AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #1 Del Skrevet 1. oktober 2020 Er ny på styrketrening og kjenner at det gjør lut vondt i hoftene nå. Står på nettet at du vil få mest vondt 2 dager etter men kjenner det allerede litt nå, bare noen timer etter. Er ikke veldig vondt men kjenner det. Første gangen med styrketrening nå og er i dårlig form. Anonymkode: 8eea7...b6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #2 Del Skrevet 1. oktober 2020 Er det i leddene elelr musklene det gjør vondt? Er du sikker på om du har brukt riktig teknikk? Og hvordan type smerter er det? Feil teknikk kan gi både smerter og skader. Det å gå for hardt på kan også gi smerter og skader. Jeg kan ofte kjenne at jeg er mør i musklene etter en styrkeøkt, og om jeg har vært litt uforsiktig med teknikk/tyngde så kjenner jeg smerter i en skulder hvor både muskler og ledd er irritert (irritasjon er konstantert av lege) Hadde dog mye vondt etter styrkeøkter før jeg fikk lært meg riktige teknikker. Anonymkode: 14bfc...2ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #3 Del Skrevet 1. oktober 2020 Jeg veit ikke forskjell på smerter i muskler eller ledd. Hvordan kjenner man forskjell på det? Jeg tok ikke hardt i heller... Anonymkode: 8eea7...b6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutte Skrevet 1. oktober 2020 #4 Del Skrevet 1. oktober 2020 Stølhet i musklene er helt vanlig. Hos meg oppstår det alt fra samme dag til dagen etter. Jeg trente (for meg) ganske tung styrke på lørdag og i dag er første dag jeg ikke er støl. Når det gjelder skader og andre vondter (sliter blant annet med knærne) er regelen min at det godt kan være vondere en kort stund etter treningen, men at det skal være på samme nivå som før treningen før jeg trener det samme igjen. Jeg ville sett det an noen dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå