Gå til innhold

Charterfeber


Østkantgutt1913

Anbefalte innlegg

På 20.10.2020 den 9.29, AnonymBruker skrev:

71 grader nord.  
Det er hun som sippa og klagde noe enormt, gikk ut tidlig i sesongen. 

Anonymkode: 470e9...60f

Men har hun ikke vært med på noe annet også? Jeg kjenner henne igjen fra et eller annet annet enn 71. Jeg ser ikke på 71, men er 98,9% sikker på at jeg har sett Jane i noe annet. Help me!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, sillyb skrev:

Men har hun ikke vært med på noe annet også? Jeg kjenner henne igjen fra et eller annet annet enn 71. Jeg ser ikke på 71, men er 98,9% sikker på at jeg har sett Jane i noe annet. Help me!

Spør henne. Hun har svart tidligere her. Igår eller idag.

Anonymkode: 519bb...84f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Faktisk den morsomste sekvensen på Charterfeber på mange sesonger

Anonymkode: 18b18...253

Hva var så morsomt med den ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skulle de ha guide i en "tunnell" som gikk rett frem og denne guiden sa jo ingenting av betydning eller som hadde med grotta å gjøre. Sløvt. 

Anonymkode: fe012...a39

De samler en gjeng mennesker og sender dem til syden. Deretter må de forsøke fylle flere episoder med litt handling. Noen ganger blir denne handlingen bare intetsigende tull og vas, og noen ganger treffer de litt bedre og det blir mye humor. Ofte sitter en igjen med den følelsen at mye blir tatt på sparket og er lite gjennomtenkt, og kvaliteten på programmet blir deretter.

Anonymkode: 9ec0a...a02

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Merkelig hvordan de som er mest negative, gjerne er de som er mest tynnhuda og hårsåre også.

Anonymkode: 18b18...253

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for spekulasjoner, brukerdebatt og avsporinger.

Flere innlegg på rad skrevet av samme bruker er slått sammen. Vi minner om multisiteringsfunksjonen.

Edie, adm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drrræp mig 😂 Ler meg ihjæl av årets sesong jeg, syns det er skikkelig gøy. 

Anonymkode: 131af...259

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.10.2020 den 18.42, sillyb skrev:

Men har hun ikke vært med på noe annet også? Jeg kjenner henne igjen fra et eller annet annet enn 71. Jeg ser ikke på 71, men er 98,9% sikker på at jeg har sett Jane i noe annet. Help me!

Hei, jeg har vært med på mye rart 😉 Både reality og reklamer 🙈 Blandt annet wipeout, blackout og dagens mann 🤣🙈

Endret av 71 grader Jane
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.10.2020 den 13.24, AnonymBruker skrev:

Savner dramaet som var i charterfeber da de tre tragiske bloggerjentene var med, som var frekke mot hverandre, og den ene ble fryst ut og dro hjem før tiden..... Da var det action!

:) Har blitt litt glad i alle deltagerne nå, bortsett fra det underlige følget med hun Jane og alle i gjengen som har ulike dialekter, jeg har ikke helt funnet foten eller skjønt greia med dem ennå.

Kanskje de burde ta konseptet til et nytt chartersted neste gang, hvis det overlever korona. Hellas? Bulgaria (hvis de vil ha et billig program)? Begynner å bli rimelig lei av go-cart og minigolf.

Anonymkode: db587...b3e

Vi er ganske nye på dette og hadd aldrig reist sammen før 😉 Vi er 4 veldig forskjellige mennesker 🤣 Men er glade i hverandre for det ❤️ Håper du finner føttene våres snart 😁 Klem fra Jane

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun Catrin spiller jo bare. Hun var med i et dateprogram og sa hun var skuespiller, hun var annerledes og langt mindre ydmyk der. 

Synes broren taklet de kleine og overdrevene utspillene hennes vanvittig bra. 

Anonymkode: a6bb9...fac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haider familien... urk! Fortsatt ikke fått folkeskikk på barna men kansje ikke rart når de har en far som ikke klarer å oppføre seg blant folk. Oppdrar barna til at med nok penger får man alt man peker på.

Anonymkode: bc506...4d4

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinesdal radio gjengen er sååååå kjedelig! Sitter bare å venter på et annet klipp fra andre.

Anonymkode: bc506...4d4

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haider familien... urk! Fortsatt ikke fått folkeskikk på barna men kansje ikke rart når de har en far som ikke klarer å oppføre seg blant folk. Oppdrar barna til at med nok penger får man alt man peker på.

Anonymkode: bc506...4d4

Han er jo som et barn selv. 

Anonymkode: b96da...b15

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Onkelen til stein are ligner sånn på moren hans😁

Anonymkode: a6bb9...fac

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun Catrin spiller jo bare. Hun var med i et dateprogram og sa hun var skuespiller, hun var annerledes og langt mindre ydmyk der. 

Synes broren taklet de kleine og overdrevene utspillene hennes vanvittig bra. 

Anonymkode: a6bb9...fac

Skuespiller..

Er hun ansatt på Nationaltheatret eller noe sånt ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Onkelen til stein are ligner sånn på moren hans😁

Anonymkode: a6bb9...fac

Merklig,  lol 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, 71 grader Jane skrev:

Hei, jeg har vært med på mye rart 😉 Både reality og reklamer 🙈 Blandt annet wipeout, blackout og dagens mann 🤣🙈

Åå, Dagens Mann er det!! Takk, nå kan jeg sove godt om nettene igjen!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...