AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #1 Del Skrevet 1. oktober 2020 Har hatt et par år med mye jobb og videreutdanninger. Ferdig med studiene nå Og har plutselig fått fritid igjen. Men innser at jeg er veldig dårlig på å ha fritid 😂 Har samboer, ingen barn eller dyr. Jeg har en veldig definert og tydelig rolle på jobb. Utenom jobb så gjør jeg «ingenting». Lite rutiner og struktur. Ingen hobbyer eller andre ting som jeg driver med. Er ofte sliten etter jobb, så har lett for å si nei eller ta lite initiativ til sosialt. Jeg vet rett og slett ikke hvem jeg er utenom jobben. Noen som har erfart det samme og som har noen råd å komme med? Er så lei av å komme hjem og sitte på mobilen. Anonymkode: 2adb7...0d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 1. oktober 2020 #2 Del Skrevet 1. oktober 2020 Begynn å lese bøker 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #3 Del Skrevet 3. oktober 2020 prøv pokemon go Anonymkode: 9ae74...937 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #4 Del Skrevet 3. oktober 2020 Skaff deg en hobby da:) Har du ingen interesser av noe slag? Jeg har relativt nylig tatt opp igjen min hobby fra ungdomstiden, som jeg ikke har drevet med på over 10 år. Føler meg brått i live igjen! Hva fylte du dagene med før studier, samboer og fast jobb? Anonymkode: 76730...a3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 4. oktober 2020 #5 Del Skrevet 4. oktober 2020 Hadde begynt med noe fysisk aktivitet ihvertfall. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #6 Del Skrevet 6. oktober 2020 Et hav av muligheter Gåtur i nabolaget er lavterskel. Frisk luft er godt for sjela! Liker du det, så utvid til skog eller lysløyper. Få deg en kreativ hobby. Fotografi, tegning, maling, fargelegging, strikking, hekling? Puslespill, brettspill med partner. Gaming? Pc og eller ps4/xbox har uendelig mye Planter innendørs og utendørs? Fysiske hobbyer, som yoga, kampsport, løping? Anonymkode: dcf94...218 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knirke Skrevet 8. oktober 2020 #7 Del Skrevet 8. oktober 2020 Begynn å strikke. Det kan man gjøre i sofaen med TV'n på. Alt du trenger av teknikker finner du på Youtube Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #8 Del Skrevet 8. oktober 2020 Viktig å ha et sosialt liv. Til slutt blir du ikke invitert lengre fordi du alltid sier nei. Jeg ville satt meg et mål, f.eks at du skal være sosial en ukedag annenhver uke. Kan være alt fra kafebesøk med venninner, gå tur med venninner, kino osv. Finn en podcast du liker eller lydbok og går ut i parker, skog, nabolag eller fjell. Kjøp et par gøye spill du og typen kan spille sammen Lær deg å lage en ny rett som kanskje tar litt tid Lån bøker på biblioteket. Jeg er mest glad i fakta. Søk på pinterest.com etter ulike hobbyaktiviteter du kan gjøre Lær noe nytt. Yoga, meditasjon, keramikk, male, strikke, hekle, tegne, lage smykker Bli en mester på matbudsjett og sjekk gjennom tilbudsaviser og lag liste for ukeshandling Til våren kan du dyrke noe ute Bli hundelufter (kan tjene noen kroner ekstra også om ikke du gjør det frivillig) Delta i frivillig arbeid hvis noe interesserer deg Gå i bruktbutikker å se om du finner noe gøy Anonymkode: e6312...f88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #9 Del Skrevet 10. oktober 2020 On 10/8/2020 at 12:44 PM, Knirke said: Begynn å strikke. Det kan man gjøre i sofaen med TV'n på. Alt du trenger av teknikker finner du på Youtube Samme med musikk - man kan øve opp fingrene mens man gjør tusen andre ting, Fordelen med å lære å spille et instrument, er nytteverdien; musikk er noe man kan ha glede av livet ut, og kan brukes i mange sammenhenger; hva med å gi bort en sang som gave ...? Anonymkode: 60b97...153 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #10 Del Skrevet 10. oktober 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Samme med musikk - man kan øve opp fingrene mens man gjør tusen andre ting, Fordelen med å lære å spille et instrument, er nytteverdien; musikk er noe man kan ha glede av livet ut, og kan brukes i mange sammenhenger; hva med å gi bort en sang som gave ...? Anonymkode: 60b97...153 Gi bort en sang i gave, fy faen så harry 😂🙅🏼♀️ Anonymkode: bf92e...ded 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #11 Del Skrevet 10. oktober 2020 Drikke vin og se på netflix Anonymkode: 0f9b4...aa8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #12 Del Skrevet 10. oktober 2020 3 hours ago, AnonymBruker said: Gi bort en sang i gave, fy faen så harry 😂🙅🏼♀️ Anonymkode: bf92e...ded Hvorfor skulle det være mer harry å gi bort en egenkomponert sang enn et maleri man har malt selv, et dikt, eller noe annet ...? Anonymkode: 60b97...153 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jdz Skrevet 10. oktober 2020 #13 Del Skrevet 10. oktober 2020 Veldig vanskelig å sette seg inn. Jeg har så mange hobbyer at selv om jeg hadde vært pensjonist hadde jeg ikke rukket å dyrke alle hobbyene som jeg ville. Skaff deg en engasjerende, altoppslukende hobby, så skal du raskt se at du slipper å ha fritid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå