AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #21 Skrevet 28. september 2020 5 minutter siden, MuffinStud skrev: Tipper at det er få kvinner som ønsker en mann som skal gjøre sitt underdanige tenningsmønster til et 24/7 foretakende. Man kan rollespille litt av hvert innenfor soverommet og husets fire vegger. Man kan jo også ta det utefor huset såftremt begge er komfortable med det, men jeg mistenker at det er en del som trekker skillet på den type forhold hvor man ikke lenger blir to modne mennesker som møter utfordringer sammen når dette trengs. Jeg og kona leker en del. Hun slitter med helsa, så det å ha fullstendig kontroll på at alt seksuelt skjer på hennes premisser og at vi kan gjøre til en greie at hun ligger med iPad i senga og ikke "bryr" seg om at hun blir slikket og heller kremter litt ekstra når hun skal ignorere orgasmer er en setting vi begge tenner på. Men det kan også være å tørke håret hennes eller fotmassasje og hvor hun, hvis kroppen ikke er helt med, heller gjør en slags teatralsk avvisning av meg og kan tilogmed erte og klå så jeg må sovne med ereksjon; Hvilket jeg bare må finne meg i. I år har vi prøvd at jeg ikke heller kan masturbere uten hennes tillatelse. Og hun er blitt modigere og modigere på å nesten le av meg når jeg foreslår at jeg kan kose meg litt på egenhånd. En sjelden gang gir hun tillatelse og da gjerne at jeg må stå rett opp og ned foran henne mens jeg fullfører. Jeg har en forholdsvis pen kropp og hun liker å se overarmene mine mens hun f.eks bruker womanizer på seg selv. Men dette er en lek. Vi er likeverdige parter og vi møter alle utfordringer sammen. Ingen på utsiden av forholdet vet at vi driver på slik. Selv om vi har hatt gjester og hun har gått med nøkkel rundt halsen (og kuken min i bur). Eller hun gjør hun feminine tituleringer av meg ("Who's my bitch?") og slikt diskret, men offentlig. Da vi ble sammen, hadde hun noen litt dårlige forhold bak seg og den kontrollen hun føler gjør at hun tør mer. Og hun får en selvtillit på soverommet som hun også tar med seg på utsiden. Men hun er også min fugleunge som må kunne gjemme seg i armkroken min sånn av og til eller snakke om ting som hun synes er vanskelig og som kanskje ikke ville hatt en naturlig plass dersom ens livsledsager insisterte at husstanden bare har ett voksent og ansvarlig individ.. Takk for et meget godt innlegg! Med unntak av ditt første avsnitt, som er nøyaktig denne «mann som mener han forstår seg på kvinner og dermed uttaler seg på kvinners vegne»-rollen som jeg vil til livs så er det nøyaktig slike ting jeg er ute etter! Anonymkode: 4ab41...8ba
Bamseklemmer Skrevet 28. september 2020 #22 Skrevet 28. september 2020 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Min erfaring er at det stort sett er kvinner - og ikke minst kvinners sexlyst - som lider av slike barnslige drakamper, men det kan så klart også være motsatt. Og ikke minst, er man uheldig og finner en tyrann, så kan det også være en kvinne. Anonymkode: 4ab41...8ba Hun var nok litt tyran ja, men jeg elsker henne som hun er. Hun skiftet jo legniong etter at vi begynte et åpent forhold. Uvitende ville hun ha ei venninne med på laget, men jeg fikk ikke delta...bare se på dem gjennom dørsprekka. Det fungerte en måned så skiftet hun legning og flyttet ut... Pussig nok har jeg ikke følt hat, det er fordi jeg har forståelse for hennes valg. Vi har felles barn så vi er bestevenner, kysser ikke så mye mere nå da, men vi ønsker hverandre en fin uke🧡🤭
Gjest vanSteike Skrevet 28. september 2020 #23 Skrevet 28. september 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det noen av dere som har erfaring med dette og kan fortelle mer? Har funnet en tråd på samlivsforumet, i denne tråden er jeg mer interessert i det seksuelle. Min erfaring er ihvertfall at kvinner ikke liker å ta styringen i et forhold. Har heller aldri bedt noen om å gjøre det, men hvis jeg har vært inne i en stresset periode på jobb har det skjedd at hun har bestemt seg for å "ta over". Det har ikke blitt en bra greie for noen av oss. Mulig fordi jeg er litt dominant og ikke tiltrekker meg damer som faktisk vil ha ledelsen selv, jeg vet ikke. Uansett, kan godt hende at det finnes noen det fungerer for. Men jeg ville nå vært litt påpasselig.
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #24 Skrevet 28. september 2020 5 timer siden, Bamseklemmer skrev: Hun var nok litt tyran ja, men jeg elsker henne som hun er. Hun skiftet jo legniong etter at vi begynte et åpent forhold. Uvitende ville hun ha ei venninne med på laget, men jeg fikk ikke delta...bare se på dem gjennom dørsprekka. Det fungerte en måned så skiftet hun legning og flyttet ut... Pussig nok har jeg ikke følt hat, det er fordi jeg har forståelse for hennes valg. Vi har felles barn så vi er bestevenner, kysser ikke så mye mere nå da, men vi ønsker hverandre en fin uke🧡🤭 Får håpe at det var det å komme ut av skapet som skulle til for at hun fant sin plass i tilværelsen. For hun hørtes som sagt ikke helt god ut, overfor deg.. Har liten tro på åpent forhold, og andre poly-ting. Det er kanskje den ene tingen jeg innbiller meg at er en sånn ting som ofte menn tror er lurt, fordi de selv klarer å skille mellom sex og følelser, men som ofte ikke fungerer i praksis, siden kvinner ofte fungerer veldig annerledes. (Til de som vil protestere; legg merke til bruken av ordet ofte.) Anonymkode: 4ab41...8ba 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #25 Skrevet 28. september 2020 2 timer siden, vanSteike skrev: Min erfaring er ihvertfall at kvinner ikke liker å ta styringen i et forhold. Er enig i det, men jeg ønsker å utfordre den tendensen, fordi jeg tror mange kvinner ville hatt godt av det. Samt at jeg tror at færre sexliv ville gått til grunne. Det sagt, så er det intenting i veien for at menn tar styringen heller, så lenge det faktisk er styring de tar, og ikke bare rollen som det masete barnet. Anonymkode: 4ab41...8ba
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #26 Skrevet 28. september 2020 Vi har da et godt norsk ord for dette; kjerringstil. I min omgangskrets sier vi også at noen menn trives godt inntil kjerringbaken, dvs. at de sjelden deltar på aktiviteter sammen med andre menn. Er da flusst av menn i denne kategorien, og forhold hvor det er kjerringa som styrer. Anonymkode: 0bb47...38e
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #27 Skrevet 28. september 2020 *Kjerringstyrt Anonymkode: 0bb47...38e
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #28 Skrevet 28. september 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Vi har da et godt norsk ord for dette; kjerringstyrt. I min omgangskrets sier vi også at noen menn trives godt inntil kjerringbaken, dvs. at de sjelden deltar på aktiviteter sammen med andre menn. Er da flusst av menn i denne kategorien, og forhold hvor det er kjerringa som styrer. Anonymkode: 0bb47...38e Ja, det ordet likte jeg Synes ikke det er noe mål i seg selv at mannen ikke skal bruke tid med andre menn. Slik jeg ser det, er det helt naturlig for meg å bruke tid med kvinner og for en mann å bruke tid med andre menn. Tror det blir best kvalitet ut av det. Men det kommer selvfølgelig an på hva slags kvinner og hva slags menn.. Anonymkode: 4ab41...8ba
Katten.2.0 Skrevet 28. september 2020 #29 Skrevet 28. september 2020 Er det en spesiell grunn til at du er så opphengt i cuckold, flr og pars langtidssexliv?
Bamseklemmer Skrevet 29. september 2020 #30 Skrevet 29. september 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Får håpe at det var det å komme ut av skapet som skulle til for at hun fant sin plass i tilværelsen. For hun hørtes som sagt ikke helt god ut, overfor deg.. Har liten tro på åpent forhold, og andre poly-ting. Det er kanskje den ene tingen jeg innbiller meg at er en sånn ting som ofte menn tror er lurt, fordi de selv klarer å skille mellom sex og følelser, men som ofte ikke fungerer i praksis, siden kvinner ofte fungerer veldig annerledes. (Til de som vil protestere; legg merke til bruken av ordet ofte.) Anonymkode: 4ab41...8ba For min del syntes jeg det var bra at hun var så ærlig og voksen som sa det. Hun har ventet lenge for å ta til mot å si det... Hun var jo ikke helt god, men samtidig elsket jeg henne for det hun har gitt meg. Jeg er en meget tålmodig og takknemmelig mann, det er nok fordi jeg er fullpakket av omsorg og vil at alle skal ha det bra irundt meg... Jeg har kjent litt for mye smerte av svik og bedragelser tidligere i livet, jeg vil nødig utsette andre føle det samme... Det er en av grunnene at jeg er for snill og tar heller støyten for andre... Jeg er nok en underdanning tøffel som ikke eier ryggrad tenker vel mange nå? Haha, der må jeg nok skuffe mange, mitt liv er litt sånn rollespill... der jeg gjør alt for at andre skal føle seg vel og leve godt irundt meg, også som beskytter... Åpent forhold ja, der tenker vi likt... Ikke bry deg om så mye om protester, det er de som vil ha deg til å endre synet ditt... sist noen prøvde å endre synet mitt her på KG ble jeg skjeløyd😂😂
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #31 Skrevet 29. september 2020 Høres ut som et helt normalt forhold. Skjønner ikke at dere menn orker å bli behandlet som barn hele livet. Ingen kvinner har tro på at dere fikser noe når det gjelder planlegging, husarbeid, deres egne barn, eller noe som helst. Skjønner at det er behagelig, men så stakkarslig det er. Usexy og avtennende er det i hvert fall, men om mannen ikke evner mere, er det jo en nødvendighet. Dessverre. Kall det hva du vil. Det seksuelle kommer i andre rekke, ingen vil ha sex med tenåringssønnen sin Anonymkode: 7a3c4...964 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #32 Skrevet 29. september 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det noen av dere som har erfaring med dette og kan fortelle mer? Har funnet en tråd på samlivsforumet, i denne tråden er jeg mer interessert i det seksuelle. Anonymkode: 4ab41...8ba Aldri hørt om før. For noe jævla tull. Sjuk verden vi lever i om dagen ass. Anonymkode: a7941...c58
Karoline85 Skrevet 29. september 2020 #33 Skrevet 29. september 2020 1 time siden, Bamseklemmer skrev: For min del syntes jeg det var bra at hun var så ærlig og voksen som sa det. Hun har ventet lenge for å ta til mot å si det... Hun var jo ikke helt god, men samtidig elsket jeg henne for det hun har gitt meg. Jeg er en meget tålmodig og takknemmelig mann, det er nok fordi jeg er fullpakket av omsorg og vil at alle skal ha det bra irundt meg... Jeg har kjent litt for mye smerte av svik og bedragelser tidligere i livet, jeg vil nødig utsette andre føle det samme... Det er en av grunnene at jeg er for snill og tar heller støyten for andre... Jeg er nok en underdanning tøffel som ikke eier ryggrad tenker vel mange nå? Haha, der må jeg nok skuffe mange, mitt liv er litt sånn rollespill... der jeg gjør alt for at andre skal føle seg vel og leve godt irundt meg, også som beskytter... Åpent forhold ja, der tenker vi likt... Ikke bry deg om så mye om protester, det er de som vil ha deg til å endre synet ditt... sist noen prøvde å endre synet mitt her på KG ble jeg skjeløyd😂😂 Alle har en fri vilje til å tenke hva de vil selv. Det er helt unødvendig å prøve og endre noen andre sitt syn.
Karoline85 Skrevet 29. september 2020 #34 Skrevet 29. september 2020 Til Ts, jeg syntes dette hørtes ut som en spennende idé jeg. Hvert fall hvis en bare er snill og god, og ikke er streng og vil straffe.
Gjest kvinnelyst Skrevet 29. september 2020 #35 Skrevet 29. september 2020 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror fetlife er et er egnet forum for denne tråden, en kvinneguiden. Dessverre. Anonymkode: 4f2a0...29b cuckold.no er nok også relatert til dette temaet....
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #36 Skrevet 29. september 2020 13 timer siden, Katten.2.0 skrev: Er det en spesiell grunn til at du er så opphengt i cuckold, flr og pars langtidssexliv? Ja, jeg er interessert i hvordan man kan bevare lysten år etter år, og særlig hvordan kvinner kan bevare lysten. Hvorfor? Er ikke det åpenbart? Hele mitt liv har jeg hatt en hale av mennesker etter meg som vil jeg skal dominere de. Jeg skydde dermed dominans som pesten. Men så begynte jeg plutselig å forstå at der skyldtes at de ville jeg skulle dominere slik og sånn - og da ble det jo kjedelig! Men hvis jeg kan gjøre nøyaktig som jeg vil, da blir det gøy! Så da tenkte jeg at det kan gjelde flere enn meg. Cuckolding har jeg krysset ut med fet tusj. Alt tyder på at det IKKE fungerer godt for kvinner. Det samme med alle andre former for dominans som bestillingsvare, hvor det er den submissive som setter standarden og styrer fra undersiden. Leser også om desperate kvinnelige subber som krever at menn skal slå, denge, nærmest voldta, osv, noe som IKKE passer så mange menn. Det er samme greia. For at noen skal få lyst til å male et bilde, må de være helt fri til å male det slik de ser det for seg, med de fargene og penselstrøkene de selv ønsker. For at noen skal ha lyst til å dominere, må de være helt fri til å kunne dominere slik de selv vil, og følge de innskytelsene de selv føler for. Anonymkode: 4ab41...8ba
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #37 Skrevet 29. september 2020 12 timer siden, Bamseklemmer skrev: For min del syntes jeg det var bra at hun var så ærlig og voksen som sa det. Hun har ventet lenge for å ta til mot å si det... Hun var jo ikke helt god, men samtidig elsket jeg henne for det hun har gitt meg. Jeg er en meget tålmodig og takknemmelig mann, det er nok fordi jeg er fullpakket av omsorg og vil at alle skal ha det bra irundt meg... Jeg har kjent litt for mye smerte av svik og bedragelser tidligere i livet, jeg vil nødig utsette andre føle det samme... Det er en av grunnene at jeg er for snill og tar heller støyten for andre... Jeg er nok en underdanning tøffel som ikke eier ryggrad tenker vel mange nå? Haha, der må jeg nok skuffe mange, mitt liv er litt sånn rollespill... der jeg gjør alt for at andre skal føle seg vel og leve godt irundt meg, også som beskytter... Åpent forhold ja, der tenker vi likt... Ikke bry deg om så mye om protester, det er de som vil ha deg til å endre synet ditt... sist noen prøvde å endre synet mitt her på KG ble jeg skjeløyd😂😂 Håper du finner noen som klarer å sette pris på dette, i stedet for å utnytte det Anonymkode: 4ab41...8ba 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #38 Skrevet 29. september 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Høres ut som et helt normalt forhold. Skjønner ikke at dere menn orker å bli behandlet som barn hele livet. Ingen kvinner har tro på at dere fikser noe når det gjelder planlegging, husarbeid, deres egne barn, eller noe som helst. Skjønner at det er behagelig, men så stakkarslig det er. Usexy og avtennende er det i hvert fall, men om mannen ikke evner mere, er det jo en nødvendighet. Dessverre. Kall det hva du vil. Det seksuelle kommer i andre rekke, ingen vil ha sex med tenåringssønnen sin Anonymkode: 7a3c4...964 Det du snakker om, høres ut som de stakkarslige forholdene som beskrives inne på samliv, hvor kvinnen ender opp som mor for sin mann. Det er ikke det det er snakk om her, det er snakk om et forhold hvor kvinnen ønsker å ta ledelsen. Og det er nettopp for å slippe å bli utslitt. 1 time siden, kvinnelyst skrev: cuckold.no er nok også relatert til dette temaet.... Absolutt ikke. Cuckolding er relatert til de stakkarslige forholdene man leser om på samliv, hvor menn maser seg til ting, og kvinnen blir utslitt. Har du noen gang hørt en kvinne beskrive et ønske om cuckolding her inne? Neppe. Til gjengjeld er det en av de tingene menn maser aller mest om. Gaming, rølping, cuckolding, selge dama sin leilighet for å tjene på det selv, osv. Det er nettopp for å slippe sånne ting, at kvinnen kunne ha godt av å få lederrollen. Anonymkode: 4ab41...8ba
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #39 Skrevet 29. september 2020 10 timer siden, Karoline85 skrev: Til Ts, jeg syntes dette hørtes ut som en spennende idé jeg. Hvert fall hvis en bare er snill og god, og ikke er streng og vil straffe. Så bra! Har dukket inn i historiene til flere dominante kvinner, og det som slår meg er at de snille dominante kvinnene er de som har det absolutt mest moro. De som behandler mannen sin som en godteri-disk til deres disposisjon 🍡🧁🍰🍭 og som forguder mannen, mer enn de behandler han som en slave eller et kjøttstykke. En mann er en gave som gir og gir. Anonymkode: 4ab41...8ba 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #40 Skrevet 29. september 2020 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: jeg er interessert i hvordan man kan bevare lysten år etter år, og særlig hvordan kvinner kan bevare lysten Åpen og ærlig kommunikasjon. Anonymkode: 4f2a0...29b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå