Gå til innhold

Charterfeber


Østkantgutt1913

Anbefalte innlegg

1 time siden, lsklars skrev:

Merklig,  lol 

Ikke alle søsken ligner så mye😊

Anonymkode: a6bb9...fac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grotteturen med treskoa var jo bare helt fantastisk😂😂😂

Anonymkode: a6bb9...fac

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Grotteturen med treskoa var jo bare helt fantastisk😂😂😂

Anonymkode: a6bb9...fac

Utenom feil sko, så var ikke denne grotteturen all verdens spennende,  var jo ingenting i grotta.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, lsklars skrev:

Skuespiller..

Er hun ansatt på Nationaltheatret eller noe sånt ?

Neppe. Cathrin Prana er ikke listet blant skuespillerne som jobber på Nationalteateret. Hun skal visstnok være utdannet som skuespiller, men jeg kan ikke huske å ha sett henne i noen TV-serier eller filmer. Den eneste referansen hos IMDb er Charterfeber.

Anonymkode: 9ec0a...a02

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Neppe. Cathrin Prana er ikke listet blant skuespillerne som jobber på Nationalteateret. Hun skal visstnok være utdannet som skuespiller, men jeg kan ikke huske å ha sett henne i noen TV-serier eller filmer. Den eneste referansen hos IMDb er Charterfeber.

Anonymkode: 9ec0a...a02

Går vel i Instagram og tiktok ol, pluss overdrevent overspill på Charterfeber når talentet ikke strekker til som skuespiller 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, sillyb skrev:

Åå, Dagens Mann er det!! Takk, nå kan jeg sove godt om nettene igjen!

Hahaha 🙈 Huff da! Bra jeg kunne hjelpe med noe 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Grotteturen med treskoa var jo bare helt fantastisk😂😂😂

Anonymkode: a6bb9...fac

Enig. Legendarisk klipp.

Anonymkode: 18b18...253

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig. Legendarisk klipp.

Anonymkode: 18b18...253

Legendarisk. 

Er vel bra overkill.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.10.2020 den 5.35, tetrao skrev:

Jane, har hun vært med på noe på TV før? Klarer ikke sette fingeren på hvor jeg har henne fra

Jane liker å styre, og behandler de andre som unger. "Fy f***! Du kødder med ræva mi."  😄

Anonymkode: 9ec0a...a02

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gokart kjøring på Charterfeber i dag, jøss, det har vi aldri sett der..LOL 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jane liker å styre, og behandler de andre som unger. "Fy f***! Du kødder med ræva mi."  😄

Anonymkode: 9ec0a...a02

Selv om jeg liker litt kontroll så kan jeg love deg at det er mye klipping ute å går her 🙈 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er lei av Lillian som uansett hva hun er med i (og hun liker visst å være med på sånne program) skal mase om og promotere "sin sunne livsførsel som holder henne så ung og vakker" (langt oppi åtti åra som hun jo snart ser ut til å være) og prakke det på andre. Jada, det er sunt å leve sunt og hun drar det lengre enn de aller fleste, men voksne folk får da velge selv om de vil ha alkohol eller ikke. Skjønner at det blir en "artig vinkling" på opplegget i programmet, men egentlig ikke. En kunne jo ha vinklet det motsatt hvis en absolutt må sette det på spissen? At hun måtte leve som Svein den uka hun var der? Det hadde blitt såkalt artigere, selv om det altså ikke er artig i det hele tatt i utgangspunktet.

Et elendig programkonsept og deltagere. :opplyser: 

Anonymkode: fe012...a39

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.10.2020 den 15.41, AnonymBruker skrev:

Neppe. Cathrin Prana er ikke listet blant skuespillerne som jobber på Nationalteateret. Hun skal visstnok være utdannet som skuespiller, men jeg kan ikke huske å ha sett henne i noen TV-serier eller filmer. Den eneste referansen hos IMDb er Charterfeber.

Anonymkode: 9ec0a...a02

Hun var med i cash/date på Viafree. Finnes en del intervju snutter fra dette på nett. 

Anonymkode: b519c...ed6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun var med i cash/date på Viafree. Finnes en del intervju snutter fra dette på nett. 

Anonymkode: b519c...ed6

Tror jeg står over, ellers takk 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er lei av Lillian som uansett hva hun er med i (og hun liker visst å være med på sånne program) skal mase om og promotere "sin sunne livsførsel som holder henne så ung og vakker" (langt oppi åtti åra som hun jo snart ser ut til å være) og prakke det på andre. Jada, det er sunt å leve sunt og hun drar det lengre enn de aller fleste, men voksne folk får da velge selv om de vil ha alkohol eller ikke. Skjønner at det blir en "artig vinkling" på opplegget i programmet, men egentlig ikke. En kunne jo ha vinklet det motsatt hvis en absolutt må sette det på spissen? At hun måtte leve som Svein den uka hun var der? Det hadde blitt såkalt artigere, selv om det altså ikke er artig i det hele tatt i utgangspunktet.

Et elendig programkonsept og deltagere. :opplyser: 

Anonymkode: fe012...a39

Trist med gamle tanter som desperat skal late som de er minst 40 år yngre enn det de er.. 

Vi ser det på hender og hals bla at folk er gamle,  hjelper ikke kun med botox i ansiktet 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, lsklars skrev:

Trist med gamle tanter som desperat skal late som de er minst 40 år yngre enn det de er.. 

Vi ser det på hender og hals bla at folk er gamle,  hjelper ikke kun med botox i ansiktet 

Jeg reagerer svært sterkt på den scenen der Lillian smaker på vinen til Svein for å forsikre seg om at det ikke er alkohol i glasset. Synes det var lavmål av henne.

Jeg liker Jane og gjengen hennes samt Fred Åge. De virker så koselige.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Honey Dew skrev:

Jeg reagerer svært sterkt på den scenen der Lillian smaker på vinen til Svein for å forsikre seg om at det ikke er alkohol i glasset. Synes det var lavmål av henne.

Jeg liker Jane og gjengen hennes samt Fred Åge. De virker så koselige.

Hersketeknikk vil jeg si, jeg hadde bedt hu ryke å reise..

Liker ikke dette Svein greiene, ALT virker så unaturlig og scripta. 

Fred Åge er kul, bare han holder seg unna minigolf,  det har vi sett han spille nok nå 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er dumt at de klipper så fryktelig mye. Vet de gjør det i alle serier, men merker det ekstremt godt her. For eksempel på grotteturen, når guiden sier at de burde øke farten eller noe. Guiden sier det én gang, men det gjentas flere ganger. Man hører jo at det er samme lydklipp som spilles av flere ganger, men så prøver de å få det til å virke som at Stein Are (?) er en latsabb og ikke orker å sette opp farta

Anonymkode: 9c332...49c

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...