Gå til innhold

Female led relationship

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen av dere som har erfaring med dette og kan fortelle mer?

Har funnet en tråd på samlivsforumet, i denne tråden er jeg mer interessert i det seksuelle. 

Anonymkode: 4ab41...8ba

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen av dere som har erfaring med dette og kan fortelle mer?

Har funnet en tråd på samlivsforumet, i denne tråden er jeg mer interessert i det seksuelle. 

Aldri hørt uttrykket før. Kanskje det hadde vært enklere å forstå om du brukte vanligere termer og kanskje aller best på norsk.

For at andre skal slippe å google; dette dreier seg om om kvinner som er den dominerende i et forhold. Uinteressant for min del så da trekker jeg meg ut.

Anonymkode: e4e4b...8b2

• Liker 14
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aldri hørt uttrykket før. Kanskje det hadde vært enklere å forstå om du brukte vanligere termer og kanskje aller best på norsk.

For at andre skal slippe å google; dette dreier seg om om kvinner som er den dominerende i et forhold. Uinteressant for min del så da trekker jeg meg ut.

Anonymkode: e4e4b...8b2

Det skyldes at jeg bevisst henvendte meg til de som har peiling, og ikke til kverulanter og døgenikter.

Dere som er typen til å klikke liker på egne innlegg, kan gjerne også holde dere unna!

• Liker 4
Skrevet

Jeg tror fetlife er et er egnet forum for denne tråden, en kvinneguiden. Dessverre. 

Anonymkode: 4f2a0...29b

• Liker 4
Skrevet

Av ren nyskjerrighet måtte jeg google... Joda, jeg kunne godt ha tilpasset meg FLR, jeg er en nokså tålmodig og lett å underkue, jeg har forøvrig vært litt underdannig i hele mitt liv av snillisme også blitt utnyttet økonomisk. ikke det at dette handler om økonomi, men det andre tenner meg faktisk veldig mye.... men da vil jeg ha en streng mistress... Er du en kvinne forresten TS?

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror fetlife er et er egnet forum for denne tråden, en kvinneguiden. Dessverre. 

Ja, jeg begynner jo å forstå at her inne har man et tvangsmessig forhold til dette med å svare i alle tråder, enten man har peiling eller ikke.

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, Bamseklemmer skrev:

Av ren nyskjerrighet måtte jeg google... Joda, jeg kunne godt ha tilpasset meg FLR, jeg er en nokså tålmodig og lett å underkue, jeg har forøvrig vært litt underdannig i hele mitt liv av snillisme også blitt utnyttet økonomisk. ikke det at dette handler om økonomi, men det andre tenner meg faktisk veldig mye.... men da vil jeg ha en streng mistress... Er du en kvinne forresten TS?

Fint å høre hva som er ønskelig også, selv fra dere uten erfaring med slike forhold. Hva om hun ikke er streng, bare god og snill?

Er kvinne, ja. 

• Liker 1
Skrevet (endret)
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fint å høre hva som er ønskelig også, selv fra dere uten erfaring med slike forhold. Hva om hun ikke er streng, bare god og snill?

Er kvinne, ja. 

Ooops, følte at jeg svarte feil,,, haha er litt fersk i FLR.. Liker rollespill da, innerst inne liker jeg snille kvinner i parforhold da. Jeg er jo singel så jeg har jo ikke muligheter for å fremheve mine ønsker, men jeg krysser fingrene for iallefall finne en venn... Synes det er utrolig spennende å skrive om nye ting, jeg er lett for tilpasning og lett å lære opp og lett å holde ren. Vi blir heldigvis aldri utlærte på noe felt... Kanskje du kunne ha gitt meg et lynkurs?🤞

Endret av Bamseklemmer
Skrevet
7 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Ooops, følte at jeg svarte feil,,, haha er litt fersk i FLR.. Liker rollespill da, innerst inne liker jeg snille kvinner i parforhold da. Jeg er jo singel så jeg har jo ikke muligheter for å fremheve mine ønsker, men jeg krysser fingrene for iallefall finne en venn... Synes det er utrolig spennende å skrive om nye ting, jeg er lett for tilpasning og lett å lære opp og lett å holde ren. Vi blir heldigvis aldri utlærte på noe felt... Kanskje du kunne ha gitt meg et lynkurs?🤞

Kan nok ikke gi deg noe lynkurs. Jeg spør jo etter erfaringer, og det skyldes at jeg ikke har noen selv :) 

Skrevet

Kan nok ikke gi deg noe lynkurs. Jeg spør jo etter erfaringer, og det skyldes at jeg ikke har noen selv :) 

Ok, i samme båt altså... vi får bare vente i spenning :)

Skrevet
3 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Ok, i samme båt altså... vi får bare vente i spenning :)

Jeg tenker det burde vært interessant for flere, tatt i betraktning at mange menn opplever at dama mister lysten, typisk fordi de selv har oppført seg urimelig. Hvis de i stedet hadde lyttet til henne, og tatt hennes seksualitet på alvor, så ville de ha klart seg veldig godt. Tror jeg. 

• Liker 1
Skrevet

Smart tenkt, det ligger mye i det du sier... Jeg tror rollespill kan sette fart i sexlivet igjen, alle har jo som regel en drøm eller fantasi, men det er fåtallet som tør å snakke om det. Istedet sitter de på hver sin pc og googler om ting de bare drømmer om.

I virkelighetens verden kan man godt få oppleve sine drømmer, hvis man er ærlig nok til å si ifra. Det er nok derfor jeg setter ærlighet, tillit og en god del humor høy pris på... Å gi det beste for at den andre partneren skal ha det bra, er en skummel kombinasjon hvis man treffer noen som tenker det samme. I rollespill kan man både være streng og snill, dom eller sub, det finnes jo ubegrenset muligheter, og kanskje uendelige forskjellige måter å ha sex på... Det skulle iallefall gi noen mere muligheter enn en vanlig repeterende sex... variasjon er jo et vakkert ord❤️

Skrevet
9 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Jeg tror rollespill kan sette fart i sexlivet igjen, alle har jo som regel en drøm eller fantasi, men det er fåtallet som tør å snakke om det.

Joda, men jeg snakker ikke om rollespill, jeg snakker om et 24/7 female led relationship. Dersom det er snakk om rollespill, så har man jo muligheten til å fucke det hele til, i tiden utenom. Og da er det få som gidder å innta lederrollen igjen.

Da blir det et mor/sønn-forhold, hvor hun stadig må gå og rydde opp etter han. 

10 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

I virkelighetens verden kan man godt få oppleve sine drømmer, hvis man er ærlig nok til å si ifra. Det er nok derfor jeg setter ærlighet, tillit og en god del humor høy pris på... Å gi det beste for at den andre partneren skal ha det bra, er en skummel kombinasjon hvis man treffer noen som tenker det samme.

Enig :) 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da blir det et mor/sønn-forhold, hvor hun stadig må gå og rydde opp etter han. 

Takk, jeg lærer stadig. Ja sånn ja, nå skjønner jeg bedre. Men sånn 24/7 greier blir vel litt sånn mere livstil. Isåfall har jeg levd slik i nesten 15 av de siste årene. men det var ikke avtalt. Hun fikk meg til å gå ned på kommando, hun elsket å ha den makten, men det hun ikke visste i begynnelsen var at jeg elsket å gå ned på henne, så jeg spilte rollen ganske så godt vil jeg si. Men hun kunne også forlange sydenturer med venninna si, jeg måtte jo bare pent betale. Og jeg måtte bestandig rydde opp etter henne, uansett hva hun forlangte elsket jeg henne. Jeg er nok for sterk i å gi omsorg, og gir nesten blaffen i meg selv så lenge andre har det bra... Så skulle jeg ha hatt et FLR-liv, ville jeg nok ha valgt en litt snillere kvinne...

Skrevet
2 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Så skulle jeg ha hatt et FLR-liv, ville jeg nok ha valgt en litt snillere kvinne...

Ja, det skjønner jeg godt! Hun der virket jo ikke helt god!

Tenker nå på forhold hvor man har begges lykke som mål. Men hvor ting foregår litt mer smooth, ved at den ene tar styring, i stedet for mange diskusjoner hvor begge kjemper om å trumfe gjennom sin egen vilje.

Min erfaring er at det stort sett er kvinner - og ikke minst kvinners sexlyst - som lider av slike barnslige drakamper, men det kan så klart også være motsatt. Og ikke minst, er man uheldig og finner en tyrann, så kan det også være en kvinne. 

• Liker 1
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er kvinne, ja. 

Det er jo ikke sånn at man trenger å være streng, selv om man er den dominante i forholdet.

Skrevet

Vi har prøvd litt sånn 24/7 begge veier. Og synes det er litt gøy (som variasjon). Ikke for å utnytte, men for å utforske.

At jeg skulle bestemme var fordi vi begge ønsket at jeg tok mer initiativ og fant ut hva jeg likte. 

Her er noen ideer. For oss er det viktig å respektere hverandre, være trygge på oss selv og hverandre, og beholde en leken tone. Som dere skriver over, man kan være snill og dominant samtidig. 💜

• Liker 1
Skrevet

Tipper at det er få kvinner som ønsker en mann som skal gjøre sitt underdanige tenningsmønster til et 24/7 foretakende.

Man kan rollespille litt av hvert innenfor soverommet og husets fire vegger. Man kan jo også ta det utefor huset såftremt begge er komfortable med det, men jeg mistenker at det er en del som trekker skillet på den type forhold hvor man ikke lenger blir to modne mennesker som møter utfordringer sammen når dette trengs. 

Jeg og kona leker en del. Hun slitter med helsa, så det å ha fullstendig kontroll på at alt seksuelt skjer på hennes premisser og at vi kan gjøre til en greie at hun ligger med iPad i senga og ikke "bryr" seg om at hun blir slikket og heller kremter litt ekstra når hun skal ignorere orgasmer er en setting vi begge tenner på.

Men det kan også være å tørke håret hennes eller fotmassasje og hvor hun, hvis kroppen ikke er helt med, heller gjør en slags teatralsk avvisning av meg og kan tilogmed erte og klå så jeg må sovne med ereksjon; Hvilket jeg bare må finne meg i. I år har vi prøvd at jeg ikke heller kan masturbere uten hennes tillatelse. Og hun er blitt modigere og modigere på å nesten le av meg når jeg foreslår at jeg kan kose meg litt på egenhånd. En sjelden gang gir hun tillatelse og da gjerne at jeg må stå rett opp og ned foran henne mens jeg fullfører. Jeg har en forholdsvis pen kropp og hun liker å se overarmene mine mens hun f.eks bruker womanizer på seg selv.

Men dette er en lek. Vi er likeverdige parter og vi møter alle utfordringer sammen. Ingen på utsiden av forholdet vet at vi driver på slik. Selv om vi har hatt gjester og hun har gått med nøkkel rundt halsen (og kuken min i bur). Eller hun gjør hun feminine tituleringer av meg ("Who's my bitch?") og slikt diskret, men offentlig.

Da vi ble sammen, hadde hun noen litt dårlige forhold bak seg og den kontrollen hun føler gjør at hun tør mer. Og hun får en selvtillit på soverommet som hun også tar med seg på utsiden.

Men hun er også min fugleunge som må kunne gjemme seg i armkroken min sånn av og til eller snakke om ting som hun synes er vanskelig og som kanskje ikke ville hatt en naturlig plass dersom ens livsledsager insisterte at husstanden bare har ett voksent og ansvarlig individ..

Skrevet

Det er jo ikke sånn at man trenger å være streng, selv om man er den dominante i forholdet.

Helt enig!

Tror ofte det er her utfordringen ligger. Mitt inntrykk er at menn ofte liker litt kamp, og ikke gir seg før noen gir virkelig motstand, mens kvinner blir utslitt av å stadig måtte yte motstand og av å stadig ha noen som maser (les; måtte være streng).

Den største grunnen til at kvinner mister lysten, mener jeg, er utmattelse. Det er et misforhold mellom hvor god mannen er til å hevde seg selv og sine lyster, og hvor god kvinnen er til det samme. Hun ønsker å bli lyttet til og tatt hensyn til, ikke måtte leve i en evig drakamp.

Det er derfor jeg tror flere kunne hatt nytte av å ha en slik ordning, hvor kvinnen kunne fått lov å styre, og slippe å bli utmattet hver gang hun har noe hun ønsker. 

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Fioljenta skrev:

At jeg skulle bestemme var fordi vi begge ønsket at jeg tok mer initiativ og fant ut hva jeg likte. 

AKKURAT! 👏🏻👏🏻👏🏻 

Blir ofte litt skremt av å lese her inne hvordan menn stadig føler de vet hva kvinner liker, og mener de vet dette bedre enn kvinner selv. Har selv blitt møtt med latterliggjøring en del ganger, fordi de tingene jeg sier jeg liker, ikke passer inn med hva menn tror er sant. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...