Gå til innhold

Finnes det ingen datingsider/apper hvor man kan sende melding uten å måtte betale?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tinder og Happn er gratis 😊

Anonymkode: d17fb...aed

Tinder krever match. Vet ikke hvordan det er med Happn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tinder og Happn er gratis 😊

Anonymkode: d17fb...aed

Happn har jeg aldri hørt om. Er det noe lignende tinder? 

Anonymkode: 49ed2...7e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Happn har jeg aldri hørt om. Er det noe lignende tinder? 

Anonymkode: 49ed2...7e8

Happn registrerer når du passerer damer som også har en profil. Matcher dere kan du sende en melding. Hvis du vil sende ubegrenset med meldinger, må du betale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det lurer jeg på i kveld. 

Anonymkode: 49ed2...7e8

tinder er vel gratis?  chat. no men det er jo en chatteside, men kort vei derfra til snap eller skype om man vil.

Anonymkode: 593d0...536

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, norw skrev:

Tinder krever match. Vet ikke hvordan det er med Happn. 

Ja, men uten match hadde man nok usnsett ikke hatt så stor sjanse...

Anonymkode: 3455b...051

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, MollyJones skrev:

Wordfeud. Der får iallefall jeg masse meldinger..

Hvilke ord er det du legger inn, siden et scrabbelspill fører til datingsmeldinger?

Anonymkode: 76dba...416

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilke ord er det du legger inn, siden et scrabbelspill fører til datingsmeldinger?

Anonymkode: 76dba...416

Spiller ingen rolle hva du legger inn for ord. Det kan være "tørrskodd" eller "analfabet", men meldinger kommer uansett fra visse menn hvis de skjønner at de spiller med en dame/kvinne/jente. 

Jeg har spilt Wordfeud i flere år, og det hender det kommer meldinger hvis jeg vil spille med fremmede. Men stort sett spiller jeg heller med kjente.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan lage deg en profil på Sukker og sende flørt gratis til damer som har betalt (du ser hvem som har betalt).

Litt veikt synes jeg da, at man ikke kan ta seg råd til en måned for å kunne kommunisere... Men det har jeg vel ikke noe med.

 

Anonymkode: 45741...708

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du kan lage deg en profil på Sukker og sende flørt gratis til damer som har betalt (du ser hvem som har betalt).

Litt veikt synes jeg da, at man ikke kan ta seg råd til en måned for å kunne kommunisere... Men det har jeg vel ikke noe med.

 

Anonymkode: 45741...708

Det gjorde jeg, ikke faen om jeg betaler for en datingside. Sukker funker det, om du vil ha et knull eller to.

Anonymkode: a6d2b...e1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker okcupid, litt slapt med norske menn da syntes jeg. Men er jo fra hele verden, hvem vet kanskje drømmedaten er på andre siden av jorda

Anonymkode: 496ef...3a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, norw skrev:

Tinder krever match. Vet ikke hvordan det er med Happn. 

Ja, du må ha match for å sende melding, men det er fortsatt gratis.

11 timer siden, remix2020 skrev:

Happn registrerer når du passerer damer som også har en profil. Matcher dere kan du sende en melding. Hvis du vil sende ubegrenset med meldinger, må du betale.

Må menn betale for å sende ubegrenset med meldinger på happn? Jeg har enda ikke opplevd å gå beskjed om at jeg må betale for å sende meldinger. At jeg går tom for likes, ja, men ikke meldinger 🤔

Anonymkode: d17fb...aed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg bruker okcupid, litt slapt med norske menn da syntes jeg. Men er jo fra hele verden, hvem vet kanskje drømmedaten er på andre siden av jorda

Anonymkode: 496ef...3a1

Samme her. Skulle ønske litt flere kunne ta den i bruk. Ser ikke helt hvilke fordeler Sukker har over OkCupid.

Anonymkode: e9bdc...374

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det gjorde jeg, ikke faen om jeg betaler for en datingside. Sukker funker det, om du vil ha et knull eller to.

Anonymkode: a6d2b...e1e

"Et knull eller to"? Ærlig talt, hvem snakker sånn? 

Anonymkode: b2606...b8e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest TheCatLady
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du kan lage deg en profil på Sukker og sende flørt gratis til damer som har betalt (du ser hvem som har betalt).

Litt veikt synes jeg da, at man ikke kan ta seg råd til en måned for å kunne kommunisere... Men det har jeg vel ikke noe med.

 

Anonymkode: 45741...708

Jeg svarer aldri de som sender "flørt" eller "kompliment" som det heter på Møteplassen eller latskap som jeg kaller det. 

Eneste jeg kommer på er Tinder, men da må man ha match og det er vel en fordel og en ulempe alt ettersom hvordan man ser det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Christian Dating For Free er gratis. Litt gammeldags side med hovedvekt av aktivitet fra utlandet. Lite aktivitet blant de norske profilene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...