Gå til innhold

MyPi's Magiske


MyPi

Anbefalte innlegg

Det er ikke så mye som skjer på bryllupsfronten om dagene... Vi tenker fortsatt på det med lokaler. Jeg har vært innom et par butikker og sett litt på ark til innbydelser mm. Det finnes mye stilig! Men jeg ser ikke helt for meg hvordan de skal være. Fortsatt goood tid ;)

Nå skal jeg ta meg en sykkeltur til hotell cæsar! Kjekt med trimsykkel :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Då var eg tilbake frå ferie og KG-fri og er endeleg klar for å planlegge eige bryllup og følge med på andre si planlegging att!!! :) Har nett skrive ei halv avhandling i mi eiga dagbok! Hehe.... Har det skjedd mykje på din front i det siste eller? Gledar meg til oppdatering!!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg tilbake etter en liten pause! Det har vel skjedd litt veslo!

Nytt siden sist er at lokalet er i boks :) Det er deilig å ha bestemt seg. Ferdig med det liksom ;) Det ble det lokalet vi har siklet mest på, tror det blir bra jeg!

Jeg har også spurt en god venninne om hun ville være forloveren min, og det ville hun :tommel: Hun ble kjempeglad for å bli spurt, og jeg ble kjempeglad for at hun sa ja :) Gleder meg til å planlegge litt sammen med henne. Og ikke minst til brudekjoleprøving! Jeg gleder meg som en liten unge.... Så da er det enda en person som vet om at det blir bryllup til neste år! Vi har valgt å ikke si det til familien enda, har tenkt å drøye det et par mnd til. Grunnen til det er at det fort blir styr og gjerne innblanding i hvordan vi skal gjøre dette. Det orker vi ikke, og vil ha mest mulig klart før vi forteller noe.

Antall gjester øker forresten stadig. Skal vi se....

- min nærmeste familie: foreldre, søsken m/familie = 9 stk

- sambos nærmeste familie: foreldre, søsken m/familie = 11 stk

- forlovere m/følge = 4 stk

- nær slektning av sambo som han føler må være med = 1 stk

- oss = 2 stk

- nye kjæresten til datra til broren min?? = 1 stk

Totalt er vi da oppe i 28 stk. Det er mer enn nok føler nå jeg. Kan hende den siste på listen ikke blir aktuell.

Kommer sikkert til å bli mer aktiv her inne nå fremover!

:rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer til og følge spent med ;)

Ja det er kjempe deilig og ha bestemt seg for lokaler,det har vi også akkuratt bestemt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja...ikke så mye egentlig. Jeg kommer ikke helt i gang føler jeg... Det har kanskje noe med at ingen vet noe enda. Bortsett fra forloveren min da. Jeg har veldig lyst til å fortelle det til mamma, men sier vi det til en må alle få vite det syns jeg. Og det er ikke sambo så gira på.

Nei, skal få meg litt middag. Tenkte jeg skulle lese litt på kvinneguiden senere i kveld, og skrive litt mer da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig at du følger med meg, veslo! :klem:

I dag har jeg avtalt med forloveren min at vi skal møtes på torsdag og planlegge litt bryllup! :hoppe: Det kommer sikkert til å bli kjempegøy! Hun har sikkert lyst til å være med på å finne farger + komme med ideer til innbydelser, bordpynt etc. Hun er kjempeflink med sånt! Og sambo er kjempeglad for å slippe å diskutere sånne detaljer med meg...hihi

Nå kommer stormen her.....æsj :icon_frown:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den passerte visst.... :klø: Eller så var det en forsmak. Vinden stilnet i hvertfall og regnet stoppet :)

Nå skal jeg leite litt etter tips til invitasjoner ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg har tenkt det ja. Satser på å få god hjelp av forloveren min for jeg er ikke så kreativ selv ;) Jeg gleder meg :hoppe: Dette er en av de koseligste delene av hele planleggingen!

"surfer videre etter tips"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det syns jeg også! Det er bare det at jeg ikke er så veldig flink... :sjenert:

Nå har jeg planer om å sykle på på trimsykkel samtidig som jeg ser på TV :sjarmor: Hotell cæsar kanskje? Ikke den aller beste serien, men nok til å få tiden til å gå fort når jeg sykler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gleder meg til og se :) Ikke spør meg hvordan man legge ut ting her....synest selv det er vasnkeligt,trur det er mye lettere når man er super medlem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...