Oktobr Skrevet 3. oktober 2020 #41 Skrevet 3. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skal en kropp som er uoppnåelig for de fleste kvinner være idealkroppen? Anonymkode: d8fb4...1b1 Det trenger ikke være idealkroppen for alle, men jeg personlig ønsker meg en slik kropp. 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #42 Skrevet 3. oktober 2020 2 minutter siden, Oktobr skrev: Det trenger ikke være idealkroppen for alle, men jeg personlig ønsker meg en slik kropp. Hvorfor må modellene være ett hode høyere enn meg?? Anonymkode: d8fb4...1b1
Oktobr Skrevet 3. oktober 2020 #43 Skrevet 3. oktober 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor må modellene være ett hode høyere enn meg?? Anonymkode: d8fb4...1b1 Vet ikke hva du sikter til. Og forresten, jeg snakker utelukkende om kroppsfasong her, ønsker ikke å være modellhøy. Trives godt under 160cm. Skulle bare ønske jeg hadde smalere hofter.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #44 Skrevet 3. oktober 2020 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Makaløst hvordan en tråd for en som vil føle seg bedre forvandles til å en tråd om hvordan MODELLEN ikke ser særlig bra ut. Jeg tipper sene dama har langt bedre fysisk form enn deg som kom med dette oppgulpet. Anonymkode: 5aaf7...2d4 🤣🤣🤣 Jeg lover deg at jeg tar mange flere pull ups enn denne dama gitt. Når man er såpass slank men man ikke ser en eneste muskel i armene eller magen så er hun obviously ikke særlig sterk. Jeg sa forøvrig ikke at hun «ikke ser særlig bra ut», bare at hun ser svak ut. Anonymkode: d144f...5fc
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #45 Skrevet 3. oktober 2020 Jeg synes ikke modellen i HI er for tynn. Det er en typisk "ungpikekropp". Ikke ulikt min egen kropp da jeg var 16-17 år. Dette er ikke en voksen modell. Hun er veldig ung. Maks 18 år. Hun er slank, men ikke tynn. Anonymkode: e0dbf...62a 3
youcancallmejune Skrevet 3. oktober 2020 #46 Skrevet 3. oktober 2020 Jeg synes hun er flott. Hun ser ut som mange italienske og franske kvinner gjør, men her i norden har vi gjerne litt kraftigere ramme. Vi er flotte på vår måte, men jeg blir irritert på de som påstår at våre kropper er mer kvinnelige bare fordi vi har noe mer former. Det er ikke sant. Hun er superfeminin selv om hun har smale hofter og små bryster. 1
youcancallmejune Skrevet 3. oktober 2020 #47 Skrevet 3. oktober 2020 Hun er da ikke for tynn. Det er bare vi som har vennet oss til et større kroppsideal. Dagens kvinner er mye kraftigere enn de var på 60- og 70-tallet. 3
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #48 Skrevet 3. oktober 2020 Jeg er mest nysgjerrig på hvordan hun faktisk ser ut i virkeligheten. Anonymkode: 129b5...c0c 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #49 Skrevet 3. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er mest nysgjerrig på hvordan hun faktisk ser ut i virkeligheten. Anonymkode: 129b5...c0c Tror du hun ser veldig annerledes ut i virkeligheten? Anonymkode: 99286...95e
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #50 Skrevet 3. oktober 2020 7 timer siden, youcancallmejune skrev: Hun er da ikke for tynn. Det er bare vi som har vennet oss til et større kroppsideal. Dagens kvinner er mye kraftigere enn de var på 60- og 70-tallet. Alle så ikke ut som supermodeller for 50 år siden heller. Anonymkode: d8fb4...1b1
Meg.no Skrevet 3. oktober 2020 #51 Skrevet 3. oktober 2020 8 hours ago, youcancallmejune said: Hun er da ikke for tynn. Det er bare vi som har vennet oss til et større kroppsideal. Dagens kvinner er mye kraftigere enn de var på 60- og 70-tallet. Jepp 🙂 Midjemålet til unge jenter har økt med 10 cm siden 1980-tallet, viser stor norsk helseundersøkelse 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #52 Skrevet 3. oktober 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alle så ikke ut som supermodeller for 50 år siden heller. Anonymkode: d8fb4...1b1 Hvis du ser reportasjer eller video fra 70-tallet så vil du kjapt se at de aller fleste var slanke, eller det som tjukke i dag kaller «tynne». Anonymkode: f1abf...e84 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #53 Skrevet 3. oktober 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du ser reportasjer eller video fra 70-tallet så vil du kjapt se at de aller fleste var slanke, eller det som tjukke i dag kaller «tynne». Anonymkode: f1abf...e84 Ikke mange tynne i familiealbumet mitt nei. Derfor Grete Roede tjente store penger i de påfølgende tiårene... Anonymkode: d8fb4...1b1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #54 Skrevet 3. oktober 2020 Du er vakker nok ❤ husk at mye reklame og bilder er retusjert Anonymkode: b4676...f47
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå