Gå til innhold

Hva gjør du for spenning i hverdagen?


Rio

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

leser bøker jeg har lest før for å se om de har forandra seg.

kler meg ut og drar til byen for å se om noen kjenner meg igjen.

drar på telttur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

* Går tur med min kjære og later som om han er støttekontakten min... Meget pinlig synes han!

* Bestiller prøvepakke fra TENA i andres navn...

* Later som jeg er stinn av penger, og skal handle bil. Prøvekjører "fete" modeller...

* Later som jeg putter noe i lomma når jeg handler og ser om noen reagerer...

* På nærbutikken med sambo; tar en rull innpakningspapir og begynner å fekte...

* Modelloppvisning på jobb når jeg har nye sokker...

* Opprette "fake" mailadresse på hotmail og maile venner/kollegaer fra beundrere, sinte kunder etc.

Sikkert masse mer... "Galskap i hverdagen" er mitt motto!!! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spacegirl

Jeg liker å gjøre ting jeg ikke kan. Ikke alltid det blir så spennende, men moro er det iallefall. I går prøvde jeg meg f.eks på vannski, og det var både moro og spennende. For noen dager siden satte jeg utfor en ganske stor bakke på rollerblades. Det trodde jeg faktisk at skulle gå fint, helt til jeg kom til bunnen og så at der var det plutselig slutt på asfalten og fullt av grus. Au! Så det var vel mest dumdristig :roll: . Synes også det var moro å overta pappas gravemaskin og prøve å lage vei ned til huset hans. Fikk ikke til noen vei akkurat, men det ble mye latter ut av det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Damn, her trodde jeg det skulle være masse spennende å lese til inspirasjon, men nei... Men fant nå ut at jeg er nok ikke så kjedelig i hverdagen som jeg trodde da. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter på med kjæresten når han og kameratene er ute å kjører fra seg på rallybanen. Litt for mye spenning,spør du meg!

Kan jo også nevne at jeg har prøvd strikkhopp da(bare sånn fo å få sagt det liksom :sjarmor: ),men det er vel heller spenning 1 gang i livet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...