Gå til innhold

MyPi's Magiske


MyPi

Anbefalte innlegg

Viss du går inn på Galleri helt øverst på siden og trykker på kategorien bryllup ,da står det nytt bilde nede på siden. Prøv og legg ut ett der :)

Ha en super dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm...tror det blir litt forandringer på de invitasjonene... Venter med å legge ut bilde. Men jeg kan forklare hvordan de ser ut foreløpig. Det er et hvitt A5 ark brettet i to. På fremsiden er det limt på sølvtråd som to stilker med litt krusseduller og bøyer :) På toppen av hver stilk er det festet en hvit silkerose med to grønne silkeblad. Øverst har jeg klistret på "Bryllup"-klistremerke i sølv. Under der igjen er det 2 hjerter som går i hverandre i sølv. Inni har jeg limt fast et sånt transparent ark som jeg har tenkt å printe teksten på.

Jeg ble igrunnen ganske fornøyd med de, bortsett fra at det er tomt på lager av de hvite silkerosene..... :sur: Typisk! Panduro sier de ikke får de tilbake heller. Så da får jeg vel finne på noe annet.

Det jeg likte var at de var enkle, fine, ikke altfor sukkersøte. Og temafargene i bryllupet hadde blitt hvitt, sølv og grønt. Tror det kunne blitt fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, det er det sikkert. Jeg har bedt de i butikken bestille inn noe lignende i dag, så får vi se hvordan de ser ut. Jeg krysser fingrene for at de er like fine!

Nå må jeg :husarbeid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har prøvd brudekjoler i dag :hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Ååå, det var så gøy :smilbla: Det var spesielt en som utmerket seg, som både forloveren og jeg syns var kjempefin til meg, St. Patrick "Drac". Jeg vet ikke hvordan jeg skal linke til siden, men den finnes ihvertfall her:

www.sanpatrick.com

Make your choice, New York, side 2, nederst til høyre :hjerter_rundt:

Den var bare ubeskrivelig fin på. Ser faktisk ikke like fin ut på bildet her.

Jeg lurer på om jeg kommer til å ende opp med å leige denne kjolen...Jeg skal prøve kjoler i den andre bryllupssalongen her i byen også, men tror ikke så mange overgår denne :)

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan Mypi :vinke: Så koselig å lese om tankene deres til bryllupet.. Kommer sikkert til å bli fint med grønt, hvitt og sølv!!

Så på kjolen din(tror jeg da) den er stroppeløs med en slags drapering i livet??!!

Når skal dere offentliggjøre vielsesdatoen? På julaften ;) ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm...DET hadde vært kult det!! :ler: Men jeg tror ikke jeg klarer å holde munn så lenge... :sjarmor: Sambo og jeg har snakket litt om det, og kommer nok til å fortelle det snart. Jeg har tenkt litt på det...det hadde vært kult om vi ikke sa noe før de fikk invitasjonene i posten. Men hvis vi venter til slutten av oktober...er det ikke litt for tidlig å sende ut invitasjonene da :forvirra: Vi får tenke litt mer på det....

I dag har jeg forresten bare gått rundt og glist :Hehe: Det gjorde visst noe med meg denne kjoleprøvingen i går! Jeg tenker bare på den kjempeflotte kjolen! Har studert litt mer på sidene til St. Patrick, og funnet ut at bildet av den kjolen ikke ligner så mye på hvordan den ser ut i virkeligheten... Dessverre hadde vi bare med mobil til å ta bilde med i salongen, så jeg ser ikke så veldig godt detaljene på kjolen. Men jeg ser jo at den ser fin ut :hjerter:

Nå er det natta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

:roll:

Jeg prøver igjen.....

:vinke:

Jeg er her altså! Har bare hatt en aldri så liten pause.... Jeg har hatt mye å gjøre, og har dessverre nedprioritert dagboken. Men nå er jeg her ;)

Mye har skjedd siden sist! Vi har fortalt til familiene våre at vi skal gifte oss! Bare positive tilbakemeldinger :hoppe: Alle gleder seg med oss, og kan nesten ikke vente til de skal feire oss. Kjempekoselig :Nikke: Men noen av venninnene mine ble litt skuffet for at de blir snytt for et bryllup...Jeg kan jo forsåvidt forstå det, men nå er det jo en gang slik vi har tenkt å gjøre det og det må de bare akseptere. Det gjør de vel også tror jeg, bare litt skuffet med en gang sikkert.

Jeg har bestemt brudekjolen! Det blir nok den fra San Patrick som jeg prøvde for en stund siden. Jeg har prøvd en del kjoler i forskjellige salonger, men det er den som er desidert finest til meg! Jeg føler meg så fin når jeg har den på... :hjerter_rundt: Jeg har tatt masse bilder, men har ikke så lyst til å legge ut bilder av meg her... :sjenert: Men tenkte jeg skulle legge ut bilde fra hjemmesiden. Skal se om jeg får det til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjolen min

Velg Make your choice, New York, nederst på side 2 ligger DRAC som er kjolen min :)

Jeg får ikke linket helt frem til kjolen...

Den er forresten MYE flottere i virkeligheten! Og jeg skal ikke ha den blondejakken til....

Endret av MyPi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...