Gjest Kristina S. Skrevet 11. oktober 2020 #21 Skrevet 11. oktober 2020 (endret) - Endret 11. april 2021 av Kristina S.
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #22 Skrevet 11. oktober 2020 30 minutter siden, Kristina S. skrev: ^Er det vits i å overdrive sånn? Ta det med ro, og slutt å sleng ut diagnoser i hytt og vær. Det er røde flagg og er ikke en overdrivelse, det er BRA med nok kunnskap til å luke ut slike mennesker kjappest mulig. Jeg sier ikke det foreligger diagnoser, MEN at det er røde flagg man skal være obs på og at det er kjennetegn på enkelte diagnoser. Anonymkode: 6a7f9...9ba
Gjest Kristina S. Skrevet 11. oktober 2020 #23 Skrevet 11. oktober 2020 (endret) - Endret 11. april 2021 av Kristina S.
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #24 Skrevet 11. oktober 2020 Jeg ville lest det han sa som at han har truffet noen andre. Ordleggingen tilsier det. Anonymkode: d0609...afa 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #25 Skrevet 11. oktober 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: @Kristina S. Skjønner at det fremstår slik, men det er hvordan det er skrevet rett og slett for å komme forbi de typiske kommentarene om at han sikkert var lei fordi jeg ikke gjorde ditt og datt, ikke fordi jeg med han tenkte at jeg måtte gjøre ditt og datt for å være "bra nok". De tingene jeg ramset opp ville jeg tenkte KUNNE vært dealbreakere for mange, for eksempel for lite ambisjoner, at jeg ikke ble likt av omgangskretsen, at jeg lot meg forfalle, at jeg var sjalu og usikker osv. Det kan selvfølgelig handle om følelser, men han hevdet han hadde følelser på eget initiativ. Jeg var den mest tilbakeholdne av oss. Plutselig "snudde han på flisa". Anonymkode: 139a6...318 Det kan også være nettopp alle disse tingene som ble dealbreakeren, at du prøver for mye, har for høye ambisjoner, og har livet såpass på stell at det i seg selv blir skremmende/uattraktivt. Anonymkode: 7470b...105 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #26 Skrevet 11. oktober 2020 Hei dere, TS her Jeg tviler på at han lider av narsissisme eller psykopati, jeg tror han har ment alt han har sagt når han har sagt det. Grunnen til at jeg sliter med å slå meg til ro med forklaringen "mistet følelser" er at det snudde så brått, og at han kort tid i forveien latet til å ha følelser. Vi hadde en date noen uker i forveien hvor jeg følte at det "utviklet seg" følelsesmessig, og det føltes veldig intenst. Rett etter dette virket han SVÆRT investert, men så snudde han helt brått. Så brått at jeg trodde først han var sint for et eller annet, han oppførte seg nesten barnslig mot meg. Da han gjorde det slutt virket det nesten veldig "in the moment" og overhode ikke planlagt. Det var noe litt desperat over det. Han har ingen seriøse forhold bak seg, og sa at jeg var den eneste han hadde hatt en seriøs relasjon med. Jeg ble derfor ganske sjokket. Jeg trodde jeg kom til å høre fra han igjen, men han har bare forduftet. Han har ikke slettet meg på noen sosiale medier og følger fremdeles med. Det kan selvfølgelig være han traff noen andre og tenkte at gresset var grønnere, men jeg skulle ønske jeg kunne få noen ordentlige svar! Anonymkode: 139a6...318 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #27 Skrevet 11. oktober 2020 Høres ut som broren min... Heter han Chris? Anonymkode: 810f7...994
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #28 Skrevet 11. oktober 2020 16 timer siden, AnonymBruker skrev: @Kristina S. Skjønner at det fremstår slik, men det er hvordan det er skrevet rett og slett for å komme forbi de typiske kommentarene om at han sikkert var lei fordi jeg ikke gjorde ditt og datt, ikke fordi jeg med han tenkte at jeg måtte gjøre ditt og datt for å være "bra nok". De tingene jeg ramset opp ville jeg tenkte KUNNE vært dealbreakere for mange, for eksempel for lite ambisjoner, at jeg ikke ble likt av omgangskretsen, at jeg lot meg forfalle, at jeg var sjalu og usikker osv. Det kan selvfølgelig handle om følelser, men han hevdet han hadde følelser på eget initiativ. Jeg var den mest tilbakeholdne av oss. Plutselig "snudde han på flisa". Anonymkode: 139a6...318 Jeg tror at du er for opptatt av å «være den rette», og at du ikke fokuserer nok på hva DU ønsker av den andre... Du har prøvd å være «god nok», fokuset ditt bør være på å bare være deg. Grunnen til at jeg vet at dette har vært fokuset er at du nå lurer på hva som er galt med DEG. Han og du var ikke rett. Følelser kan ikke kontrolleres. Anonymkode: 5fd47...a1d 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #29 Skrevet 11. oktober 2020 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei dere, TS her Jeg tviler på at han lider av narsissisme eller psykopati, jeg tror han har ment alt han har sagt når han har sagt det. Grunnen til at jeg sliter med å slå meg til ro med forklaringen "mistet følelser" er at det snudde så brått, og at han kort tid i forveien latet til å ha følelser. Vi hadde en date noen uker i forveien hvor jeg følte at det "utviklet seg" følelsesmessig, og det føltes veldig intenst. Rett etter dette virket han SVÆRT investert, men så snudde han helt brått. Så brått at jeg trodde først han var sint for et eller annet, han oppførte seg nesten barnslig mot meg. Da han gjorde det slutt virket det nesten veldig "in the moment" og overhode ikke planlagt. Det var noe litt desperat over det. Han har ingen seriøse forhold bak seg, og sa at jeg var den eneste han hadde hatt en seriøs relasjon med. Jeg ble derfor ganske sjokket. Jeg trodde jeg kom til å høre fra han igjen, men han har bare forduftet. Han har ikke slettet meg på noen sosiale medier og følger fremdeles med. Det kan selvfølgelig være han traff noen andre og tenkte at gresset var grønnere, men jeg skulle ønske jeg kunne få noen ordentlige svar! Anonymkode: 139a6...318 Jeg var sammen med en sånn fyr. Han sa at han elsket meg og vi hadde det fint. Det som ødela for oss var at jeg litt for tidlig spurte han om han kunne tenke seg å få barn med meg en gang i fremtiden. Jeg presiserte at jeg ikke tenkte nå eller i nærmeste fremtid, men om han så for seg å få barn med meg en gang. Han ble stille da, men gjorde det ikke slutt da. Noen dager senere skiltes vi som vanlig med "elsker deg" fra hans side og jeg svarte det samme tilbake. Og etter det hørte jeg aldri noe mer fra han. Jeg vet ikke om det var det med barn å gjøre, men regner med at det var det. Noen menn kan snu på femøringen og miste følelser fordi de er redd for forpliktelser. Anonymkode: 70313...c97
Gjest Kristina S. Skrevet 11. oktober 2020 #30 Skrevet 11. oktober 2020 (endret) - Endret 11. april 2021 av Kristina S.
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #31 Skrevet 11. oktober 2020 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg var sammen med en sånn fyr. Han sa at han elsket meg og vi hadde det fint. Det som ødela for oss var at jeg litt for tidlig spurte han om han kunne tenke seg å få barn med meg en gang i fremtiden. Jeg presiserte at jeg ikke tenkte nå eller i nærmeste fremtid, men om han så for seg å få barn med meg en gang. Han ble stille da, men gjorde det ikke slutt da. Noen dager senere skiltes vi som vanlig med "elsker deg" fra hans side og jeg svarte det samme tilbake. Og etter det hørte jeg aldri noe mer fra han. Jeg vet ikke om det var det med barn å gjøre, men regner med at det var det. Noen menn kan snu på femøringen og miste følelser fordi de er redd for forpliktelser. Anonymkode: 70313...c97 For en forferdelig oppførsel! Du hørte aldri fra han igjen? "min" mumlet faktisk noe om at han syntes jeg hadde brukt for lang tid på å finne ut av ting, så kan nesten være motsatt? Men det kan også være løgn, jeg vet jo ikke @Kristina S. ❤️ Anonymkode: 139a6...318
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #32 Skrevet 11. oktober 2020 4 timer siden, Kristina S. skrev: Ikke bare kopierer du hva som er skrevet før over deg, som om det skulle vært din egen ide. Men også konkluderer med at her har vi med en vaskekte psykopat eller personlighetsforstyrrelse å gjøre. Disse "personlighetsforstyrrelsene" dine kan du stappe en viss plass, og slutte å plage andre med. 😂 Anonymkode: 6a7f9...9ba
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #33 Skrevet 11. oktober 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei dere, TS her Jeg tviler på at han lider av narsissisme eller psykopati, jeg tror han har ment alt han har sagt når han har sagt det. Grunnen til at jeg sliter med å slå meg til ro med forklaringen "mistet følelser" er at det snudde så brått, og at han kort tid i forveien latet til å ha følelser. Vi hadde en date noen uker i forveien hvor jeg følte at det "utviklet seg" følelsesmessig, og det føltes veldig intenst. Rett etter dette virket han SVÆRT investert, men så snudde han helt brått. Så brått at jeg trodde først han var sint for et eller annet, han oppførte seg nesten barnslig mot meg. Da han gjorde det slutt virket det nesten veldig "in the moment" og overhode ikke planlagt. Det var noe litt desperat over det. Han har ingen seriøse forhold bak seg, og sa at jeg var den eneste han hadde hatt en seriøs relasjon med. Jeg ble derfor ganske sjokket. Jeg trodde jeg kom til å høre fra han igjen, men han har bare forduftet. Han har ikke slettet meg på noen sosiale medier og følger fremdeles med. Det kan selvfølgelig være han traff noen andre og tenkte at gresset var grønnere, men jeg skulle ønske jeg kunne få noen ordentlige svar! Anonymkode: 139a6...318 Jeg tror ikke nødvendigvis han har en forstyrra personlighet, men desverre er det en del menn og noen damer som brått føler mye og sterkt og lover ting de ikke kan holde. De er kanskje over snittet impulsiiv og anser ting om framtida som mer idéer og forslag enn faktisk planer. Og når de må gå tilbake på ting blir det vanskelig å forklare, de skjønner Jeg har opplevd at en mann oppfører seg som forlovet ene øyeblikket og neste bare er kald. Trolig har han ikke delt tvil med meg. Han har heller ikke hatt et seriøst forhold før meg og jeg følte meg så utvalgt som var den første han blei forelska i. Jeg var såra og forvirra lenge. Men jeg fant til slutt at dette er hans problem. Og slutta med å prøve å finne svar hos ham. Anonymkode: ed4c1...b95
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #34 Skrevet 12. oktober 2020 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror ikke nødvendigvis han har en forstyrra personlighet, men desverre er det en del menn og noen damer som brått føler mye og sterkt og lover ting de ikke kan holde. De er kanskje over snittet impulsiiv og anser ting om framtida som mer idéer og forslag enn faktisk planer. Og når de må gå tilbake på ting blir det vanskelig å forklare, de skjønner Jeg har opplevd at en mann oppfører seg som forlovet ene øyeblikket og neste bare er kald. Trolig har han ikke delt tvil med meg. Han har heller ikke hatt et seriøst forhold før meg og jeg følte meg så utvalgt som var den første han blei forelska i. Jeg var såra og forvirra lenge. Men jeg fant til slutt at dette er hans problem. Og slutta med å prøve å finne svar hos ham. Anonymkode: ed4c1...b95 En PF er ingen unnskyldning for å plutselig miste følelsene for noen. Har det selv og har aldri opplevd å være forelsket ene dagen også hate personen neste dag. Det må være noe annet spess med sånne folk. De kan være bipolare og være i en manisk fase. Leste om en fyr som var alvorlig syk og livet gikk veldig opp og ned, hba fant ut at han var bipolar og fant ut at han ikke elsket kjæresten lenger. De kan være rusmisbrukere og alkiser, sånt fukker med kjemien i hjernen. Hadde en eks som var narkoman og han sa han hadde følelser den ene uka også passet vi ikke sammen neste uke 🙄 han er 29 forresten. Narkomane eller eksnarkomane er meget vanskelige å forholde seg til og ha en relasjon med uansett om de skulle være heldige å få livet på stell igjen... sldri mer ! han kan også bare ha utnyttet ts og brukt henne som selskap hele tiden. Vet om mange som tok til takke med det motsatte kjønn fordi de ikke ville være alene. Hadde en svigerinne som var forlovet og prøvde å lage barn med en fyr i seks år som hun aldri hadde følelser for og var utro mot. Det var bare familien henne og jef som visste dette, utad på face osv så virket de lykkelige og forelsket. På 11.10.2020 den 18.17, AnonymBruker skrev: Jeg var sammen med en sånn fyr. Han sa at han elsket meg og vi hadde det fint. Det som ødela for oss var at jeg litt for tidlig spurte han om han kunne tenke seg å få barn med meg en gang i fremtiden. Jeg presiserte at jeg ikke tenkte nå eller i nærmeste fremtid, men om han så for seg å få barn med meg en gang. Han ble stille da, men gjorde det ikke slutt da. Noen dager senere skiltes vi som vanlig med "elsker deg" fra hans side og jeg svarte det samme tilbake. Og etter det hørte jeg aldri noe mer fra han. Jeg vet ikke om det var det med barn å gjøre, men regner med at det var det. Noen menn kan snu på femøringen og miste følelser fordi de er redd for forpliktelser. Anonymkode: 70313...c97 Typisk at en del menn feiger ut og mister interessen så fort man nevner barn... Anonymkode: 0e481...c71
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #35 Skrevet 12. oktober 2020 Jeg vet han ikke sliter med noe slags misbruk, han er veldig imot narkotika. Men han har virket litt "manisk" etter bruddet, overdrevent sosial, i følge vennene er han desperat etter å feste, finne på ting osv, men det er vel ganske normalt.. Anonymkode: 139a6...318
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #36 Skrevet 12. oktober 2020 On 10/11/2020 at 12:23 AM, AnonymBruker said: Vi begynte å date i juletider. Han virket veldig på forhold, og jeg ble raskt introdusert for venner og familie. Vi datet frem til september, hvor han plutselig gjorde kort prosess på hele forholdet. Jeg fikk han til å åpne seg (han sa han aldri hadde vært så åpen og ærlig med noen), vi hadde masse sex hver gang vi møttes, jeg har trent og holdt meg i form og forsøkt å være attraktiv for han, jeg går et "prestisjestudie" men er ikke opptatt av status el., eier egen leilighet og har kontroll på økonomien, har en bra deltidsjobb ved siden av studiene, vennene og familien hans elsket meg (så mye at når det ble slutt sa han at "mamma kommer til å bli lei seg"), vi hadde kjemi og veldig mange like interesser og samme verdier på viktige ting. Jeg har ingen sykdommer eller plager, er positiv og blir omtalt som "solstråle". Jeg er ikke sjalu og jeg har ikke mast på han. Jeg har aldri laget noe drama og vi har aldri kranglet. Jeg er ganske laidback. Jeg fikk ingen god begrunnelse annet enn at "følelsene helt brått hadde endret seg, alt var veldig bra, du har ikke gjort noe feil". Jeg ble sjokkert, han omtalte seg selv som "faren til mine fremtidige barn", og jeg trodde virkelig dette var mannen i mitt liv. Sitter igjen med en forferdelig kjærlighetssorg og har selvfølgelig googlet "how to get your ex back" uten å bli særlig klok. De sier alle at man skal forbedre seg, og jeg har forsøkt å tenke på områdene jeg kan bli bedre på. Jeg kan selvfølgelig bli bedre på ALT, men jeg føler ikke at det er områder jeg virkelig skorter på slik at "kjærligheten i mitt liv" ville forlatt meg.. Jeg kan selvfølgelig bli kjedelig, ettersom hverdagen min er skole, jobb, lage mat, trene og slappe av.. Jeg burde også tatt forholdspraten tidligere, og har nok gått litt for sakte frem. Jeg sitter med en rådløs følelse, fordi jeg vet ikke hva jeg skal ta tak i for at dette ikke skjer igjen. Jeg stoler rett og slett ikke på at jeg noen gang vil være bra nok, hvis jeg blir forlatt uten begrunnelse.. Anonymkode: 139a6...318 Det er ingenting feil med deg. Kjærlighetens veier er uransakelige, det er alt. Du vil møte en annen (eller flere andre). Anonymkode: 0f7f1...8c2
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #37 Skrevet 12. oktober 2020 7 minutter siden, AnonymBruker said: Det er ingenting feil med deg. Kjærlighetens veier er uransakelige, det er alt. Du vil møte en annen (eller flere andre). Anonymkode: 0f7f1...8c2 Eh...herrens veier var det jo som er uransakelige. For lite søvn og passe vin, skyller jeg på. Det jeg ville si var at ingenting er feil med deg, men at det fins ingen oppskrifter på kjærlighet. Og at du vil møte en annen (eller flere). Anonymkode: 0f7f1...8c2
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #38 Skrevet 12. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Eh...herrens veier var det jo som er uransakelige. For lite søvn og passe vin, skyller jeg på. Det jeg ville si var at ingenting er feil med deg, men at det fins ingen oppskrifter på kjærlighet. Og at du vil møte en annen (eller flere). Anonymkode: 0f7f1...8c2 ...skyller ned vin, men skylder også på den + lite søvn. Anonymkode: 0f7f1...8c2
Gjest Mysticgirl Skrevet 12. oktober 2020 #39 Skrevet 12. oktober 2020 Menn som raskt vil inngå et forhold der alt utvikler seg raskt, er faktisk de du skal holde deg unna. De tar raske beslutninger og det kan svi senere. De handler før de tenker.
Gjest shash90 Skrevet 13. oktober 2020 #40 Skrevet 13. oktober 2020 (endret) 5 timer siden, Mysticgirl skrev: Menn som raskt vil inngå et forhold der alt utvikler seg raskt, er faktisk de du skal holde deg unna. De tar raske beslutninger og det kan svi senere. De handler før de tenker. Dette er såå sant! Til TS: Ikke noe er galt med deg. Skulle nesten tro du har skrevet tråden for meg, opplevde en helt lik situasjon for noen år siden. Går også prestisjestudie, og de fleste mennene som blir imponert og skryter for mye av meg uten å kjenne meg så godt, er de som feige ut. Har også opplevd at de tar kontakt igjen, men da har jeg ikke svart. Også syns jeg @Kristina S. har skrevet mye bra her. Endret 13. oktober 2020 av shash90
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå