Gå til innhold

Moren min er gravid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trodde det var en dårlig spøk, men fikk idag vite at moren min på 54 er gravid. Dette ble fortalt midt under søndagsmiddagen. Stakkars besteforeldrene mine, spesielt bestefar, han satt bokstavelig talt steken i halsen! 

Jeg er 32, har selv 3 små, og worst case for meg nå, er at moren min setter et barn til verden. Stakkars barn! Mannen min er kvalm av hele greia, og jeg er flau. 

Anonymkode: 370aa...8cf

• Liker 5
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jøss, kan virkelig damer som nærmer seg 60 bli gravide naturlig ??

Anonymkode: fd5aa...a5e

• Liker 43
  • Nyttig 1
Skrevet

Så heldig det barnet er at det tross alt vil ha 3 jevngamle igjennom dine barn. Dette er nok ikke lett for noen, og jeg synes det er tøft av moren din å gjennomføre. Er sikker på at dette lille mennesket vil berike livet deres ❤️

Anonymkode: f3a99...f3c

• Liker 32
Skrevet

Jeg skjønner ikke helt problemet. Hva er galt med det? 

Anonymkode: 5a87f...404

• Liker 27
Skrevet

Antar at din far ikke er faren til barnet? Ny kjæreste? Hvis han ikke er så gammel, så går det vel fint. 

Anonymkode: 3b9dd...336

• Liker 3
Skrevet

Har hun blitt gravid naturlig eller prøverør? 

Anonymkode: c705f...b7e

• Liker 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Jeg forstår ikke hvorfor dette er worst case for deg ?

Skrevet

Ojjjj, forstår deg så godt😂 Stakkars unge om dette ikke er kødd. 

Anonymkode: 575f1...ef3

• Liker 14
Skrevet

Nå må du få nesetippen din ned fra skyene og oppføre deg voksent! 

Javel, moren din er gravid. Så heldig hun er! Og så heldig barnet er som får være gjevngammel som dine barn. Dette er stort og flott. Ikke gjør det verre for moren din en det allerede er (hun synes sikkert det er grusomt at du og mannen din har den holdningen dere har) 

Anonymkode: 9dcd4...d4a

• Liker 22
Skrevet

Stakkers moren din, med en slik kynisk datter m/mann.

Anonymkode: 5a539...2af

• Liker 27
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg vil tro du tuller. 

Anonymkode: 37090...eff

• Liker 42
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke for å være frekk men hadde min mor i en alder av 54 proklamert at hun var gravid ville jeg nok pent hintet om at abort ville være en fin løsning. Hun vil være nærmere 70 når barnet står konfirmant, og 72-73 idet barnet når myndighetsalder. Hun vil ikke være i stand til å ta seg av en tenåring som 70-åring. Ikke på en måte som tenåringen fortjener. For ikke å snakke om all risikoen, både mtp downs og annet. Fint å være 95 og måtte ta seg av sitt handicapoede barn på 40... JEG ville sagt klart ifra at hun IKKE kunne regne med hjelp fra meg, annet enn som spiradisk barnevakt om det kniper, HVIS det passer for MEG der og da...

Anonymkode: 1793b...512

Håper ikke jeg kjenner deg. 

Anonymkode: 9dcd4...d4a

• Liker 30
  • Nyttig 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Ikke for å være frekk men hadde min mor i en alder av 54 proklamert at hun var gravid ville jeg nok pent hintet om at abort ville være en fin løsning. Hun vil være nærmere 70 når barnet står konfirmant, og 72-73 idet barnet når myndighetsalder. Hun vil ikke være i stand til å ta seg av en tenåring som 70-åring. Ikke på en måte som tenåringen fortjener. For ikke å snakke om all risikoen, både mtp downs og annet. Fint å være 95 og måtte ta seg av sitt handicapoede barn på 40... JEG ville sagt klart ifra at hun IKKE kunne regne med hjelp fra meg, annet enn som spiradisk barnevakt om det kniper, HVIS det passer for MEG der og da...

Anonymkode: 1793b...512

Det finnes da menn på 54 som får barn. Går da fint for mennene? Hvorfor skal det ikke gå fint for kvinner også, dersom de er i grei fysisk form? 

Anonymkode: 1deca...48a

• Liker 43
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...