Gå til innhold

Charterfeber


Østkantgutt1913

Anbefalte innlegg

19 minutter siden, Frøyamor skrev:

Svein ER jo Charterfeber. Det er han som trekker seere. 

Tvilsomt nå.

Eneste han nå gjør er å spille dum, i garantert scripta sekvenser, og synge karaoke.

Tror neppe dette trekker masse seere nå i 2020

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Svein er ikke charter lenger. Han har rota med passet i 11 sesonger, og sunget karaoke i 11 sesonger. Ikke mye manus heller, men det blir gjerne klippa for at folkene skal se ekstra dumme ut...

Anonymkode: 9a7ee...be0

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I fjor mista han liksom nøkkelen til rommet, og masse styr rundt det.

Blir bare for dumt nå 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, lsklars skrev:

I fjor mista han liksom nøkkelen til rommet, og masse styr rundt det.

Blir bare for dumt nå 

Jeg synes at du virker så negativt, så mye negativitet i nesten hver din kommentar. Om du er så lei, så ikke se på Charter da, det er ingen som tvinger deg.

Anonymkode: 461ff...339

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noe problemer med serier som går i åresvis, så lenge de gir noe positivt til befolkningen, men Charterfeber og Rednecks-typen programmer er bare fordummende. Det er ikke mye positivt de bringer med seg og det fremstiller de medvirkende i et trist lys. Massevis av unger som ser disse programmene og der vrimler det av dårlige forbilder som lever på en elendig måte rett og slett. Oppegående folk lever ikke på den måten. 

Anonymkode: fe012...a39

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ler meg ihjel av Svein😂 Og Håkon virker jo helt idiot, det forholdet ryker. 

Anonymkode: 28668...cf7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Charterfeber er min guilty pleasure! Spesielt nå som vi ikke får reist selv. Koser med meg å se på Charter-Svein. Glad for at han Nordlendingen er med (Harstad?), synd ikke mor og søster er med også.

Begynner å bli RIMELIG lei av minigolf, nå da. Vil heller se dem ut på livet, på fest, osv. Følte jeg ble litt snytt for moroa i episode 2 da folk våkna opp i skikkelig bakfyll, så får vi se minigolf på TV. Hva gjorde de i fylla, vil jeg vite, hehe.... :)

Ellers likte jeg hun Cathrin eller hva hun het, et friskt pust. Men det blir litt kjedelig å se på hele storfamilien med alle barna og lege-foreldrene igjen. Skulle gjerne hatt flere bloggere som krangler, det var jo en sesong som var veldig bra pga tre bloggere som ble sure på hverandre og behandlet hverandre som dritt. Det er ingen festere med hittil i sesongen. Det drikkes mer vann enn øl, har jeg lagt merke til.... Heldigvis er ikke Svein en festbrems, da.

Anonymkode: db587...b3e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes at du virker så negativt, så mye negativitet i nesten hver din kommentar. Om du er så lei, så ikke se på Charter da, det er ingen som tvinger deg.

Anonymkode: 461ff...339

Det er noen ting som jeg ikke liker, bla oppmerksomhetssyke Svein og den dumme latteren.

Og hu Aurora.

Ellers kan du kutte ut hersketeknikken din er du snill 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Charterfeber er min guilty pleasure! Spesielt nå som vi ikke får reist selv. Koser med meg å se på Charter-Svein. Glad for at han Nordlendingen er med (Harstad?), synd ikke mor og søster er med også.

Begynner å bli RIMELIG lei av minigolf, nå da. Vil heller se dem ut på livet, på fest, osv. Følte jeg ble litt snytt for moroa i episode 2 da folk våkna opp i skikkelig bakfyll, så får vi se minigolf på TV. Hva gjorde de i fylla, vil jeg vite, hehe.... :)

Ellers likte jeg hun Cathrin eller hva hun het, et friskt pust. Men det blir litt kjedelig å se på hele storfamilien med alle barna og lege-foreldrene igjen. Skulle gjerne hatt flere bloggere som krangler, det var jo en sesong som var veldig bra pga tre bloggere som ble sure på hverandre og behandlet hverandre som dritt. Det er ingen festere med hittil i sesongen. Det drikkes mer vann enn øl, har jeg lagt merke til.... Heldigvis er ikke Svein en festbrems, da.

Anonymkode: db587...b3e

Enig i at det er kjekt med litt liv, men å ønske at andre havner i konflikter, og behandler andre som dritt, for egen underholdning, synes jeg er litt (p)sykt... 

Anonymkode: dd5bc...83e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Charterfeber er min guilty pleasure! Spesielt nå som vi ikke får reist selv. Koser med meg å se på Charter-Svein. Glad for at han Nordlendingen er med (Harstad?), synd ikke mor og søster er med også.

Anonymkode: db587...b3e

Han har onkelen med seg denne gangen, og har er jo like rar. Ler meg nesten ihjel over dem. Banner så det lyser, klager og syter. "Herregud! Drep meg!" 🤣 Moren og søsteren er ikke med til syden, men de kommenterer jo underveis.

Anonymkode: 9ec0a...a02

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går dette programmet bare en gang i uken? Har sett før på Viaplay så vet ikke hvordan det er på tv.

Anonymkode: 461ff...339

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken sesong av Charterfeber syns dere er best? Ser sesong 8 igjen nå, det er gull - lurer på hvilken jeg skal se neste gang 😄

Anonymkode: 84bf3...571

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 13.10.2020 den 0.25, lsklars skrev:

I fjor mista han liksom nøkkelen til rommet, og masse styr rundt det.

Blir bare for dumt nå 

Var jo bare surr med nøklene i kveldens episode også. :roll: 

Og hun rosa damen som står og hulker over en sommerfugl foran folk med småbarn som ser helt sjokkerte ut. Så flaut. Er det mulig!? :klaske:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk fra Nord-Norge blir fremstilt passe tilbakestående.

Anonymkode: 53ec7...b90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun i rosa er min favoritt, hun er så deilig. Prøvd å søke henne opp på facebook for å be henne på date. 

Anonymkode: 2c9d3...f76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 12.10.2020 den 22.24, Frøyamor skrev:

Svein ER jo Charterfeber. Det er han som trekker seere. 

Han trekker ikke meg.

Anonymkode: 682ff...983

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Han trekker ikke meg.

Anonymkode: 682ff...983

Beklager, det var ikke meningen å være AB.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mammaen til Aurora! 😂 hun er gull 🤣 

Ellers ikke så spennende enda, men det kan jo komme seg. 
Legefamilien er ikke underholdende for min del kjenner jeg. Klarer ikke å la være å tenke at hun har et ekstra barn i den mannen. Han bidrar jo null med ungene sine🙈

Anonymkode: 4975d...ff9

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...