AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #1941 Skrevet 5. desember 2020 Fame skrev (11 minutter siden): BS. Ho blir med på duett for å lure folk til å tro at det ikke er ho. Damer skifter klær fortere enn svint, vet du vel Da vil det være veldig mange i studio som får med seg at Ulrikke løper fra et sted til et annet for å rekke å skifte, og da er hun jo avslørt😂 Anonymkode: d7fda...afa 10
Gjest Hipparchia Skrevet 5. desember 2020 #1942 Skrevet 5. desember 2020 missmcbeal skrev (15 minutter siden): Jeg tror fortsatt det kan være Ingeborg, da jeg synest både måten Trollet snakker på - tonefall, pustemåte og sangstemme er veldig likt Ingeborg. Hun er en ganske god sanger, men er ikke helt klokkeren på de høye tonene - noe gjør jeg til at jeg synest stemmen minner mer om Ingeborg enn Ulrikke. Det er også mange av hintene som passer Ingeborg, som ikke passer til f.eks. Cess, blant annet dette med at flere i familien har stått på scenen - Ingeborg er fra en musikalsk familie også har vel søsteren stått på scenen. Ingeborg har dessuten deltatt både i The Voice, Stjernekamp og Beat for beat og er et "konkurransetroll". Men jeg har begynt å tenke mer og mer på hintene som peker mot Cess, og de visuelle hintene passer henne/komiker bra. I tillegg til hintene om "jubelbrøl" og den ene påstanden om medisin - kan henvise til latter/komikeryrket. Jeg har aldri hørt Cess synge, men dersom det faktisk er hun som befinner seg bak masken, så blir jeg imponert, for da har hun et godt skjult talent Tallet 4 kan stå for antall bokstaver i navnet Cess. Jaja, håper vi blir litt klokere i kveld. Men var ikke dette 1 av 2 løgner og 1 sannhet? Det trenger ikke i så fall og være sant. I tillegg jobbet trollet seg opp fra bunnen og hvis man har flere familiemedlemmer som synger og er litt kjent har man fått dra hjelp. Skal allikevel sies at bestefaren til Cess har stått mye på scenen. *vil og legge til angående diskusjonen lengre oppe at Cess er og jødisk, ikke bare bestefaren.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #1943 Skrevet 5. desember 2020 On 12/4/2020 at 1:20 PM, maskertbruker said: Enig i at mange av hintene kan passe til Cess, men de passer like godt til Ulrikke. Det har kommet veldig mange hint nå, og alle hintene passer ikke helt tydelig til noen av dem. Det er ikke alt som er hint engang, og ting kan tolkes på flere måter. Slik har det vært med alle deltakerne. Trollet er Ulrikke. Stemmekontroll og sangprestasjoner: 90% peker mot Ulrikke. Sjansen for at en komiker som aldri har vist at hun kan synge SÅ bra faktisk kan det, er ikke stor. Stemmen: 100% Ulrikke. Det er hennes stemme. Jeg er like sikker som når jeg hører folk jeg kjenner snakke, og slipper å snu meg og se dem for å kunne være sikker på hvem det er. Jeg har forresten ikke noen ønsker om hvem deltakerne er. Jeg vil bare finne riktige svar, og det har jeg gjort. Du skal ikke lenger enn til The Masked Singer i USA hvor det viser seg at C-kjendiser man ikke trodde kunne synge ble omtalt som at hvis de ikke hadde sang som karriere hadde de valgt feil osv. men der er de jo i sesong 4 allerede, så har mer grunnlag for å vite at folk uten karriere i sang, kan synge, grunnet alle deltagerne som har vært med i 4 sesonger, ja. Anonymkode: 40c7e...da3
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #1944 Skrevet 5. desember 2020 Zodiackiller skrev (5 minutter siden): Men var ikke dette 1 av 2 løgner og 1 sannhet? Det trenger ikke i så fall og være sant. I tillegg jobbet trollet seg opp fra bunnen og hvis man har flere familiemedlemmer som synger og er litt kjent har man fått dra hjelp. Skal allikevel sies at bestefaren til Cess har stått mye på scenen. *vil og legge til angående diskusjonen lengre oppe at Cess er og jødisk, ikke bare bestefaren. Ja, tror de fleste vet at hun også er jødisk. Det jeg mente var mer at stjernen kunne henviste til at bestefaren måtte gå med stjerne og overlevde konsentrasjonsleir, og var for å ære han, eller minnes han og det han gikk igjennom. Ikke bare at Trollet har stjerne bare fordi Cess er jøde. For det er jo ingen jøder som frivillig merker klærne sine med davidstjernen etter Andre verdenskrig, eller? Anonymkode: 9a415...b84
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #1945 Skrevet 5. desember 2020 Hurra for duett, da får vi endelig høre hvilken forskjell det er på Ulrikke og trollet, og alle innser hvor satans dyktig Cess er🤩 jada, kan fortsatt være noen andre enn henne, men helt ærlig: kan det egentlig det?? Og Ingeborg kan det vel ikke være, hun ble jo kjent først nå i høst? Anonymkode: d7fda...afa 4
Blueberrymuffin Skrevet 5. desember 2020 #1946 Skrevet 5. desember 2020 missmcbeal skrev (23 minutter siden): Jeg tror fortsatt det kan være Ingeborg, da jeg synest både måten Trollet snakker på - tonefall, pustemåte og sangstemme er veldig likt Ingeborg. Hun er en ganske god sanger, men er ikke helt klokkeren på de høye tonene - noe gjør jeg til at jeg synest stemmen minner mer om Ingeborg enn Ulrikke. https://www.dagbladet.no/kjendis/slik-holder-de-deltakerne-hemmelige/73064637 Deltagerne ble plukket ut i fjor høst, høsten 2019. Musikalen Trolle hadde premiere høsten 2019, samtidig som castingen til Maskorama foregikk. Ingeborg Walther var ikke en kjent person på denne tiden, og fikk ikke et virkelig gjennombrudd som kjendis før hun skulle delta på stjernekamp i år. Noe som gjør at man kan utelukke Walther fra castingen til Maskorama i fjor høst, hun var rett og slett ikke kjent nok eller etablert nok som kjendis på den tiden, så lite sannsynlig at hun ble plukket med til Maskorama. Basert på dette, i tillegg til at vi allerede har avslørt en sanger i enhjørningen, gjør at jeg ikke tror at Trollet kan være Ingeborg. 4
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #1948 Skrevet 5. desember 2020 Åh som jeg håper trollet ikke er Ulrikke , men om det at hun skal synge duett med vikingen utelukker henne fullstendig som trollet kommer helt an på tiden mellom trollets og ulrikkes opptreden. Jo flere som er skråsikre på at trollet er Ulrikke og jo sikrere de er, jo gøyere er det hvis det er noen andre. Anonymkode: 4ddcd...666 2
missmcbeal Skrevet 5. desember 2020 #1949 Skrevet 5. desember 2020 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Hurra for duett, da får vi endelig høre hvilken forskjell det er på Ulrikke og trollet, og alle innser hvor satans dyktig Cess er🤩 jada, kan fortsatt være noen andre enn henne, men helt ærlig: kan det egentlig det?? Og Ingeborg kan det vel ikke være, hun ble jo kjent først nå i høst? Anonymkode: d7fda...afa Blueberrymuffin skrev (15 minutter siden): https://www.dagbladet.no/kjendis/slik-holder-de-deltakerne-hemmelige/73064637 Deltagerne ble plukket ut i fjor høst, høsten 2019. Musikalen Trolle hadde premiere høsten 2019, samtidig som castingen til Maskorama foregikk. Ingeborg Walther var ikke en kjent person på denne tiden, og fikk ikke et virkelig gjennombrudd som kjendis før hun skulle delta på stjernekamp i år. Noe som gjør at man kan utelukke Walther fra castingen til Maskorama i fjor høst, hun var rett og slett ikke kjent nok eller etablert nok som kjendis på den tiden, så lite sannsynlig at hun ble plukket med til Maskorama. Basert på dette, i tillegg til at vi allerede har avslørt en sanger i enhjørningen, gjør at jeg ikke tror at Trollet kan være Ingeborg. Ingeborg var jo med i The Voice i 2017 - og jeg husker henne godt derifra, da jeg fulgte med på programmet. Men det er godt mulig at hun ikke var kjent nok likevel for andre. Jeg har ikke hørt om Herman Dahl før Maskorama, hvor kjent er han egentlig før før høsten 2019 han da? Jeg tror de har valgt noen veldig kjente - og noen mindre kjente. Det som gjør at jeg tror det kan være Ingeborg er som sagt hvordan hun prater, tonefall og sangstemme, men vi får vente å se. Er jo bare gøy om det viser seg å være Cess i stedet 1
Frøken detektiv Skrevet 5. desember 2020 #1950 Skrevet 5. desember 2020 Det som gjør at jeg ikke får det helt til å stemme at Trollet kan være Cess, er at Trollet begynte sin karriere i ung alder. Cess var vel rundt 20 når hun begynte som komiker og det er vel ikke så tidlig ift alderen hun er nå? Noen som vet om hun har vært med på teater eller lign som barn/ungdom? 1
Sally-Go-Round Skrevet 5. desember 2020 #1951 Skrevet 5. desember 2020 missmcbeal skrev (Akkurat nå): Ingeborg var jo med i The Voice i 2017 - og jeg husker henne godt derifra, da jeg fulgte med på programmet. Men det er godt mulig at hun ikke var kjent nok likevel for andre. Jeg har ikke hørt om Herman Dahl før Maskorama, hvor kjent er han egentlig før før høsten 2019 han da? Jeg tror de har valgt noen veldig kjente - og noen mindre kjente. Det som gjør at jeg tror det kan være Ingeborg er som sagt hvordan hun prater, tonefall og sangstemme, men vi får vente å se. Er jo bare gøy om det viser seg å være Cess i stedet Herman Dahl var med på dirigent-konkurransen Maestro på NRK før dette. Mine foreldre på 70 husket navnet derifra i alle fall 🙂 1
missmcbeal Skrevet 5. desember 2020 #1952 Skrevet 5. desember 2020 Sally-Go-Round skrev (Akkurat nå): Herman Dahl var med på dirigent-konkurransen Maestro på NRK før dette. Mine foreldre på 70 husket navnet derifra i alle fall 🙂 Skjønner, poenget mitt var at jeg ikke har hørt om han, men har hørt om Ingeborg før Stjernekamp. Så begge har vel ikke vært veldig kjente for alle i Norge, men kan likevel ha blitt valgt ut til å være med i Maskorama 1
Sally-Go-Round Skrevet 5. desember 2020 #1953 Skrevet 5. desember 2020 missmcbeal skrev (Akkurat nå): Skjønner, poenget mitt var at jeg ikke har hørt om han, men har hørt om Ingeborg før Stjernekamp. Så begge har vel ikke vært veldig kjente for alle i Norge, men kan likevel ha blitt valgt ut til å være med i Maskorama Ja, jeg tror det, at alle ikke er like kjente 🙂 1
Gjest Hipparchia Skrevet 5. desember 2020 #1954 Skrevet 5. desember 2020 Frøken detektiv skrev (3 minutter siden): Det som gjør at jeg ikke får det helt til å stemme at Trollet kan være Cess, er at Trollet begynte sin karriere i ung alder. Cess var vel rundt 20 når hun begynte som komiker og det er vel ikke så tidlig ift alderen hun er nå? Noen som vet om hun har vært med på teater eller lign som barn/ungdom? Hun var som en "komiker" fra barnsben av og elsket å underholde andre. På skolen drev hun og med teater når det var mulig, men det var ikke før på vgs hun gikk drama. Også var hun på folkehøgskole for drama.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #1955 Skrevet 5. desember 2020 Frøken detektiv skrev (3 minutter siden): Det som gjør at jeg ikke får det helt til å stemme at Trollet kan være Cess, er at Trollet begynte sin karriere i ung alder. Cess var vel rundt 20 når hun begynte som komiker og det er vel ikke så tidlig ift alderen hun er nå? Noen som vet om hun har vært med på teater eller lign som barn/ungdom? 20 er jo ungt å starte en karriere, det er så tidlig som det får blitt egentlig, med tanke på at man ofte er ferdig på vgs som 19 åring. Det hører vel med til sjeldenhetene å starte en karriere før man er ferdig på vgs. Vet at hun hvert fall gikk dramalinje(?) på vgs og/eller folkehøyskole. Anonymkode: d7fda...afa 3
Sally-Go-Round Skrevet 5. desember 2020 #1956 Skrevet 5. desember 2020 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Hurra for duett, da får vi endelig høre hvilken forskjell det er på Ulrikke og trollet, og alle innser hvor satans dyktig Cess er🤩 jada, kan fortsatt være noen andre enn henne, men helt ærlig: kan det egentlig det?? Og Ingeborg kan det vel ikke være, hun ble jo kjent først nå i høst? Anonymkode: d7fda...afa Duett? Hvor står det?
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #1957 Skrevet 5. desember 2020 Sally-Go-Round skrev (3 minutter siden): Duett? Hvor står det? Link lenger opp. Ulrikke skal synge duett med Vikingen, som seg selv. Anonymkode: d7fda...afa 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #1958 Skrevet 5. desember 2020 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Link lenger opp. Ulrikke skal synge duett med Vikingen, som seg selv. Anonymkode: d7fda...afa Haha, NRK prøver å lure folk til å tro at Ulrikke ikke er trollet gjennom å invitere henne til å synge som seg selv i tillegg. Latterlig, ville aldri funnet på dette om hun faktisk ikke hadde vært trollet. «Hvordan kan en person være.. på en og samme plass samtidig!?» Det vi altså vet er at Ulrikke er tilstede i kveld, og så kommer de sikkert til å klippe det til slik at det ser ut som om det blir for liten tid mellom opptreden til Ulrikke som seg selv og Ulrikke som trollet. Og enkelte går fem på. Anonymkode: ce451...44b 4
Sally-Go-Round Skrevet 5. desember 2020 #1959 Skrevet 5. desember 2020 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Haha, NRK prøver å lure folk til å tro at Ulrikke ikke er trollet gjennom å invitere henne til å synge som seg selv i tillegg. Latterlig, ville aldri funnet på dette om hun faktisk ikke hadde vært trollet. «Hvordan kan en person være.. på en og samme plass samtidig!?» Det vi altså vet er at Ulrikke er tilstede i kveld, og så kommer de sikkert til å klippe det til slik at det ser ut som om det blir for liten tid mellom opptreden til Ulrikke som seg selv og Ulrikke som trollet. Og enkelte går fem på. Anonymkode: ce451...44b Klippe? Det går jo live! Jeg har også vært sikker på Ulrikke - til nå! ...Det tar jo tid å få kostymet på seg? NRK og Kvinneguiden har gjort meg usikker 🙈 5
Frøken detektiv Skrevet 5. desember 2020 #1960 Skrevet 5. desember 2020 Zodiackiller skrev (38 minutter siden): Hun var som en "komiker" fra barnsben av og elsket å underholde andre. På skolen drev hun og med teater når det var mulig, men det var ikke før på vgs hun gikk drama. Også var hun på folkehøgskole for drama. 👍🏼😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå