maskertbruker Skrevet 28. november 2020 #1641 Del Skrevet 28. november 2020 56 minutter siden, missmcbeal said: Hvordan har de avslørt seg? Jeg har nevnt det tidligere i tråden. Markus forsøke å lage seg alibi på Instagram story i en tidligere episode, hvor det skulle se ut som han satt hjemme og spilte Playstation samtidig som Maskorama gikk. Problemet var bare at klokken på tv'n hans avslørte at bildet var tatt senere på kvelden - en kveld tidligere i uken. Herman Dahl har en favorittliste på Spotify som man finner når man googler navnet hans og "You've Got a Friend in Me" (som han sang tidligere). Av 10 låter står også "Vi er perfekt men verden er ikke det" (som han sang i kveld), og et par sanger av Justin Bieber (han sang en annen av låtene hans i første episode). https://open.spotify.com/playlist/0oyE4dhLZIUSy0hNTctBnn Det er forresten lett å legge ut gamle bilder på Instagram story. Ulrikke gjør det samme, men litt bedre gjennomført. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missmcbeal Skrevet 28. november 2020 #1642 Del Skrevet 28. november 2020 maskertbruker skrev (3 minutter siden): Jeg har nevnt det tidligere i tråden. Markus forsøke å lage seg alibi på Instagram story i en tidligere episode, hvor det skulle se ut som han satt hjemme og spilte Playstation samtidig som Maskorama gikk. Problemet var bare at klokken på tv'n hans avslørte at bildet var tatt senere på kvelden - en kveld tidligere i uken. Herman Dahl har en favorittliste på Spotify som man finner når man googler navnet hans og "You've Got a Friend in Me" (som han sang tidligere). Av 10 låter står også "Vi er perfekt men verden er ikke det" (som han sang i kveld), og et par sanger av Justin Bieber (han sang en annen av låtene hans i første episode). https://open.spotify.com/playlist/0oyE4dhLZIUSy0hNTctBnn Det er forresten lett å legge ut gamle bilder på Instagram story. Ulrikke gjør det samme, men litt bedre gjennomført. Nå har jeg ikke sjekket storyen du snakket om, men det er vel også en mulighet for at klokka på TVen var feil? F.eks. at den er stilt inn på sommertid eller noe? Er enig i Herman Dahl virker ganske sikkert da, mange hint som peker mot han. Jeg får ikke Marcus Bailey til å stemme med at elgen har knallblå øyne. Bailey har jo brune øyner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsh Skrevet 28. november 2020 #1643 Del Skrevet 28. november 2020 Sakset rett herfra? Trollet er ingen andre https://www.dagsavisen.no/nyheter/navn-i-nyhetene/perfeksjonistisk-potet-1.1157286 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsh Skrevet 28. november 2020 #1644 Del Skrevet 28. november 2020 missmcbeal skrev (10 minutter siden): Nå har jeg ikke sjekket storyen du snakket om, men det er vel også en mulighet for at klokka på TVen var feil? F.eks. at den er stilt inn på sommertid eller noe? Er enig i Herman Dahl virker ganske sikkert da, mange hint som peker mot han. Jeg får ikke Marcus Bailey til å stemme med at elgen har knallblå øyne. Bailey har jo brune øyner. Vel, Inger Lise Rydal har jo ikke horn i pannen, trenger ikke bety at den som er inni har blå øyne 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #1645 Del Skrevet 28. november 2020 maskertbruker skrev (27 minutter siden): Jeg har nevnt det tidligere i tråden. Markus forsøke å lage seg alibi på Instagram story i en tidligere episode, hvor det skulle se ut som han satt hjemme og spilte Playstation samtidig som Maskorama gikk. Problemet var bare at klokken på tv'n hans avslørte at bildet var tatt senere på kvelden - en kveld tidligere i uken. Herman Dahl har en favorittliste på Spotify som man finner når man googler navnet hans og "You've Got a Friend in Me" (som han sang tidligere). Av 10 låter står også "Vi er perfekt men verden er ikke det" (som han sang i kveld), og et par sanger av Justin Bieber (han sang en annen av låtene hans i første episode). https://open.spotify.com/playlist/0oyE4dhLZIUSy0hNTctBnn Det er forresten lett å legge ut gamle bilder på Instagram story. Ulrikke gjør det samme, men litt bedre gjennomført. Det kan hende klokka på tven gikk feil, eller det kan hende han rett og slett ikke la ut storyen med en gang han laget den, av helt andre grunner. Det hender ofte jeg gjør det selv, uten at det er for å late som jeg driver med noe når jeg ikke gjør det. Han la den jo også ut før navnet hans i det hele tatt var nevnt på maskorama. Ulrikke la ut instastory fra stua si med direktesendt skal vi danse-finale i bakgrunnen, som gikk samtidig som maskorama. Om hun klarte å fake den så er hun jammen god. Anonymkode: d7fda...afa 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #1646 Del Skrevet 28. november 2020 Marsh skrev (15 minutter siden): Vel, Inger Lise Rydal har jo ikke horn i pannen, trenger ikke bety at den som er inni har blå øyne Men øynene er sagt at er tilpasset hver deltager Anonymkode: d7fda...afa 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2020 #1647 Del Skrevet 28. november 2020 Maria Haukaas Mittet er i følge meg selv trollet Det var inntil i dag....Ulrikke Anonymkode: 1d652...719 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsh Skrevet 28. november 2020 #1648 Del Skrevet 28. november 2020 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Men øynene er sagt at er tilpasset hver deltager Anonymkode: d7fda...afa Derfor har han også støypt eigne augo slik at blikket har blitt tilpassa kvar enkelt karakter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maskertbruker Skrevet 28. november 2020 #1649 Del Skrevet 28. november 2020 35 minutter siden, missmcbeal said: Nå har jeg ikke sjekket storyen du snakket om, men det er vel også en mulighet for at klokka på TVen var feil? F.eks. at den er stilt inn på sommertid eller noe? Er enig i Herman Dahl virker ganske sikkert da, mange hint som peker mot han. Jeg får ikke Marcus Bailey til å stemme med at elgen har knallblå øyne. Bailey har jo brune øyner. Øyenfargen trenger ikke bety noe. Det er mer sannsynlig at bildet var fra en annen dag enn at klokken var to og en halv time feil. Veldig mistenkelig at Silje var så raskt med å svare "men han har lagt ut på Instagram at han sitter hjemme og spiller Playstation i kveld!" da navnet hans ble nevnt fra panelet. Hvorfor visste hun det? Enten hadde Silje en sterk mistanke om at det var han, siden hun sjekket selv, eller så fikk hun beskjed på øret om å si det, som om noen var litt for fornøyd med den. Teit. 10 minutter siden, AnonymBruker said: Det kan hende klokka på tven gikk feil, eller det kan hende han rett og slett ikke la ut storyen med en gang han laget den, av helt andre grunner. Det hender ofte jeg gjør det selv, uten at det er for å late som jeg driver med noe når jeg ikke gjør det. Han la den jo også ut før navnet hans i det hele tatt var nevnt på maskorama. Ulrikke la ut instastory fra stua si med direktesendt skal vi danse-finale i bakgrunnen, som gikk samtidig som maskorama. Om hun klarte å fake den så er hun jammen god. Anonymkode: d7fda...afa Ikke vanskelig i det hele tatt. Hun kan for eksempel ha gitt tilgang til noen andre som la det ut for henne. Man så aldri tv-skjermen og Ulrikke samtidig. Det er helt tydelig at det er Ulrikke, og jeg forstår ikke at det går an å være i tvil. Hvis du har rett betyr det at alle som har jobbet med henne og sier at de kjente henne igjen i første program tar feil. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maskertbruker Skrevet 28. november 2020 #1650 Del Skrevet 28. november 2020 22 minutter siden, AnonymBruker said: Men øynene er sagt at er tilpasset hver deltager Anonymkode: d7fda...afa Blikket, ikke fargen nødvendigvis. Fugleskremselet hadde også helt annen øyenfarge enn personen inni. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #1651 Del Skrevet 29. november 2020 maskertbruker skrev (9 minutter siden): Ikke vanskelig i det hele tatt. Hun kan for eksempel ha gitt tilgang til noen andre som la det ut for henne. Man så aldri tv-skjermen og Ulrikke samtidig. Det er helt tydelig at det er Ulrikke, og jeg forstår ikke at det går an å være i tvil. Hvis du har rett betyr det at alle som har jobbet med henne og sier at de kjente henne igjen i første program tar feil. Jo, i den ene videoen satt hun foran tven med finalen på skjermen Anonymkode: d7fda...afa 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maskertbruker Skrevet 29. november 2020 #1652 Del Skrevet 29. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jo, i den ene videoen satt hun foran tven med finalen på skjermen Anonymkode: d7fda...afa Nei, hun filmet seg selv i sofaen, og snudde så kameraet mot tv-skjermen. Lett å filme første del tidligere og klippe sammen for personen som filmet tv-skjermen og la det ut for henne. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hipparchia Skrevet 29. november 2020 #1653 Del Skrevet 29. november 2020 maskertbruker skrev (Akkurat nå): Nei, hun filmet seg selv i sofaen, og snudde så kameraet mot tv-skjermen. Lett å filme første del tidligere og klippe sammen for personen som filmet tv-skjermen og la det ut for henne. Det er 2 filmer. En der kamera ble snudd når hun så på maskorama med manageren og foreldrene sine og helgen etter der hun filmes mens hun pynter til jul og man ser skal vi danse-finalen i bakgrunn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #1654 Del Skrevet 29. november 2020 maskertbruker skrev (1 minutt siden): Nei, hun filmet seg selv i sofaen, og snudde så kameraet mot tv-skjermen. Lett å filme første del tidligere og klippe sammen for personen som filmet tv-skjermen og la det ut for henne. Husker veldig godt at hun satt rett foran tven altså:) hun satt på gulvet med bordet foran seg og tven bak Anonymkode: d7fda...afa 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #1655 Del Skrevet 29. november 2020 Zodiackiller skrev (Akkurat nå): Det er 2 filmer. En der kamera ble snudd når hun så på maskorama med manageren og foreldrene sine og helgen etter der hun filmes mens hun pynter til jul og man ser skal vi danse-finalen i bakgrunn. Ja stemmer, det var mens hun holdt på å pynte juletre eller noe. Da var finale-Nate i bakgrunnen av henne Anonymkode: d7fda...afa 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #1656 Del Skrevet 29. november 2020 Trollet snakker likt Julie Bergan! Jeg tror det er henne. Selv om jeg ikke vet nok om henne til å forstå on hintene stemmer. Men jeg har godt stemmegehør, og det er veldig likt intonasjon, trykk, osv. Anonymkode: 70897...bea 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #1657 Del Skrevet 29. november 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Trollet snakker likt Julie Bergan! Jeg tror det er henne. Selv om jeg ikke vet nok om henne til å forstå on hintene stemmer. Men jeg har godt stemmegehør, og det er veldig likt intonasjon, trykk, osv. Anonymkode: 70897...bea Julie Bergan var på P3 gull i dag, så er nok ikke henne. Der var også Dagny og Astrid S.. Anonymkode: d7fda...afa 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #1658 Del Skrevet 29. november 2020 2 hours ago, Lady Lovelylocks said: Jeg syns det begynner å bli kjedelig jeg. Vil bare vite hvem det er. 2 hours ago, Kristina S. said: Godt det er bare to episoder igjen. Var gøy, men hadde kanskje holdt med færre episoder. Jepp, trist at norsk underholdning greier å lage så dårlig TV. Du skal ikke lenger enn til The Masked Singer i USA som er i sesong 4 nå. Det er et helt annet nivå på alt. Nesten så man ikke kjenner igjen programmet og tror at andre land kunne lage noe så kjedelig som dette, og sesong 4 har ikke særlig publikum heller (klipp og lim av kohorter forskjellige steder i salen, fordi programmet sendes jo i reprise). Elsk-hat polariseringen av dette programmet ville vært elsk-elsk hvis man hadde tatt med seg noe inspirasjon derfra. Forskjellen på The Masked Singer og Maskorama er at The Masked Singer er det synd når de skal ta av masken, for man vil ha med flest mulig hele veien for de greier å lage spenning og show hver episode, så det er det man er der for, men i Maskorama handler det om å bare få 2 episoder unnagjort og håpe å være blant de som vant den esken de deler ut til en som hadde gjettet riktig. Sesong 1-4 av The Masked Singer er på YouTube. Trenger bare å se 10 min av en episode for å sitte å lure på hvordan dette kunne bli det kjedelige vi ser på Maskorama nå, ja. Anonymkode: 40c7e...da3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #1659 Del Skrevet 29. november 2020 43 minutter siden, AnonymBruker said: Julie Bergan var på P3 gull i dag, så er nok ikke henne. Der var også Dagny og Astrid S.. Anonymkode: d7fda...afa Men p3 gull var jo etterpå? Anonymkode: 70897...bea 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oida Skrevet 29. november 2020 #1660 Del Skrevet 29. november 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Maria Haukaas Mittet er i følge meg selv trollet Det var inntil i dag....Ulrikke Anonymkode: 1d652...719 Maria Haukaas Mittet er på julekonsert turné. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå