Gå til innhold

Har dere en venninne/venn dere kan trene med i ny og ne?


Lille85

Anbefalte innlegg

Kjenner at jeg savner å ha en å leke med på gymen av og til. Og å ha en venninne som trener like mye som meg, og at vi kan følge hverandres utvikling. 
 

Har alle en slik venn? Ingen av mine venner har samme livsstil som meg, og kjenner ofte at det er litt kjipt! 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Catalina Culès skrev:

Nei, foretrekker å trene alene. 

Det gjør jeg også. Men kjenner at en gang i ny og ne hadde det vært kjekt å trene med en. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke IRL, men jeg har en helt fantastisk heiagjeng og treningsvenner via min lukkede trenings IG profil. Vi kjører zoom økter innimellom. 

Anonymkode: 12c7e...665

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det har jeg ikke. Styrke og lignende gjør jeg gjerne alene hjemme. Men skulle gjerne hatt noen å løpe/jogge med ute.

Anonymkode: b5345...50e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, men skulle gjerne hatt det. Trener med PT for å slippe å trene helt alene. 

Anonymkode: 7695e...436

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har to venninner jeg trener med, men trener også alene. 

Anonymkode: 483f6...6a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men synes det også er greit å trene alene. Har en kompis som også trener, men han trener på et annet senter enn meg. 

Anonymkode: 1a569...c7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trener styrke 3 ganger i uka, noen av dem er mannen min med om vi har barnevakt. Jeg jogger også 3 ganger i uka. Som regel alene men av og til med mine søsken eller min mor. Alle jobber 100% så å finne en tid som passer er vanskelig. 
Jeg liker godt å trene alene men det er gøy å trene med andre av og til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt ei løpe venninne før, fungerte veldig fint for oss,😀 men nå har hun betennelse i leggene, skulle gjerne hatt ei ny ei å løpe med, ikke lett å finne det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja har flere men foretrekker enten å trene alene eller med datteren min. Med venninner blir det for mye skravling. 

Anonymkode: acd9e...e7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trener bare alene, med mindre det er snakk om sport.

Anonymkode: aed5a...0b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trener på egenhånd, det er viktig å lære seg det. Mange jenter MÅ ha med ei venninne de skal stå å skravle med, økta blir ofte dårlig da.

Man er jo ikke alene som regel, er jo andre på senteret. Får jo hjelp om det er krise, prøvde meg på maksløft i benk. Gikk dårlig...heldigvis kom det løpende hjelp automatisk 😂❤️.

Så, det er helt topp å trene på egenhånd. Fokusere på det man skal, nemlig trene!

Anonymkode: c9d00...a9e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skulle gjerne hatt det!

Har dessverre ingen venninner som er i samme form som meg, så blir mest "brukt" som PT, og det er ikke alltid like motiverende å måtte motivere andre på trening. Ønsker meg en treningsvenn som også liker å bruke kroppen, orker å gi litt ekstra, og som kan gi litt gjensidig motivasjon. Er glad i å trene alene, men det hadde vært hyggelig å ha med noen avogtil:)

Anonymkode: 70070...781

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har løpeselskap, og det er topp selv om jeg også nyter å løpe alene innimellom. Men nå utover høsten med mørke kvelder, er det akkurat bittelitt for skummelt å løpe alene i skogen. 

Styrke gjør jeg helst alene. Trener ikke så hard styrke, men går på en styrketime én gang i uka og har som regel én økt i uka hjemme, med litt skadeforebyggende løpestyrke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har med venninne så vi drar sammen til treningssenteret. Hun trener i gruppe mens jeg tar sirkel styrke. Så vi trener ikke sammen - sammen.

Anonymkode: 6b075...323

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne aldri ha tenkt meg å ha noen med når jeg trener. Den tiden er hellig og bare for meg selv. Jeg går inn i min treningsboble og har det akkurat slik jeg vil ha det. De fleste jenter/damer er forstyrrende, må gjøre alt tett, fnise, prate og det er jeg lei av. Kommer aldri på tale igjen i dette livet. 

Anonymkode: 3d7b8...54c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...