tidligere episoder, har dere lagt merke til at Trollet har en S- i øyet som ligner et dollartegn? Det kan jo være et hint om Sarpsborg -der Ingeborg kommer fra eller Stjernekamp, som hun har deltatt i. Eller så kan det kanskje også stå for s-ene i Cess? Endret 5. desember 2020 av missmcbeal 1
Infinity Skrevet 5. desember 2020 #1984 Skrevet 5. desember 2020 missmcbeal skrev (Akkurat nå): Jeg la merke til et nytt visuelt hint når jeg nå spoler i tidligere episoder, har dere lagt merke til at Trollet har en S- i øyet som ligner et dollartegn? Det kan jo være et hint om Sarpsborg -der Ingeborg kommer fra. Eller så kan det kanskje også stå for s-ene i Cess? Jeg er også ganske sikker på at det er Ingeborg. Trollet har også en heftig grimase, og Ingeborg lager mye grimaser.. 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #1985 Skrevet 5. desember 2020 Noen som vet hvilke sanger som skal synges i kveld? Anonymkode: f56df...55b
missmcbeal Skrevet 5. desember 2020 #1986 Skrevet 5. desember 2020 Infinity skrev (2 minutter siden): Jeg er også ganske sikker på at det er Ingeborg. Trollet har også en heftig grimase, og Ingeborg lager mye grimaser.. Ja, og ikke bare viset Troll-kostymet det, men det ble lagt frem som et hint fra Trollet om at hun "Alltid hatt følelsene utenpå kroppen" og da tenkte jeg veldig på den karakteristiske ansiktsmimikken hennes. Men vi får bare vente å se. Nå har jeg kikket litt på Instagram-profilen hennes, og Ingeborg har jo kjæreste (man ser det i nest siste innlegget der hun viser frem en video fra sommeren), så det stemmer jo ikke at hun har latt kjærligheten vike, men det stemmer jo også ikke for Cess eller Ulrikke heller. Så forresten at noen hadde skrevet til Ingeborg i spørrerunde på Instagramstory at Trollet skal synge The Prayer i kveld på Stjernekamp og at Ingeborg gjorde det på Allsang i Grensen, og til det svarte hun bare "Jasså🤔". Så det var verken en bekreftelse eller avkreftelse på noe. 2
missmcbeal Skrevet 5. desember 2020 #1987 Skrevet 5. desember 2020 (endret) AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Noen som vet hvilke sanger som skal synges i kveld? Anonymkode: f56df...55b Sitat DETTE SKAL DE SYNGE I KVELD: Trollet: «The Prayer» – Andrea Bocelli, Céline Dion Ravnen: «Kids» – Robbie Williams, Kylie Minogue Elgen: «Burning Down the House»– Talking Heads Vikingen: «Urettferdig» – Hkeem, Unge Ferrari Trollet: «Fångad av en stormvind» – Carola Ravnen: «Faith» – George Michael Vikingen: «Tenke sjæl» – Trond-Viggo Torgersen Elgen: «Location» – Khalid https://www.vg.no/rampelys/i/1BvM1J/disse-artistene-skal-opptre-paa-maskorama-i-kveld Endret 5. desember 2020 av missmcbeal
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #1988 Skrevet 5. desember 2020 Blueberrymuffin skrev (45 minutter siden): Til de som mener at Ulrikke er trollet, så har hun mer eller mindre bekreftet ovenfor vg at hun ikke er trollet. Brandstorp hadde følgende å si på påstanden om at hun er Trollet: «Jeg har jo visst at jeg skulle synge duett en liten stund, så da har det vært ekstra spesielt når folk har spurt om jeg er Trollet og jeg ikke har kunnet fortelle noe, sier hun til kanalen.» Hun kunne selvsagt ikke fortelle at hun skulle synge duett, og dermed ikke var Trollet. Så mer eller mindre bekreftet fra Brandstorp selv at hun ikke er en av de maskerte deltagerne på Maskorama. Haha, for noe tull. Ingenting her som tyder på at hun ikke er trollet. Skjønner ikke at det er mulig å bli lurt av dette. Ulrikke er trollet, dette er bare er tøvete forsøk på å skape «spenning», som enkelte ufattelig nok går på. Anonymkode: ce451...44b 5
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #1989 Skrevet 5. desember 2020 BrukonymAner skrev (22 minutter siden): Er nok en del folk fra NRK her inne som prøver å "overbevise" folket om at det ikke er Ulrikke. Selvsagt helt utelukket at det er noen andre. Ja, tror det, også på Jodel. Er nok en hard kampanje for å prøve å lure folk. At noen går på fatter jeg ikke. Spent på panelet i dag, har sikkert fått beskjed om å late som om de tror det er noen andre enn Ulrikke. Samme med de andre tre, som vi vet er Bailey, Dahl og Rimmen. Anonymkode: ce451...44b 3
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #1990 Skrevet 5. desember 2020 BrukonymAner skrev (24 minutter siden): Er nok en del folk fra NRK her inne som prøver å "overbevise" folket om at det ikke er Ulrikke. Selvsagt helt utelukket at det er noen andre. Hvis du ikke har fått det med deg, så er det veldig, veldig få mennesker som vet hvem deltakerne bak maskene er. Er ikke «en del folk fra NRK» som vet noe som helst. Anonymkode: f56df...55b 8
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #1991 Skrevet 5. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Haha, for noe tull. Ingenting her som tyder på at hun ikke er trollet. Skjønner ikke at det er mulig å bli lurt av dette. Ulrikke er trollet, dette er bare er tøvete forsøk på å skape «spenning», som enkelte ufattelig nok går på. Anonymkode: ce451...44b Slapp av a. Greia er at ingen vet hvem det er. Ikke du heller. Anonymkode: d7fda...afa 3
Blueberrymuffin Skrevet 5. desember 2020 #1992 Skrevet 5. desember 2020 BrukonymAner skrev (16 minutter siden): Er nok en del folk fra NRK her inne som prøver å "overbevise" folket om at det ikke er Ulrikke. Selvsagt helt utelukket at det er noen andre. Jeg jobber ikke i nrk, og trenger heller ikke å ha noe agenda om å overbevise noen, når jeg sier at Trollet umulig kan være Ulrikke. Artikkelen på vg taler for seg selv. En detalj dere Ulrikke tilhengere ser ut til å glemme totalt er lydprøver, og at alle deltagerene bruker forkledning både under sangtimer og lydprøver i forkant av sendingene. Alle innslagene er live, og de som er maskert er også maskert under lydprøver, slik at ikke engang de som driver med teknisk, lyd og lys ikke engang kjenner identiteten detes. En slik anonymisert lydprøve med Ulrikke, hvor hun også skal synge som seg selv vil være teknisk umulig, uten å avsløre identitet under lydprøver og generalprøve. Det er heller ikke slik at man får lov til å forlate en underveis, tilfelle man trenger flere gjennomganger. At Ulrikke og Trollet forsvinner om hverandre hadde gjort slik at alle deltagerne og alle i produksjonsteamet ville avslørt identiteten denne uka, dersom Ulrikke var Trollet. Noe som hadde ødelagt hele koneptet. Alle som kjenner litt til en live produksjon, og hvor mange titalls timer som går med til lydprøve, vet at det ikke ville latt seg gjøre å holde Ultikke anonymisert, dersom hun også skulle synget som seg selv i et av innslagene. Det vil ikke praktisk være mulig. De som fremdeles tror det er Ulrikke har totalt misforstått konseptet og hvor streng anonymiteten til deltagerne er,i tillegg til en totalt fraværende innsikt i lydprøver og alle forberedelser som blir gjort før en live sending. Det er verken teknisk eller praktisk mulig at Ulrikke er Trollet, selv om hun hadde skiftet, fordi da ville identiteten allerede blitt røpet for programleder, lyd- og lyd teknisk, kamerateam, dommere, de andre deltagerne, og hele konseptet hadde vært ødelagt. Forstår det er kjipt å ta feil, når enkelte har vært så skråsikre og bombastiske på at det MÅ være Ulrikke. Men det er fremdeles lov å bruke huet og litt sunn fornøyft, fordi det er faktisk ikke praktisk mulig at det er Ulrikke lengre. Bedre å innrømme det, enn å fortsette og komme med spinnville teorier. 8
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #1993 Skrevet 5. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Slapp av a. Greia er at ingen vet hvem det er. Ikke du heller. Anonymkode: d7fda...afa Er mange som har blitt høye i hatten fordi de har klart å tenke seg til hvem de tidligere deltakerne er, og derfor «vet» de også hvem resten er.🤦♀️ Anonymkode: f56df...55b 2
missmcbeal Skrevet 5. desember 2020 #1994 Skrevet 5. desember 2020 Altså Trollet skal jo synge sang nummer to rett etter Vikingen, så det kan jo umulig være Ulrikke. Hun rekker ikke ta på seg kostymet etter hun har sunget med Vikingen og Trollet skal inn rett etterpå. 1
missmcbeal Skrevet 5. desember 2020 #1995 Skrevet 5. desember 2020 Legger merke til at Ravnen skal synge "Kids" i kveld. Anne Rimmen ble jo tobarnsmor i vår, kan vel neppe være tilfeldig detalj?
Blueberrymuffin Skrevet 5. desember 2020 #1996 Skrevet 5. desember 2020 (endret) AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Haha, for noe tull. Ingenting her som tyder på at hun ikke er trollet. Skjønner ikke at det er mulig å bli lurt av dette. Ulrikke er trollet, dette er bare er tøvete forsøk på å skape «spenning», som enkelte ufattelig nok går på. Anonymkode: ce451...44b Skal quote deg med hvor feil du tok når masken går av Er faktisk flaut at du nekter å innrømme at du har feil, når Ulrikke i dag har bekreftet i intervju at hun ikke er trollet. Det er ganske ufattelig. Det er ikke praktisk mulig, du burde sette den inn i hvordan en live produksjon foregår. Hadde Ulrikke vært Trollet kunne de ikke castet hun som gjest uten å røpe identiteten for alle i produksjonen. Ingenting som tyder på at Ulrikke er Trollet, jeg skjønner ikke hvordan det går an å tro det. Vet ikke om du Troller, eller om du er for høy på deg selv til å kunne innrømme at du tok feil. Skal quote deg når du tok feil, og da forventer jeg et svar fra deg Gleder meg til å se hva forsvaret ditt er da. Endret 5. desember 2020 av Blueberrymuffin 2
BrukonymAner Skrevet 5. desember 2020 #1997 Skrevet 5. desember 2020 (endret) AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hvis du ikke har fått det med deg, så er det veldig, veldig få mennesker som vet hvem deltakerne bak maskene er. Er ikke «en del folk fra NRK» som vet noe som helst. Anonymkode: f56df...55b NRK er tjent med at det er størst mulig uvisshet hvem som er inni disse maskene og forsøker å forvirre seere med hintene sine og helt sikkert i sosiale medier også. Ble vel gjettet et par navn fra panelet hvor programleder "merkelig" nok hadde full koll på hva de akkurat hadde postet på instagram. Ser ut som de har lykkes greit med denne strategien, selv om det er innlysende at det er Dahl, Bailey, Ulrikke og Rimmen som befinner seg inne i maskene. Endret 5. desember 2020 av BrukonymAner 2
Mynona Skrevet 5. desember 2020 #1998 Skrevet 5. desember 2020 Elgen... det ble sagt at han har et sterk(?) hoftefeste eller noe sånt. Hvordan kan det stemme med Markus? Høres mer ut som en spiller, gjør det ikke? Jeg aner ikke hva det betyr en gang, men det høres da ut som noe man kan si om en idrettsutøver, ikke en barneTV personlighet.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #1999 Skrevet 5. desember 2020 BrukonymAner skrev (6 minutter siden): NRK er tjent med at det er størst mulig uvisshet hvem som er inni disse maskene og forsøker å forvirre seere med hintene sine og helt sikkert i sosiale medier også. Ble vel gjettet et par navn fra panelet hvor programleder "merkelig" nok hadde full koll på hva de akkurat hadde postet på instagram. Ser ut som de har lykkes greit med denne strategien, selv om det er innlysende at det er Dahl, Bailey, Ulrikke og Rimmen som befinner seg inne i maskene. Innlysende at det ikke er Ulrikke. Bailey er det eneste jeg er enig i, du vet ingenting mer enn andre. Anonymkode: 1f263...555 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #2000 Skrevet 5. desember 2020 Dere skriver om at trollet er enten Ulrikke, Cess eller Ingeborg, hva om det faktisk viser seg å ikke være NOEN av dem? Anonymkode: 04c48...f9e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå