AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #1 Skrevet 2. oktober 2020 Får alltid litt dårlig selvtillit når reklamer som dette dukker opp på news feeden min... Hvorfor har ikke jeg også en sånn kropp? Synes dere det er fint? Anonymkode: ef3db...44c
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #2 Skrevet 2. oktober 2020 Personlig synes jeg hun er for tynn, og det er ikke en sånn type kropp jeg ønsker å ha selv. Husk at bildet også sannsynligvis er veldig retusjert. Anonymkode: 29c0c...056 5
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #3 Skrevet 2. oktober 2020 Samme her...uansett hvor flott og tynn jeg var før så hadde jeg verdens dårligste tanker om kroppen min når slikt dukket opp, men har lært at alt ser ikke ut slik det gjør på reklame. Du kan ta verdens fineste bilder av deg selv ved å fikse litt på dem og du vil se enda finere ut enn på bildet selvom du har 10 kg mer på kroppen enn kvinnen på bildet. Det meste vi ser på skjermen er posing, redigering og mye annet. Ja kvinnen på det bildet er fin, men hvordan ser hun ut i virkeligheten? er hun like perfekt da også? Eller sliter hun med mye annet ? Hvem vet, vanskelig å si...mange som ser smashing ut på bilder men sliter så jævlig med seg selv at det er bedre å være uten det de sliter med. Jeg har hatet min kropp nok, nå veier jeg 10kg mer enn jeg burde, men vet du hva? Jeg ser fin ut som jeg er med de ekstra rullene på magen, den dissende ræva mi og cellulittene. For alt jeg vet vil jeg miste disse 10kg om 1 år til når eventuelt livet er bedre. Og om noen ikke liker slik jeg ser ut så er det ikke mitt problem, men deres. Jeg liker meg selv som menneske. Er ikke fornøyd med kroppen min, men samtidig så er jeg fornøyd. Liker meg selv som person ivertfall. Jeg har verdens kuleste personlighet og jeg trives i mitt eget selskap. Samboeren min liker meg slik jeg er og han sier at det ekstra jeg har fått på meg i løpet av de to siste årene ser fint ut uansett. Han synes ivertfall jeg er vakker. Jeg er ikke perfekt....jeg er limited edition! Anonymkode: 8bd41...ce2 3
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #4 Skrevet 2. oktober 2020 Hvis vi skal være dønn overfladiske: jeg synes ikke den kroppen var perfekt. Hun har ikke pupper, og er helt rett i hoftene. Jeg hadde sånn kropp før jeg kom ordentlig i puberteten. Kvinner jeg misunner er ordentlig slanke, men med former. Jeg får ikke dårlig selvtillit når jeg ser slikt nei. Og jeg undres over hvor mange som får det. Jeg er fornøyd med egen kropp, men med gode og dårlige dager. Ser jeg en veldig flott kropp, tenker jeg bare "får komme meg på trening imorgen". Og så gjør jeg det. Jeg har kjent noen modeller i min tid, og de er de mest usikre kvinnene jeg har møtt. De har jo blitt kritisert og dømt hele dagen, hver dag, i flere år mens de har gått på auditions. Det kompenseres til en viss grad ved å se et ferdig "perfekt" retusjert bilde av seg selv. Men det er kortvarig. En av jentene fra min videregående jobbet som modell i flere år senere, og har vært åpen om at hun hadde et lite sammenbrudd da hun fylte 30. Hun følte press på å lyve på alderen, og det var tungt å føle på at hun allerede var "over the hill" som 30-åring. I tillegg hadde hun jobbet som modell de årene alle andre hadde gått på jussen eller fått en master i økonomi. Andre misunte henne da vi var 21, og så er det plutselig omvendt, der hun starter på scratch for et mer vanlig liv. Det er helt greit å ville se bra ut, men hva er det endelige målet tenker jeg da. Eldre blir alle, uansett. Anonymkode: 1e332...8dd 2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #5 Skrevet 2. oktober 2020 I hele mitt liv har jeg følt meg underlegen fordi jeg har vært overvektig. Ca 30 kg for mye. Nå har jeg gått ned 15 kg, og ser at jeg ikke vet hvordan jeg skal ‘være’ hvis jeg går ned mere. Min identitet er som en rund person, enten veldig rund eller litt mindre rund som nå. Og vet dere hva, jeg trives som 15 kg overvektig! Jeg har ikke et hig etter å se ut som modellen på bildet (selv om hun er nydelig) Det tok meg mange år å komme hit, men nå føles det godt. Anonymkode: cfce7...4fd 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #6 Skrevet 2. oktober 2020 Mitt tips er å bli fornøyd med egen kropp på andre måter enn ved å rakke ned på andres kropper. Det er nemlig bare trist, i tillegg til at det er dårlig gjort mot alle som har liknende kropper. Dama på bildet ser kjempebra ut! Anonymkode: 27110...f7f 10
AllahBallah Skrevet 2. oktober 2020 #7 Skrevet 2. oktober 2020 Fordi hun spiser mindre / beveger seg mer enn deg, men men, vi får kose vårs med fredags-snacksen. Jeg lager nå lefser til meg selv 😀 4
Ludovica- Skrevet 2. oktober 2020 #8 Skrevet 2. oktober 2020 Syns hun har veldig fin kropp. Jeg syns det er veldig pent med små pupper og smale hofter. 5
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #9 Skrevet 2. oktober 2020 Må vel ikke være så tynn som denne modellen for å ha en fin kropp ? Anonymkode: d8fb4...1b1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #10 Skrevet 2. oktober 2020 Du har ikke sånn kropp fordi du spiser mer enn du forbrenner. Ja, sånn kropp er fint. Mye bedre med tynne modeller enn «plus size». DET er ekkelt det. Å fremme fedme vinner ingen på. Anonymkode: 5653f...c97 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #11 Skrevet 2. oktober 2020 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du har ikke sånn kropp fordi du spiser mer enn du forbrenner. Ja, sånn kropp er fint. Mye bedre med tynne modeller enn «plus size». DET er ekkelt det. Å fremme fedme vinner ingen på. Anonymkode: 5653f...c97 Finnes vel en mellomting mellom tynne modeller og plus size modeller ??? Anonymkode: d8fb4...1b1 1
AllahBallah Skrevet 2. oktober 2020 #12 Skrevet 2. oktober 2020 (endret) 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Finnes vel en mellomting mellom tynne modeller og plus size modeller ??? Anonymkode: d8fb4...1b1 Når TS legger hele premisset for tråden ved å shame de med noe lav BMI, legger hun da selv opp til å få svar av denne typen 🙂👍🏼 Endret 2. oktober 2020 av AllahBallah 7
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #13 Skrevet 2. oktober 2020 Synes hun ser helt normal ut jeg. Anonymkode: 80a2f...834 5
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #14 Skrevet 2. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: Synes hun ser helt normal ut jeg. Anonymkode: 80a2f...834 Det synes jeg også. Anonymkode: 99286...95e 2
Lønnesirup01 Skrevet 2. oktober 2020 #15 Skrevet 2. oktober 2020 De fleste kan nok få en slik kropp (eller finere) om de går ned nok i vekt. Hun har ingenting særegent ved figuren annet enn at den er tynn, ut ifra det vi ser her. Så spørsmålet om "hvorfor" går vel mest på matinntak. Men det koster jo en del, og spørsmålet er om det er verdt det. Om hun har det bedre enn deg, vet jeg ikke.
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #16 Skrevet 2. oktober 2020 Personlig syns jeg kroppen hennes er helt perfekt. Mye finere enn sånn stor rumpe og synlige muskler som noen prøver å innføre som den nye idealkroppen. Du vet vel svaret selv, du har ikke sånn kropp fordi hun spiser mindre enn deg. Hun spiser også mindre enn meg. Hadde sånn kropp før, og jeg syns ikke det er verdt det. Heldigvis har jeg små pupper og smal figur naturlig. Husk også at slike bilder er redigert. Og til syvende og sist, er det jo bare kropp. Anonymkode: 8b85c...4d1 4
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #17 Skrevet 2. oktober 2020 Jeg synes hun ser svak og utrent ut, men elles ser det jo ok ut. Ikke veldig tynn, passe slank. Anonymkode: d144f...5fc
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #18 Skrevet 2. oktober 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes hun ser svak og utrent ut, men elles ser det jo ok ut. Ikke veldig tynn, passe slank. Anonymkode: d144f...5fc Makaløst hvordan en tråd for en som vil føle seg bedre forvandles til å en tråd om hvordan MODELLEN ikke ser særlig bra ut. Jeg tipper sene dama har langt bedre fysisk form enn deg som kom med dette oppgulpet. Anonymkode: 5aaf7...2d4 6
Meg.no Skrevet 2. oktober 2020 #19 Skrevet 2. oktober 2020 Synes hun faller innenfor normal. Den generelle befolkning blir tykkere og tykkere, derfor går tendensen mot at normalvektige virker "for tynne" 3
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #20 Skrevet 2. oktober 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Makaløst hvordan en tråd for en som vil føle seg bedre forvandles til å en tråd om hvordan MODELLEN ikke ser særlig bra ut. Jeg tipper sene dama har langt bedre fysisk form enn deg som kom med dette oppgulpet. Anonymkode: 5aaf7...2d4 Dårlig bilde.. Overkroppen ser underdimensjonert ut. ! Anonymkode: d8fb4...1b1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå