AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #1 Skrevet 10. oktober 2020 Vi begynte å date i juletider. Han virket veldig på forhold, og jeg ble raskt introdusert for venner og familie. Vi datet frem til september, hvor han plutselig gjorde kort prosess på hele forholdet. Jeg fikk han til å åpne seg (han sa han aldri hadde vært så åpen og ærlig med noen), vi hadde masse sex hver gang vi møttes, jeg har trent og holdt meg i form og forsøkt å være attraktiv for han, jeg går et "prestisjestudie" men er ikke opptatt av status el., eier egen leilighet og har kontroll på økonomien, har en bra deltidsjobb ved siden av studiene, vennene og familien hans elsket meg (så mye at når det ble slutt sa han at "mamma kommer til å bli lei seg"), vi hadde kjemi og veldig mange like interesser og samme verdier på viktige ting. Jeg har ingen sykdommer eller plager, er positiv og blir omtalt som "solstråle". Jeg er ikke sjalu og jeg har ikke mast på han. Jeg har aldri laget noe drama og vi har aldri kranglet. Jeg er ganske laidback. Jeg fikk ingen god begrunnelse annet enn at "følelsene helt brått hadde endret seg, alt var veldig bra, du har ikke gjort noe feil". Jeg ble sjokkert, han omtalte seg selv som "faren til mine fremtidige barn", og jeg trodde virkelig dette var mannen i mitt liv. Sitter igjen med en forferdelig kjærlighetssorg og har selvfølgelig googlet "how to get your ex back" uten å bli særlig klok. De sier alle at man skal forbedre seg, og jeg har forsøkt å tenke på områdene jeg kan bli bedre på. Jeg kan selvfølgelig bli bedre på ALT, men jeg føler ikke at det er områder jeg virkelig skorter på slik at "kjærligheten i mitt liv" ville forlatt meg.. Jeg kan selvfølgelig bli kjedelig, ettersom hverdagen min er skole, jobb, lage mat, trene og slappe av.. Jeg burde også tatt forholdspraten tidligere, og har nok gått litt for sakte frem. Jeg sitter med en rådløs følelse, fordi jeg vet ikke hva jeg skal ta tak i for at dette ikke skjer igjen. Jeg stoler rett og slett ikke på at jeg noen gang vil være bra nok, hvis jeg blir forlatt uten begrunnelse.. Anonymkode: 139a6...318
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #2 Skrevet 10. oktober 2020 Hvor gammel er du ? Anonymkode: aba2e...bca
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #3 Skrevet 10. oktober 2020 Du ramser opp alt som gjør deg feilfri, men sannheten er at det til syvende og sist handler om følelser, og de er ikke logiske. Mister man følelsene så tidlig i forholdet så er det bare ikke liv laga. Anonymkode: bda5d...5f8 23
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #4 Skrevet 10. oktober 2020 Ja, dette handler om følelser, så du har ikke gjort noe "galt". Jeg kjenner mange høyt utdannede mennesker, flotte folk på alle måter, men jeg kunne likevel ikke tenkt meg et forhold til dem. Følelser kan like gjerne oppstå for den du minst tror, og helt på tvers av status og lignende. Han mistet følelser, og det er det ingenting du kan gjøre med. Vi har alle opplevd det. Kanskje finner dere sammen igjen, eller du finner en annen. Du må bare først gå gjennom den sorgprosessen det er å miste en du er glad i. Anonymkode: a3cf0...4c9 10
Gjest Kristina S. Skrevet 10. oktober 2020 #5 Skrevet 10. oktober 2020 (endret) - Endret 11. april 2021 av Kristina S.
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #6 Skrevet 10. oktober 2020 @Kristina S. Skjønner at det fremstår slik, men det er hvordan det er skrevet rett og slett for å komme forbi de typiske kommentarene om at han sikkert var lei fordi jeg ikke gjorde ditt og datt, ikke fordi jeg med han tenkte at jeg måtte gjøre ditt og datt for å være "bra nok". De tingene jeg ramset opp ville jeg tenkte KUNNE vært dealbreakere for mange, for eksempel for lite ambisjoner, at jeg ikke ble likt av omgangskretsen, at jeg lot meg forfalle, at jeg var sjalu og usikker osv. Det kan selvfølgelig handle om følelser, men han hevdet han hadde følelser på eget initiativ. Jeg var den mest tilbakeholdne av oss. Plutselig "snudde han på flisa". Anonymkode: 139a6...318 3
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #7 Skrevet 10. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvor gammel er du ? Anonymkode: aba2e...bca Vi er begge 27 år Anonymkode: 139a6...318
Gjest Kristina S. Skrevet 11. oktober 2020 #8 Skrevet 11. oktober 2020 (endret) - Endret 11. april 2021 av Kristina S.
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #9 Skrevet 11. oktober 2020 Jeg er uenig i at du skal ønske deg en "begrunnelse". Det er dessverre sånn at en mann kan gå når som helst så lenge følelsene ikke er sterke nok eller ikke evnen er utvikla nok. Han kan føle på betatthet som ikke utvikla seg videre til dyp kjærlighet, eller føle kjærlighet men ikke at han er klar for et alvorlig forhold. Jeg skjønner av du ønsker svar med to streker under men kanskje slipper du nå å kaste bort mer tid på ham og ei framtid som ikke kommer. Anonymkode: ed4c1...b95 2
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #10 Skrevet 11. oktober 2020 Jeg synes det er fair å gi en forklaring når man avslutter et forhold. Det kan være å fortelle at man har mistet følelser, eller at man har møtt en annen, eller det kan være at det er motsetninger som gjør at man ikke ønsker å bygge videre på forholdet. Å få en avslutning er viktig for den som står igjen, slik som TS. Hun går nå og grubler unødig på dette i tillegg til å ha kjærlighetssorg, og det er ikke greit. Anonymkode: a3cf0...4c9 2
PokemonGone Skrevet 11. oktober 2020 #11 Skrevet 11. oktober 2020 i 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi begynte å date i juletider. Han virket veldig på forhold, og jeg ble raskt introdusert for venner og familie. Vi datet frem til september, hvor han plutselig gjorde kort prosess på hele forholdet. Jeg fikk han til å åpne seg (han sa han aldri hadde vært så åpen og ærlig med noen), vi hadde masse sex hver gang vi møttes, jeg har trent og holdt meg i form og forsøkt å være attraktiv for han, jeg går et "prestisjestudie" men er ikke opptatt av status el., eier egen leilighet og har kontroll på økonomien, har en bra deltidsjobb ved siden av studiene, vennene og familien hans elsket meg (så mye at når det ble slutt sa han at "mamma kommer til å bli lei seg"), vi hadde kjemi og veldig mange like interesser og samme verdier på viktige ting. Jeg har ingen sykdommer eller plager, er positiv og blir omtalt som "solstråle". Jeg er ikke sjalu og jeg har ikke mast på han. Jeg har aldri laget noe drama og vi har aldri kranglet. Jeg er ganske laidback. Jeg fikk ingen god begrunnelse annet enn at "følelsene helt brått hadde endret seg, alt var veldig bra, du har ikke gjort noe feil". Jeg ble sjokkert, han omtalte seg selv som "faren til mine fremtidige barn", og jeg trodde virkelig dette var mannen i mitt liv. Sitter igjen med en forferdelig kjærlighetssorg og har selvfølgelig googlet "how to get your ex back" uten å bli særlig klok. De sier alle at man skal forbedre seg, og jeg har forsøkt å tenke på områdene jeg kan bli bedre på. Jeg kan selvfølgelig bli bedre på ALT, men jeg føler ikke at det er områder jeg virkelig skorter på slik at "kjærligheten i mitt liv" ville forlatt meg.. Jeg kan selvfølgelig bli kjedelig, ettersom hverdagen min er skole, jobb, lage mat, trene og slappe av.. Jeg burde også tatt forholdspraten tidligere, og har nok gått litt for sakte frem. Jeg sitter med en rådløs følelse, fordi jeg vet ikke hva jeg skal ta tak i for at dette ikke skjer igjen. Jeg stoler rett og slett ikke på at jeg noen gang vil være bra nok, hvis jeg blir forlatt uten begrunnelse.. Anonymkode: 139a6...318 Ingenting. Ingenting er feil med deg, Ts. Stor klem❤ 1
Gjest Kristina S. Skrevet 11. oktober 2020 #12 Skrevet 11. oktober 2020 (endret) - Endret 11. april 2021 av Kristina S.
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #13 Skrevet 11. oktober 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes det er fair å gi en forklaring når man avslutter et forhold. Det kan være å fortelle at man har mistet følelser, eller at man har møtt en annen, eller det kan være at det er motsetninger som gjør at man ikke ønsker å bygge videre på forholdet. Anonymkode: a3cf0...4c9 Han sier jo at han har mistet følelser, det er ts som ikke godtar dette som forklaring nok. Anonymkode: ed4c1...b95 3
liljene Skrevet 11. oktober 2020 #14 Skrevet 11. oktober 2020 Hvis du var lykkelig som den personen du var, at alt føltes naturlig å gjøre for deg, synes jeg du du skal fortsette med det. En dag vil du møte noen som setter pris på de egenskapene. Jeg har aldri vært i en situasjon der mannen har mistet følelser for meg, så jeg vet dessverre ikke hvordan det er. Men det høres utrolig vondt ut, siden du var så glad i ham og familie og venner. (Det jeg derimot har mer erfaring med, er menn som skrur på sjarmen, og som gir blaffen når de har fått det som de vil.) Men. Du får ikke gjort noe med ham. Du får kun gjort noe med deg sjøl. Er det noe du har lyst til, men som du ikke har hatt tid til tidligere? Bruk tiden nå! 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #15 Skrevet 11. oktober 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: ... har selvfølgelig googlet "how to get your ex back" uten å bli særlig klok. De sier alle at man skal forbedre seg, og jeg har forsøkt å tenke på områdene jeg kan bli bedre på... Anonymkode: 139a6...318 Det er fint at du er villig til å se på deg selv. Men tilbakemeldinger fra eksen og eksens familie tyder på at du ikke har satt forholdet i fare. Alternative forklaringer kan være at det er eksen ikke klarer å gjøre sitt, eller at han ser etter helt andre kvaliteter enn det du har (feks vil ha en dramatisk person). Anonymkode: ed4c1...b95
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #16 Skrevet 11. oktober 2020 Du skal ikke endre deg for at noen skal elske deg . Du blir bare Sliten av å gjøre ditt og satt for at andre skal like deg, og prøver du for hardt så merkes det og føles unaturlig for de som er rundt deg . Følelser er mye kjemi . Blir de borte så er de borte men den som går ut fra et forhold burde prøve å forklare hvorfor for nå sitter du der med 1000 spørsmål og hjerte føles som det har tusen glass-skår i seg . Det gjør veldig vondt men kjærlighetssorg blir borte etter hvert . Ut fra det jeg leser er du virkelig et kupp så du vil møte en mann som elsker deg for den du er ❤️ Anonymkode: 82213...855
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #17 Skrevet 11. oktober 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi er begge 27 år Anonymkode: 139a6...318 Han vil ikke ha unger enda og vil heller ha ei på 21. Anonymkode: 3466a...add 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #18 Skrevet 11. oktober 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han vil ikke ha unger enda og vil heller ha ei på 21. Anonymkode: 3466a...add Det jeg prøver å si det er ikke noe galt med deg. Men han har alt damer ser etter og vil ikke slå seg til ro med en jevngammel. Han kommer nok ikke slå seg til ro før han er nærmere 40 år. Bak han kommer det til å ligge mange knuste hjerter. Anonymkode: 3466a...add 1
Gjest Kristina S. Skrevet 11. oktober 2020 #19 Skrevet 11. oktober 2020 (endret) - Endret 11. april 2021 av Kristina S.
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #20 Skrevet 11. oktober 2020 Spør heller deg selv det styrkende spørsmålet: "er det noe galt med han"? Intensitet, SMIGER, forhåpninger (også kalt futurefaking ) og store ord er RØDE FLAGG, som regel utført av en med en personlighetsforstyrrelse som narsisisme eller psykopati ( dette er et spekter ) og dessverre flere der ute enn vi er klar over. De er også "plutselig borte" det er en del av forstyrrelsen, de binder seg ikke til noen, vær glad du slapp unna såpass tidlig det sparte deg for mye, tro meg. Anonymkode: 6a7f9...9ba 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå