Gå til innhold

Hva er feil med meg? :(

Fremhevede innlegg

Skrevet

Bare så det er sagt; han har aldri vært opptatt av hvilket studie jeg går eller hvilken jobb jeg har eller lignende. Nevnte det mer som at jeg verken suser bort livet, er arbeidsløs, dårlig med penger, etc som for mange kan være dealbreaker. 

Han har alltid virket som at grunnen til at han likte meg var at vi connecta

Anonymkode: 139a6...318

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har blitt dumpa skikkelig to ganger. Begge gangene trodde jeg at alt var bra, og det kom som lyn fra klar himmel. Nå, flere år i ettertid har jeg snakket med de to mennene som dumpet meg. Han ene sa han dumpet meg fordi han var klar for barn og familieliv, men skjønte at det var flere år til jeg var klar pga skolegang. Han giftet seg og fikk barn ila tre år etter bruddet:P Han andre møtte rett og slett en annen som han klaffet enda bedre med. Han er gift med denne damen i dag, og de har barn. 

Bare vær glad det er over, jo før jo bedre. Det var ikke liv laga uansett. Nå får du mulighet å møte drømmeprinsen! Som jeg gjorde, for 10 år siden:D I dag er vi gift og har 3 barn. Er strålende fornøyd med at det ikke ble noen av de to som dumpet meg:) 

Anonymkode: 73f16...dcc

• Liker 1
Skrevet

Hei TS, 

Føler jeg kunne skrevet akkurat samme innledning som deg her bare for å få fram poenget om at man ikke har gjort noe galt, vært til stedet, blitt likt av familie, holder seg aktiv for partneren osv. 

Jeg var lykkelig gift, hadde en fantastisk sommer med det som nå er ekskona og plutselig var alle følelser borte (uten at hun kunne forklare hvorfor) det var ingen andre, men følelsene var plutselig borte.

Du skal på en måte være glad for at dette skjedde såpass tidlig. Jeg har vært igjennom det å miste 50% samvær med barn, fordelt innbo, utkjøp av eks og alt som følger med når et forhold tar slutt. 

Han har tydeligvis ikke kontroll på følelsene sine og da tenker jeg at det beste for deg er å rette opp ryggen og bare komme deg videre. Han vil nok på sikt se hva han hadde og hva han mistet, men ikke sitt på gjerdet å vent.  

Anonymkode: 74677...480

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...