AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #21 Skrevet 2. oktober 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Personlig synes jeg hun er for tynn, og det er ikke en sånn type kropp jeg ønsker å ha selv. Husk at bildet også sannsynligvis er veldig retusjert. Anonymkode: 29c0c...056 For tynn? Hun ser da helt normal ut? Anonymkode: 68817...287 7
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #22 Skrevet 2. oktober 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: For tynn? Hun ser da helt normal ut? Anonymkode: 68817...287 Nei , hun ser for tynn ut på dette bildet. Håper motebransjen kan begynne å bruke sterke og sunne kvinnekropper !!!! Anonymkode: d8fb4...1b1 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #23 Skrevet 2. oktober 2020 Er man egentlig noen gang fornøyd med kroppen sin? Jeg kan vise til et eksempel fra eget liv. I dag «snikfilmet» en kollega meg, og sendte meg snutten på snap. Alt jeg kunne fokusere på var at jeg er formløs med tynne pipstilkbein, og ble straks lei meg for at jeg ikke har kvinnelige former. Relativt lik damen du viser som eksempel, men jeg vil heller være kvinnelig med hofter, rumpe og lår fremfor å være en strek. Anonymkode: c309a...0fc
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #24 Skrevet 2. oktober 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er man egentlig noen gang fornøyd med kroppen sin? Jeg kan vise til et eksempel fra eget liv. I dag «snikfilmet» en kollega meg, og sendte meg snutten på snap. Alt jeg kunne fokusere på var at jeg er formløs med tynne pipstilkbein, og ble straks lei meg for at jeg ikke har kvinnelige former. Relativt lik damen du viser som eksempel, men jeg vil heller være kvinnelig med hofter, rumpe og lår fremfor å være en strek. Anonymkode: c309a...0fc De som er tynne som en strek ,,, får heldigvis lov å spise mer! Anonymkode: d8fb4...1b1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #25 Skrevet 2. oktober 2020 Hvorfor skal det være lov å rakke ned på tynn? Tynn er stygt, tynn ser syklig ut, tynn er dårlig forbilde, tynn er ekkelt.... Jeg har slitt med undervekt og det har ikke alltid vært gøy å få kommentarer på det gjennom oppveksten. Har hatet kroppen min og kritikken av tynne kropper som vises frem gjorde ikke akkurat at jeg følte meg finere. Hadde noen dratt frem et bilde av en +modell og sakt fy flate så feit hun er, ser jo syk ut så stor hun er, hvorfor kan hun ikke slutte å dytte så mye dritt i seg? Da hadde vedkommende blitt lynsja. Anonymkode: 71519...513 7
Ludovica- Skrevet 2. oktober 2020 #26 Skrevet 2. oktober 2020 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei , hun ser for tynn ut på dette bildet. Håper motebransjen kan begynne å bruke sterke og sunne kvinnekropper !!!! Anonymkode: d8fb4...1b1 Nei? Hun ser da helt normalvektig ut. 3
Lønnesirup01 Skrevet 2. oktober 2020 #27 Skrevet 2. oktober 2020 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skal det være lov å rakke ned på tynn? Tynn er stygt, tynn ser syklig ut, tynn er dårlig forbilde, tynn er ekkelt.... Jeg har slitt med undervekt og det har ikke alltid vært gøy å få kommentarer på det gjennom oppveksten. Har hatet kroppen min og kritikken av tynne kropper som vises frem gjorde ikke akkurat at jeg følte meg finere. Hadde noen dratt frem et bilde av en +modell og sakt fy flate så feit hun er, ser jo syk ut så stor hun er, hvorfor kan hun ikke slutte å dytte så mye dritt i seg? Da hadde vedkommende blitt lynsja. Anonymkode: 71519...513 Det er ikke greit å "rakke ned" på noen kropper. Det er heller ingen her som har sagt at modellen er "ekkel". Nå er det likevel ikke til å stikke under en stol at det er langt færre som sliter med undervekt enn overvekt. Og undervektige får stort sett sympati, overvektige er stemplet som late. Så jeg er ikke helt med på narrativet om at undervektige på noen måte er diskriminert. Alle har tøffe dager, og ikke alle kan tenke at du er attraktiv. Slik er det for de aller fleste, enten de er overvektige, normalvektige eller undervektige. Folk (kvinner) må rett og slett takle ulike meninger og preferanser uten at det sender selvfølelsen deres i grus.
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #28 Skrevet 2. oktober 2020 Ja det er en kjensgjerning at tynne mennesker har sluppet mye billigere unna. Som et eksempel ei tynn guttejente uten sminke ble bare positivt omtalt av mine nærmeste voksne slektninger... Anonymkode: d8fb4...1b1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #29 Skrevet 2. oktober 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Du har ikke sånn kropp fordi du spiser mer enn du forbrenner. Ja, sånn kropp er fint. Mye bedre med tynne modeller enn «plus size». DET er ekkelt det. Å fremme fedme vinner ingen på. Anonymkode: 5653f...c97 Men du din tulling, plus-size er ikke fedme, det er normalvekt i de fleste tilfeller. Det er ikke sunt å være hverken for tynn eller for stor. Men hvorfor skal alle legge seg borti hvordan andre ser ut? Hvilken rolle spiller det for deg? Jeg er tynn, men jeg er dritlei av fatshamingen på dette forumet, noe som får meg til å mistenke at mange av disse kvinnene er smålige og lite smarte. Anonymkode: ae6ba...92e 2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #30 Skrevet 2. oktober 2020 At folk prøver å peke ut hvorfor hun ikke er perfekt nok 🙄 folk ass. Anonymkode: b8179...589 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #31 Skrevet 2. oktober 2020 En helsefagarbeider vet hva som er sunt å spise og trene... Anonymkode: d8fb4...1b1 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #32 Skrevet 3. oktober 2020 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Får alltid litt dårlig selvtillit når reklamer som dette dukker opp på news feeden min... Hvorfor har ikke jeg også en sånn kropp? Synes dere det er fint? Anonymkode: ef3db...44c Hun har bare en smal kropp av natur. Som du ser har hun former men hoftene er bare så smalt bygget så hun vol være rett uansett. Anonymkode: 39df3...979 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #33 Skrevet 3. oktober 2020 Hun er normal, ikke tynn. Lår har hun og, men de vises knapt på bildet, så det er litt tynt grunnlag å kalle henne «formløs» på. Jeg har lik kroppsform, men er lavere. Har former og, selv om tjukke folk benekter det. Anonymkode: f1abf...e84 3
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #34 Skrevet 3. oktober 2020 Hun ser helt normal ut, kjempefin!😍 Anonymkode: 31026...7ba 4
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #35 Skrevet 3. oktober 2020 Skulle gjerne hatt en slik kropp selv. Men jeg er for lav😫 Anonymkode: bc7eb...463
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #36 Skrevet 3. oktober 2020 14 hours ago, AnonymBruker said: De som er tynne som en strek ,,, får heldigvis lov å spise mer! Anonymkode: d8fb4...1b1 Og de som er feite får lov til å spise mindre! Det går like mye den veien kan jeg love Anonymkode: 9a007...f42 2
Oktobr Skrevet 3. oktober 2020 #37 Skrevet 3. oktober 2020 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Får alltid litt dårlig selvtillit når reklamer som dette dukker opp på news feeden min... Hvorfor har ikke jeg også en sånn kropp? Synes dere det er fint? Anonymkode: ef3db...44c Skulle gjerne hatt denne kroppen, ja. 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #38 Skrevet 3. oktober 2020 Vi damer har en tendens til å lete etter feil ved utseendet vårt. -Og vi finner dem også, selv om det egentlig ikke er noe å finne.... Heldigvis vokser de fleste det av seg med årene, og skjønner at utseendet ikke er så fryktelig viktig 😉 Den kroppen som presenteres her kunne vært meg fra jeg var 18 til 28 år, men tror dere jeg var fornøyd? Nope, det meste var i mine øyne feil... Nå har jeg passert 50 år, og er godt fornøyd med den kroppen jeg har selv om "puppene henger og mageskinnet slenger" 😄 Anonymkode: c1295...e43
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #39 Skrevet 3. oktober 2020 Hun er tynn, men ikke for tynn. Hun har spinkel overkropp, men ganske normale lår. Enig med de over som mener at hun har mye finere kropp enn influencere med diger rumpe og veldig smal midje. Det ser kunstig ut, denne modellen ser naturlig ut. Anonymkode: 161c4...515 2
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #40 Skrevet 3. oktober 2020 1 time siden, Oktobr skrev: Skulle gjerne hatt denne kroppen, ja. Hvorfor skal en kropp som er uoppnåelig for de fleste kvinner være idealkroppen? Anonymkode: d8fb4...1b1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå