Gå til innhold

MyPi's Magiske


MyPi

Anbefalte innlegg

Da er dato for bryllup satt. Nesten sikkert i hvertfall. Det er ganske utrolig :) 8. april 2006 blir vi gift!

Det er jo ikke et år til en gang, men det blir et lite bryllup med bare nærmeste familie så jeg tror vi skal ha god tid til å ordne alt. Jeg har allerede snakket med prest og hørt om han kan vie oss den dagen, men da var det ikke helt bestemt om det ble 8. april. Så det gjenstår å ringe tilbake og bekrefte det.

Jeg gleder meg til tiden fremover :hoppe: Jeg har ikke helt oversikt over alt som må gjøres. Kommer nok til å nilese KG sine bryllupssider til øyet blir stort og vått :overrasket: hihi...

Johooo! Endelig er det min tur :bryllup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer og velkommen!!!! :)

Blir spennende å høre mer..er jo ikke såå lenge til heller! ;) Tiden flyr når man planlegger bryllup!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for velkomsten cons og Lille My!

Ja, det aner meg at tiden kommer til å fly.... Jeg har allerede begynt å bli litt småstressa over at det kun er 8 1/2 mnd til bryllupet :roll:

Ok, tror jeg må skrive ned litt her for å få oversikt.

Må ordnes ganske snart (?):

-Bekrefte til kirken at det blir 8.april

-Finne lokaler

-Bestemme forlovere

-Fotograf

Kan kanskje vente litt med å ordne(?):

-Meny

-Invitasjoner

-Frisør

-Overnatting bryllupsnatt

-Blomster

Vi har tenkt at vi skal ha bryllupsmiddag og kaffe på hotell, sånn at vi slipper å tenke så mye på mat og servering. Litt greit å overlate alt det der til hotellet. Det er i hvertfall planen. Så får vi se hva det kommer til å koste etterhvert...

Jeg har tellt over hvor mange vi blir og komt frem til ca 25. Det er passe det. Vi har aldri hatt noe ønske om å ha svært bryllup, og gleder oss til å feire med nærmeste familien vår :-D

Det kommer antageligvis til å være noen venninner som blir litt snurt over ikke å bli bedt, men det får de bare bli. Dette er VÅR dag!

Jeg gleder meg kjempemasse :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du har en grei plan på ting.. 25stk er da nok det syns jeg! Vi skal ha 32 i vårt bryllup. Var nok noen venninner som ble snurt her også..men jeg ba bare de nærmeste, de jeg har mest kontakt med og som kjenner både meg og min kjære godt.. ;)

Som du sier, det er jo vår dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Brudekjole! Og klær til mannen! Det glemte jeg å skrive på listen. Den er visst noget mangelfull :forvirret: Jaja...det er jo en start.

Jeg har begynt å innhente informasjon fra byens hoteller! Spennende :icon_smile: Jeg håpte å få noe av info'n i posten i dag, men det kom ikke :riste: Og det hotellet er vel det mest interessante. Jeg fikk ikke vite så mye om priser og sånn på telefonen, så jeg er veldig spent på det som blir sendt. Så vi er i hvertfall i gang! Det er jo litt deilig :)

Så er det alle papirer og sånn da.... Jeg har ikke peiling på når alt bør ordnes. Hvor spør jeg? Hvor får jeg tak i de? Må leite litt på nettet tror jeg...

Ellers så har vi ikke sagt noe til noen enda. Om at vi har satt dato for bryllup. Noen vet at vi hadde tenkt å gifte oss neste år en gang, men de færreste tror vel ikke at vi kommer til å gjennomføre det, at det bare er prat. :sjarmor:

Nå skal jeg ha litt kvalitetstid med min kjære :hjerter_rundt: Han kom tidlig hjem fra jobben! Jippi! Tenker det blir litt planlegging av bryllup :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke brev fra hotellet i dag heller... :sur:

Sambo syns jeg er litt overivrig om dagene og trenger pittelitt pause fra hele planleggingen :sjenert: Jeg har jo bare så vidt begynt jo! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Og velkommen som dagbokskriver :)

Kos deg masse med planleggingen, for før du vet ordet av det, er dagen her! Jeg selv har bare ti små dager igjen, synes ikke det er lenge siden det var over et år igjen :overrasket:

:klem: leela

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så er det alle papirer og sånn da.... Jeg har ikke peiling på når alt bør ordnes. Hvor spør jeg? Hvor får jeg tak i de? Må leite litt på nettet tror jeg...

Kirken sendte oss alle de papirene vi trengte etter at vi hadde ringt og bestilt vielse...

Tror det er ganske vanlig å gjøre det slik??eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dumme dumme hotell.. :ler:

kjedlig å vente sånn på svar..

tok jo to uker før jeg fikk svar fra kjerka, (gifter meg i new york),,

og da gikk jeg jo bare å ventet på svar..

ikke moro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kirken sendte oss alle de papirene vi trengte etter at vi hadde ringt og bestilt vielse...

Tror det er ganske vanlig å gjøre det slik??eller?

Ok! Takk for svar! Da satser vi på det. Har enda ikke ringt og bekreftet dato i kirken, og skal spørre om dette når jeg gjør det :)

I dag er det 1 uke siden jeg ringte til hotellet for å få litt informasjon. Og fortsatt ikke noe i posten :roll: Jeg venter til over helgen igjen før jeg ringer og purrer. Vil ikke være alt for utolmodig heller. Det er tross alt en stund til enda. Men jeg vil så gjerne ha dette på plass raskt!

I dag har jeg sett litt på brudekjoler på nettet. Det finnes utrolig masse fint! Men jeg aner jo ikke hva som kler meg, får nesten bare prøve og se. Gleder meg masse til det :hoppe: Jeg har ikke sett for meg at jeg blir fin i stroppeløs kjole, men har sett så mange fine.... Hmm..kanskje det ikke blir så dumt allikavel :forvirra:

Denne falt jeg litt for. Veldig enkel :) Men som sagt, det finnes jo mange fine å velge i!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann du :) Gratulerer med dagbok :klappe:

Angående kjole så trodde ikke jeg heller at jeg kom til å kle stroppløs,men det gikk kjempe fint,den kjolen jeg har falt for er stropp løs å såååååååå fin :hjerter_rundt:

Papirer måtte jeg ringe etter selv,måtte ringe likningskontoret her i ålesund,nordre sunnmøre likningskontor. Var fort gjort,fikk dei i posten ganske raskt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Vi har vært og sett på lokaler i dag!!! Jippi!! Nå går det unna her :-D

Vi var på to hoteller og såg, de to mest aktuelle. Det ene var greit nok, men det andre var supert!! Og selvfølgelig dyrest :roll: Det passer så utrolig godt inn med det jeg (vi) har sett for oss! Det kommer til å bli midt i blinken!! Men det var dette med pris da...vi må sette oss ned og regne litt på det. Det blir selvfølgelig litt mer enn vi hadde sett for oss, siden vi bare skulle ha et lite bryllup.

Jeg er helt gira her jeg! Sambo måtte tilbake på jobb en tur, og siden det fortsatt er hemmelig kan jeg ikke ringe til noen og snakke om det heller! Men det gjorde godt å få det ut her ;)

Bryllupsplanlegging er gøy :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

ja bryllup blir gjerne dyrere enn hva man har tenkt seg... , men når det beste er dyrest så blir det jo bare sånn :ler::)

og litt må man jo unne seg på dagen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi tenkt og diskutert i noen dager. Vi tror vi kommer til å gå for det dyreste alternativet. Det var det som var det beste, bortsett fra pris da...

Lokalet er foreløpig bare reservert, og i tillegg har vi reservert en (utrolig!) stor suite :smoke: Vi tenkte vi kunne være der mens servitørene dekker av bordet og lager til kaffe (siden den er rett ved siden av). Det går også an å være der litt senere på kvelden når ungene er lagt, og nyte litt medbrakt drikke. Vi tenkte også at vi evt. kunne dra ned i pianobaren på hotellet på kvelden en gang. Vi har ikke tenkt å ha det så veldig "stivt" i bryllupet vårt, og har ikke tenkt på noe underholdning av noe slag. Bare være sammen med nærmeste familie, nyte god mat og drikke, og feire oss selv litt :bryllup: Det kan jo hende vi forandrer litt på planene underveis, men slik tenker vi i hvertfall nå.

Jeg gleder meg til å fortelle det til min beste venninne, som jeg håper vil være forloveren min! Men tenkte jeg skulle vente litt til...Hun er fortsatt på ferie. Jeg har lyst til å invitere henne på litt snacks og vin når jeg forteller det.

I løpet av neste uke skal i hvertfall kirke og lokale være i boks! Det neste etter det blir å fortelle det til forlovere. Så aner jeg ikke hva som kommer....Sjekke ut fotografer kanskje? Eller begynne på invitasjoner og sånt :Nikke: Det blir gøy!

Nå må jeg få i meg litt middag...jeg er kjempesulten!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg vere så frekk og spørre hvilket hotell det er? :sjenert:

Hørtes kjempe flott ut med stor suite da :) Kunne tenkt meg ett hotellrom til bryllupsnatta jeg.... men vi får se på andre kostnader først :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...