Gå til innhold

Tilbake som fru - noen bilder fra vår store dag :-)


Elma

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen..

Første gangen jeg skriver her inne siden jeg ble fru den 24 august. Det var virkelig den største dagen i mitt liv. Bryllupet var perfekt fra a til Å. Vi har ingenting å sette fingeren på.

Vi har vært på 15 dagers bryllupsferie til Thailand og det var også helt fantastisk.

Jeg kommer til å legge ut flere bilder fra bryllupet og fra bryllupsreisen etterhvert.

Dere som venter på den store dagen, gled dere....

Er veldig lykkelig som fru og min mann og jeg har virkelig oppdaget hverandre på nytt..vi er nyforelsket og stråler om kapp...

Her kan dere ta en titt og øsnker samtidig å takke for hjelp/råd jeg har fått fra dere alle sammen her inne.

http://foto.vg.no/fotoalbum.php?aid=76522

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:( Får bare beskjed om at det er et privat album, og da får jeg ikke sett det... Det er vel kun de som har opprettet det og som har brukernavn og passord som får sett det...

Dette er feilmeldingen:

Feil:

Dette albumet er ikke delt med andre personer!.

Tipper du/dere må gi albumet "offentlig innsyn" før vi kan få sett bildene jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får opp bildene :-)

Dere så fantastisk flotte ut.

Ruinkirken på Hamar må jo ogå være et fanatsisk sted å gifte seg!!!!!

En virkelig flott ramme rundt vielsen (og med det strålende været må det nesten ha vært som å ha en utendørs vielse :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig ja. :ler:

Gratulerer så masse iallfall, dere var utrolig flotte! Synes sløret ditt var helt nydelig, ja hele deg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Kjempeflotte bilder. Kjolen er veldig lik den jeg har valgt :D

Hvilket merke er din? Min er en Venus kjole. Gleder meg så til å få den, akkuratt nå er den i bestilling, venter den i januar :D

Hvilke blomster har du i buketten din? det er akkuratt sånn jeg kunne tenke meg, liker så godt når den har ett lite "heng" viss jeg kan kalle det for det

mvh manny

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!

Så utrolig vakkre dere var!!! :D

Ble helt satt ut av den kirken - Så skikkelig stilig ut å ha vielsen der.

Koselig å høre at dere er nyforelsket og har oppdaget hverandre på ny! Lykke til som mann og kone! :D

Koz.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest zalapalmer

Fantastisk sted!

Kjolen din så helt nydelig ut. Hvor er den fra og hva heter den (hvilket nummer). Fikk så lyst til å se nærmere på den. Likte stroppene veldig godt. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

Takk for så mange flotte tilbakemld. Skal legge ut flere bilder i løpet av dagen som viser kjolen nærmere!

Kjolen er en demetrios kjole huseker ikke nr. på modellen..skal sjekke det ut.

Klem :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Var det en kirke dere giftet dere i eller var det et annet sted? Dere var veldig flotte begge to! Hadde dere et lite bryllup? Det så ut på bildene som om det var veldig få gjester til stede i kirken.. Det var flere bilder av to jenter, ei i vinrød kjole og ei i oransje kjole. Hadde du to forlovere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, det er en spesiell kirke. Den heter "Hamardomen" eller glasskirka/kirkeruinene på Hamar. Det blir ikke brukt til vanlige gudstjenester, men man kan leie den til bryllup/dåp og er ofte brukt i forbindelser med konserter. Det var virkelig stemningsfult der inne. Fikk litt middelalder følelse av å ha vielsen der. Selve sermonien varte i ca 50 minutter. VI hadde 3 soloinnslag, 2 salmer og 1 tekstopplesning.

Når det gjelder buketter (som jeg virkelig var fornøyd med) så består den av ferskenfarvede roser, brudeslør, eføy og bær av et eller annet slag med sølvpynt.

Kan ikke si at vi hadde et lite bryllup. Tror det var nokså normal størrelse. I kirken var det ca 60 stk. Til middag og fest hadde vi invitert 55.

Jeg hadde kun en forlover, og det var jenta i vinrød kjole :-)

Da tror jeg at jeg har svart på de fleste spm. som var stilt til meg i denne tråden så langt.

Klarer liksom ikke å slippe taket helt...så på bryllupsvideoen i går for 5 gang tror jeg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...