Tusenfryd Skrevet 20. september 2002 #1 Del Skrevet 20. september 2002 Hvor i Oslo kan man få tak i supporterutstyr for Ålesund - dagen før dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian (71) Skrevet 20. september 2002 #2 Del Skrevet 20. september 2002 Hallo...... Ålesund? Hva har skjedde med støtten til "kanarifugla" da? Formlaget fremfor noen i eliteserien *gliiser* Tror ikke de er så lett å få fatt i supporterutstyr for Ålesund gitt. Vil tro at sjansen er størst utenfor Ullevaal, men helt sikker på å finne noe tror jeg ikke du er før på kampdagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 20. september 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 20. september 2002 Av og til gifter man seg til gener og normer på et laverestående nivå og da må man støtte opp om de som ikke har det så greit blant oss... Jeg skal opprettholde standarden i familien med å holde meg langt unna foppall i hælja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian (71) Skrevet 20. september 2002 #4 Del Skrevet 20. september 2002 *puh*...... godt å høre Tusenfryd, ble litt urolig her skjønner du men nå er jeg ikke det lenger...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 20. september 2002 Forfatter #5 Del Skrevet 20. september 2002 Svikter aldri F vettu... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian (71) Skrevet 20. september 2002 #6 Del Skrevet 20. september 2002 Næsj, vi gjøkke det vettø..... svikter ALDRI I år har "fugla" bare tatt en liten pause i gullkampen mot RBK for å gi Eggen en verdig avskjed som trener. Neste år derimot Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 20. september 2002 Forfatter #7 Del Skrevet 20. september 2002 Selvsagt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuperNova Skrevet 20. september 2002 #8 Del Skrevet 20. september 2002 Hmmm....Ålesund? .....Lillestrøm?!? Tror dere har misforstått litt. I morgen blir det V som regjerer på Ullevål Beklager! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 20. september 2002 Forfatter #9 Del Skrevet 20. september 2002 Tullehøna... *klemmer SuperNova i all hennes uskyld* *Tusenfryd synger "...hater våler hater enga hater hele VÅLERENGA...lalalalalaaa...."* Men nå var det ikke det vi skulle diskutere da - lurte bare på hvor man får kjøpt sånn oransje greier da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dr. ian Skrevet 20. september 2002 #10 Del Skrevet 20. september 2002 Jeg tror jeg har et Liverpool-skjerf liggende...kan du bruke det? dorian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 20. september 2002 Forfatter #11 Del Skrevet 20. september 2002 har du virkelig det? Takk for tilbudet altså, Doriansen, men jeg tror de er litt sære på at det skal være riktige farger og navn og sånn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Terje Skrevet 20. september 2002 #12 Del Skrevet 20. september 2002 Det hjelper ikke med supporterutsyr når dere møter Satbæk. Da må dere spille FOTBALL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Terje Skrevet 20. september 2002 #13 Del Skrevet 20. september 2002 Det hjelper ikke med supporterutsyr når dere møter Satbæk. Da må dere spille FOTBALL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian (71) Skrevet 20. september 2002 #14 Del Skrevet 20. september 2002 Skjerf fra Dorian og drakta mi..... Liverpool har jo en tidligere Ålesunder på laget, så det duger sikkert Kan jo si at de er rekruttlaget til Liverpool ellerno Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 21. september 2002 #15 Del Skrevet 21. september 2002 "Syng høøøøyt, syng Våååålerenga..." Hah! Cupfinalen neste! ...ok jeg var ikke på kampen da... :oops: Men anser meg selv som en god klanskvinne likevel. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå