Gå til innhold

Ålesund - supporterutstyr


Tusenfryd

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hallo...... Ålesund? Hva har skjedde med støtten til "kanarifugla" da? Formlaget fremfor noen i eliteserien *gliiser*

Tror ikke de er så lett å få fatt i supporterutstyr for Ålesund gitt. Vil tro at sjansen er størst utenfor Ullevaal, men helt sikker på å finne noe tror jeg ikke du er før på kampdagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av og til gifter man seg til gener og normer på et laverestående nivå :hoho: og da må man støtte opp om de som ikke har det så greit blant oss...

Jeg skal opprettholde standarden i familien med å holde meg langt unna foppall i hælja :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næsj, vi gjøkke det vettø..... svikter ALDRI

I år har "fugla" bare tatt en liten pause i gullkampen mot RBK for å gi Eggen en verdig avskjed som trener.

Neste år derimot :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tullehøna... Gjesp.gif

*klemmer SuperNova i all hennes uskyld*

*Tusenfryd synger "...hater våler hater enga hater hele VÅLERENGA...lalalalalaaa...."*

Men nå var det ikke det vi skulle diskutere da - lurte bare på hvor man får kjøpt sånn oransje greier da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: har du virkelig det?

Takk for tilbudet altså, Doriansen, men jeg tror de er litt sære på at det skal være riktige farger og navn og sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjerf fra Dorian og drakta mi..... Liverpool har jo en tidligere Ålesunder på laget, så det duger sikkert :ler:

Kan jo si at de er rekruttlaget til Liverpool ellerno :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Syng høøøøyt, syng Våååålerenga..."

Hah! Cupfinalen neste!

...ok jeg var ikke på kampen da... :oops: Men anser meg selv som en god klanskvinne likevel. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...