AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #1 Del Skrevet 9. oktober 2020 Er på treningssenteret akkurat nå (nei, jeg kommer ikke til å gå fjelltur i stedet), men her er det altså en fyr som hoster og harker og snyter seg mens han går på tredemølla nærmest meg. Senteret har stengt annenhver tredemølle, så han er ikke klin inntil noen, men kjenner at dette uansett er ufattelig ubehagelig. Dette har han gjort flere ganger i det siste og jeg har endt opp med å gå hjem. Hadde dere pratet med de ansatte eller bare gått? Kan jo sikkert være kols og allergier eller noe som de ansatte vet om, siden de åpenbart hører han hoste annenhvert sekund, men jeg vet altså ikke om det er innafor for meg å si noe. Anonymkode: ea04d...6ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #2 Del Skrevet 9. oktober 2020 Selvsagt kan du gi beskjed. På mitt senter står det tydelig på flere plakater at man ikke skal komme hvis man er syk. Men som du selv sier, han kan ha f eks astma eller kols. Det er mulig at ansatte allerede har snakket med vedkommende, og avklart dette. Litt ille hvis folk begynne å gå med skilt om "Jeg hoster fordi jeg har astma". Jeg synes også det er ubehagelig med hostende folk, om det er på treningssenter eller andre steder. Men det jeg egentlig synes er verre, er de som ikke vasker etter seg. Noe annet jeg gjerne vil påpeke, er at du tydeligvis har med deg mobilen inn i lokalet. Tenker du noen ganger over at ved å bære denne med deg, så bærer du faktisk med deg en av de største smittebombene? Anonymkode: 5d47d...546 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #3 Del Skrevet 9. oktober 2020 7 minutter siden, AnonymBruker said: Selvsagt kan du gi beskjed. På mitt senter står det tydelig på flere plakater at man ikke skal komme hvis man er syk. Men som du selv sier, han kan ha f eks astma eller kols. Det er mulig at ansatte allerede har snakket med vedkommende, og avklart dette. Litt ille hvis folk begynne å gå med skilt om "Jeg hoster fordi jeg har astma". Jeg synes også det er ubehagelig med hostende folk, om det er på treningssenter eller andre steder. Men det jeg egentlig synes er verre, er de som ikke vasker etter seg. Noe annet jeg gjerne vil påpeke, er at du tydeligvis har med deg mobilen inn i lokalet. Tenker du noen ganger over at ved å bære denne med deg, så bærer du faktisk med deg en av de største smittebombene? Anonymkode: 5d47d...546 Da får jeg manne meg opp og prate med resepsjonen... Jeg både vasker apparatene etter meg og spriter mobilen når jeg spriter hendene, er litt overentusiasgisk sånn sett 😅 - TS Anonymkode: ea04d...6ec 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #4 Del Skrevet 9. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Selvsagt kan du gi beskjed. På mitt senter står det tydelig på flere plakater at man ikke skal komme hvis man er syk. Men som du selv sier, han kan ha f eks astma eller kols. Det er mulig at ansatte allerede har snakket med vedkommende, og avklart dette. Litt ille hvis folk begynne å gå med skilt om "Jeg hoster fordi jeg har astma". Jeg synes også det er ubehagelig med hostende folk, om det er på treningssenter eller andre steder. Men det jeg egentlig synes er verre, er de som ikke vasker etter seg. Noe annet jeg gjerne vil påpeke, er at du tydeligvis har med deg mobilen inn i lokalet. Tenker du noen ganger over at ved å bære denne med deg, så bærer du faktisk med deg en av de største smittebombene? Anonymkode: 5d47d...546 Sånne skilt om astma finnes faktisk🤷♀️ Anonymkode: b1381...d59 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #5 Del Skrevet 9. oktober 2020 Snakk med folk i resepsjonen asap. En skal holde seg hjemme når en er syk. Anonymkode: f1b17...d21 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #6 Del Skrevet 9. oktober 2020 TS, det er like mye du som er problemet. Hvorfor er du sammen med folk med corona? Anonymkode: d8d89...36e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #7 Del Skrevet 9. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: TS, det er like mye du som er problemet. Hvorfor er du sammen med folk med corona? Anonymkode: d8d89...36e Anonymkode: bd745...9e3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #8 Del Skrevet 9. oktober 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Er på treningssenteret akkurat nå (nei, jeg kommer ikke til å gå fjelltur i stedet), men her er det altså en fyr som hoster og harker og snyter seg mens han går på tredemølla nærmest meg. Senteret har stengt annenhver tredemølle, så han er ikke klin inntil noen, men kjenner at dette uansett er ufattelig ubehagelig. Dette har han gjort flere ganger i det siste og jeg har endt opp med å gå hjem. Hadde dere pratet med de ansatte eller bare gått? Kan jo sikkert være kols og allergier eller noe som de ansatte vet om, siden de åpenbart hører han hoste annenhvert sekund, men jeg vet altså ikke om det er innafor for meg å si noe. Anonymkode: ea04d...6ec Dette har altså vart en stund? Høres i så fall ut som allergi e.l. Du kan jo spørre han om det går bra med han (selv om det stritter mot regelen om at vi her i Norge bare skal anta det verste og heller prate bak ryggen på folk eller på nettet), kanskje han svarer med årsaken til symptomene sine 😊 Anonymkode: 3638e...ae5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #9 Del Skrevet 9. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Dette har altså vart en stund? Høres i så fall ut som allergi e.l. Du kan jo spørre han om det går bra med han (selv om det stritter mot regelen om at vi her i Norge bare skal anta det verste og heller prate bak ryggen på folk eller på nettet), kanskje han svarer med årsaken til symptomene sine 😊 Anonymkode: 3638e...ae5 Enig med deg, bortsett fra det jeg har uthevet. Anonymkode: bd745...9e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #10 Del Skrevet 9. oktober 2020 Jeg tror faktisk jeg hadde blitt så irritert at jeg hadde hisset meg nok opp til å snakke til han direkte: "går det bra med deg, den hosten høres ikke god ut". Anonymkode: 4c3fe...d4a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #11 Del Skrevet 9. oktober 2020 Bare å prate med resepsjonen. Jeg har fått folk utestengt fra SATS bl.a. for mindre. Blir det påvist smitte på et senter må de jo stenge flere dager på nytt. F.eks. er det regel nå på gruppetimer om at instruktøren fra forrige time skal vaske ferdig før andre kan komme inn, og at instruktøren på din time er den første som skal gå inn i salen. Har bare beskrevet og og hvis jeg har fått navnet, navngitt personer som går inn før dette, og de er ikke lenger medlemmer nå. Anonymkode: f93a3...49d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2020 #12 Del Skrevet 9. oktober 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror faktisk jeg hadde blitt så irritert at jeg hadde hisset meg nok opp til å snakke til han direkte: "går det bra med deg, den hosten høres ikke god ut". Anonymkode: 4c3fe...d4a Det må du gjerne si til meg hvis jeg hoster. For da kan jeg berolige deg med at det bare er astma. Anonymkode: 799b4...626 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå