Gå til innhold

Nedsatt styrke i hofte/bein og dårlig bevegelighet?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har vondt i den ene hofta og beinet og det er rart å gå. Når jeg går følger det inne helt etter. Føler det ene beinet et svakere enn det andre. Det et også ømt iver hofteleddet. Hva kan dette være ? Er gått 48 timer nå og har ikke så vondt lenger men har fremdeles ikke mye styrke i det. Har nyligvstartet opp med styrke trening og gåing. Trener vanligvis styrke etter jeg har fått en time og er varm i muskulatur. Også tar jeg det rolig i 48 timer etterpå. Men fulgte nå rådet til mamma som så at du må minst gå 1 time om dagen. Du kommer aldri til å komme i form om du holder på sånn og skal vente to dager mellom gåing...? Så etter styrkeøkt og gåing tok jeg en lang gåtur dagen etter og da skjedde dette- at jeg fikk vondt...Hva gjør jeg nå? Har jeg fått skade? Blir så frustrert fir holder jo på å trene meg opp men ender heller opp med å pcetbeladte meg selv  ..

Kroppen min et veldig svak kg er vandt til å nesten ikke bruke den. Så å gå turer er belastning. Er så svak at beina mine ser helt rare ut og veier bare 46,5 på 170 og det et jo sykt fir hat i gen muskler og klarer heller ikke bygge de opp. 

Anonymkode: 31301...ff2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...