Gå til innhold

Hva er det pinligste du leser her inne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

De "kvinnelige" brukerne som åpenbart er menn. Det kleineste er ikke brukerne selv, men alle mennene som lar seg lure og hyller dem: "Endelig en fornuftig kvinne", "én som sier det rett ut!", "når skal du legge ut bilde i bildetråden søta? 😍"

Anonymkode: 653a0...3cf

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De som skriver "Jeg er 42 og i dag måtte jeg vise legitimasjon på polet fordi jeg ikke har en eneste rynke og ser så ung ut!"

Og, jeg kan ikke noe for det, de som skriver om at de står og graver ut bæsj i rumpa si med fingrene, for å "gjøre seg klar" til at kjæresten skal få kjøre den inn bak.... Jeg synes det høres både nedverdigende og pinlig ut. Hva folk får seg til å gjøre for at kjæresten skal få det som han vil.

Endret av Million
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Lille Potet skrev:

CBE-tråden. 

Jeg ble råflau over at de som diskuterer henne der inne. Det er mye stakkars barna. Men barna diskuteres i titusenvis av innlegg mens de prater dritt om foreldra. Jeg blir skikkelig flau over at de ikke ser dette. At de bedriver den samme (men negative) eksponeringa. Og jeg blir flau over engasjementet. 

 

Ja, og samtidig så klager de på at hun tjener penger på bloggen. De er jo en av årsakene til nettopp det 😅

Anonymkode: 96a5b...ab9

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som påstår at man har tatt på seg en offer rolle så fort noen skriver om noe vanskelig. Viser hvor stygge enkelte folk er. Folk som støtter mobberne. Folk som støtter kvinnfolk som kommer med ufine og spydige kommentarer når andre skriver om noe som betyr noe for dem. 

Anonymkode: 8665b...561

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.10.2020 den 0.17, AnonymBruker skrev:

En god nummer 1 for meg er nok når jeg leser om hvor trange damer mener selv at de er. At de til og med har fått «skryt» for det av gynekologen 😂

 

Det er også gøy med damer som har født barn som mener at de at trangere nå enn da de var jomfru 😂👍

Anonymkode: 83c97...bfd

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er også gøy med damer som har født barn som mener at de at trangere nå enn da de var jomfru 😂👍

Anonymkode: 83c97...bfd

Hva er kleint med dette egentlig? Mener dere at det er løgn? Mener dere at det er unødvendig selvskryt? Er bare nysgjerrig for selv synes jeg ikke at det er noe kleint ved det.

Anonymkode: 653a0...3cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille Potet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, og samtidig så klager de på at hun tjener penger på bloggen. De er jo en av årsakene til nettopp det 😅

Anonymkode: 96a5b...ab9

Ja, kan du fatte? 

Jeg leste en del der inne da de avslørte at hun redigerte bilda sine, og mannen utga seg for å være andre i kommentarfeltet. Det synes jeg var greit, også fordi hun var en del større på den tiden. Men nå? Nå er det bare slarv. 

Endret av Lille Potet
Skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er kleint med dette egentlig? Mener dere at det er løgn? Mener dere at det er unødvendig selvskryt? Er bare nysgjerrig for selv synes jeg ikke at det er noe kleint ved det.

Anonymkode: 653a0...3cf

I beste fall tror jeg det er et ganske forvridd syn av sannheten. 

Anonymkode: 83c97...bfd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også det er pinlig med trådtitler/spørsmålsformuerlinger som er overdrevne slik at TS kan fiske etter støtte.

"Jeg kastet et tyggipapir på bakken i stedet for i søppeldunken - er jeg verdens verste menneske?"

Anonymkode: 530d0...2c3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noe av det pinligste ved kvinneguiden er brukerne som repeterer poenget i innlegget over som om de kom på det selv. For eksempel der en skriver "siden han er sint, har han noe å skjule". I neste innlegg en stund senere er det en annen som skriver "menn som er sint, har noe å skjule". Og så blir det tjue sider der flere skriver akkurat det samme. 

Anonymkode: 564a4...f7c

Dette!⬆️ 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Lille Potet skrev:

CBE-tråden. 

Jeg ble råflau over at de som diskuterer henne der inne. Det er mye stakkars barna. Men barna diskuteres i titusenvis av innlegg mens de prater dritt om foreldra. Jeg blir skikkelig flau over at de ikke ser dette. At de bedriver den samme (men negative) eksponeringa. Og jeg blir flau over engasjementet. 

 

Det er så ille. Er det tenåringer som holder på slik? Håper virkelig ikke at de har barn selv. 

Anonymkode: ecdba...a7b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

At folk hevder at uføre betaler skatt og at ingen jukser med uføretrygd.

Anonymkode: 0851c...0a3

Uføre betaler skatt jo. Mer pinlig at noen mener uføre ikke betaler skatt. Er ufør, men ganske mye går til skatt hver måned.

Anonymkode: f2de7...80c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pinlig med folk som bruker denne tråden til å gjenta kjepphester fra andre tråder om for eksempel uføre og skatt

Anonymkode: 653a0...3cf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

- Folk som klikker i vinkel og føler seg «hetset» så snart når de møter litt motstand i tråden sin.

- Folk som skriver «Vekk med deg, ditt troll!»

- Folk som drar worst case senario for å argumentere sitt synspunkt, uten å skjønne at det bare gjør hele diskusjonen latterlig. Nei, de fleste uføre tilbringer faktisk ikke 95% av tiden liggende i fosterstilling dekket av sin egen avføring mens de gråter av utmattelse.

Anonymkode: de77a...663

Nei men nesten.🤣 

Anonymkode: c3ac0...821

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uføre betaler skatt jo. Mer pinlig at noen mener uføre ikke betaler skatt. Er ufør, men ganske mye går til skatt hver måned.

Anonymkode: f2de7...80c

Visst betaler uføre skatt! Jeg betaler nesten 4000 i mnd av ca 18900 brutto:fart2:

Anonymkode: bd752...4f4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

De "kvinnelige" brukerne som åpenbart er menn. Det kleineste er ikke brukerne selv, men alle mennene som lar seg lure og hyller dem: "Endelig en fornuftig kvinne", "én som sier det rett ut!", "når skal du legge ut bilde i bildetråden søta? 😍"

Anonymkode: 653a0...3cf

Jeg er kvinne og har flere ganger blitt beskyldt for å være mann her inne. Jeg synes det er like pinlig, med kvinner som roper "maaaann!!" så fort en annen kvinne skriver noe de selv mener er utenkelig/noe de selv ikke kunne gjort eller sagt. 

Anonymkode: 40b97...004

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker said:

Pinlig med folk som bruker denne tråden til å gjenta kjepphester fra andre tråder om for eksempel uføre og skatt

Anonymkode: 653a0...3cf

😂 er jo sånn det må bli. Er jo akkurat en gjentakelse fra andre tråder

Anonymkode: c74d0...103

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker said:

Bare for å ta ett eksempel: 

Dersom en person får for eksempel 10 000 kroner gjennom en eller annen støtteordning. Så betaler man for eksempel 1 000 kroner tilbake som skatt. I så fall vlle myndighetene uansett gått 9 000 kroner i minus altså. 

Enkelt matematikk!                

Anonymkode: a6563...7e9

Men pengene går jo tilbake til den uføre selv😂 og vel så det

Anonymkode: c74d0...103

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...