Gå til innhold

Nytt program: Maskorama

Fremhevede innlegg

Skrevet

Puddelen kan vel ikke være Mia Gundersen, den hadde jo nordnorsk dialekt!

Er det bare meg som tror at ravnen er Suzann Pettersen?

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, Ella Grisella skrev:

Joda, jeg har tenkt tanken ang Suzann Pettersen 🙂

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Frosendiva skrev:

Tekstet direkte  777 så det blir litt småfeil.  

Åja. 😊  Kanskje jeg hadde på tekst.. Jeg husker faktisk ikke nå. 😆 Men jeg hørte uansett ikke "stemmene deres" gjennom forvrengingen. 😊 Hmm. 

Skrevet
2 timer siden, Sally-Go-Round skrev:

Jeg mener at måten å snakke på kan gjenkjennes. Jeg så det i reprise og visste at gaupa var Susann Goksør og syntes det var noe gjenkjennelig over måten hun snakket på, ikke stemmen da. Tekst skal være tilgjengelig, så det var kanskje bare uflaks? 

Tror kanskje jeg hadde på tekst likevel. Hmm. Ble usikker nå. 😆 Prøvde å se litt på nytt nå med tekst. Men f.eks. på Susann så hørtes det jo ut som en mann som snakket? Hun har jo en dyp stemme, men ikke så dyp? 🙉 Så koblet jeg ikke før etterpå at de faktisk snakket sin egen dialekt.. Skjønte det først da jeg leste her. 😆 Hoho. Jaja, jeg får prøve å følge bedre med neste gang og makse lyden. 🤪 Og så se om det blir morsommere. Sangene er jo fine å høre uansett. 😊

Skrevet
1 time siden, Ella Grisella skrev:

Jeg synes ravnen er en av de vanskeligste og har ikke hatt noen idé, men når du nevner Suzann Pettersen så er det jo mange fugleuttrykk i golfen spesielt på engelsk da, og hun giftet seg i holmenkollen pluss at hun har deltatt i OL , i tilleg så la hun opp i år og sa ikke ravnen noe med at hun nå hadde slått seg til ro? Så en del av hintene stemmer der også. Husker ikke resten så må se det innslaget igjen, men synes dette er et godt forslag.

Anonymkode: 4ddcd...666

• Liker 3
Skrevet

Min liste

Elg- Marcus bailey

puddel- Mia Gundersen 

enhjørning - Inger Lise rypdal

viking - Hermann dahl

troll - ulrikke b

ravn - Anne Rimmen 

fugleskremsel - vedum

gaupa tok vi med en gang at var goksør, enkelte av de andre har krevd litt mer fundering og googling..

Anonymkode: de8dc...a47

Skrevet
2 timer siden, Ella Grisella skrev:

De har vel lov til å gjøre alt for å lure seerne, inkludert fake dialekt. Mia har jo en lett gjenkjennelig dialekt til vanlig.

Anonymkode: 0e3b0...31d

• Liker 5
Skrevet

Puddelen hadde ikke store nok pupper til å være Mia :)

• Liker 2
Skrevet

Ser programmet nå:

Elgen MÅ være Markus Bailey!!!

Anonymkode: d855b...0cf

• Liker 2
Skrevet

Noen som har fått med seg om det er nye hint i morgen? Eller bare ny sang? 

• Liker 1
Gjest Kristina S.
Skrevet (endret)

-

Endret av Kristina S.
Skrevet
1 time siden, Kristina S. skrev:

Hvis Ulrikke lyver på Instagram om at det ikke er henne, ja så er hun rett og slett et lite troll 😉

Istedenfor Inger Lise Rypdal, kan det være Vendela Kirsebom? Eller er det helt feil. Tenkte på bildene...

Inger Lise Rypdal ble i sin tid avbildet på frimerke—— dvs bilde av henne ble sendt rundt til hele Norges kriker og kroker.,

Anonymkode: de8dc...a47

Skrevet (endret)

Ser på reprise nå. Tror fugleskremselet er Jan Bøhler. Han synger med den stemmen han har...

Fantastiske kostymer syns jeg, men gaupa og fugleskremselet virket litt «billigere» enn de andre. 

Endret av Lady Lovelylocks
  • Liker 2
Skrevet

Trollet sier at når hans landsmenn dro ut for å erobre verden så ble han hjemme. Passer det til han Youtuberen Henrik?

La også merke til at Trollet er omtrent like høy som Silje. 

Reprise på nrk3 nå :P 

Gjest Kristina S.
Skrevet (endret)

-

Endret av Kristina S.
Skrevet (endret)

Silje gir også hint. Hun sa på trollet «kan det være en youtuber?» og på fugleskremselet «fra en gård» og puddelen «det kan jo være en mann med løspupper» blant annet. 

Puddelen spiste hasselnøtter tror jeg... 

Endret av Mynona
  • Liker 1
Gjest Kristina S.
Skrevet (endret)

-

Endret av Kristina S.
Skrevet
3 minutter siden, Kristina S. skrev:

Ja, med kostyme. Tror det er en liten person.

Og Silje vet vel heller ikke hvem det er, så noen hint tror jeg ikke det er, mer gjetting fra hennes side. Eller?

Jeg tror hun vet selv om hun sier hun ikke vet. Og at hun prøver å hjelpe/styre i riktig retning. 🤭

• Liker 2
Skrevet
11 timer siden, Ella Grisella skrev:

Jeg tenkte på det, men fikk det ikke til å stemme med at flere i familietreet driver med det samme. 

Anonymkode: f4156...6cd

• Liker 2
Skrevet
19 minutter siden, Lady Lovelylocks skrev:

Ser på reprise nå. Tror fugleskremselet er Jan Bøhler. Han synger med den stemmen han har...

Tenkte også det, men så sa vedkommende at han ikke lærte å spille gitar, og det tror jeg Bøhler gjør. 

Anonymkode: f4156...6cd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...