Gå til innhold

Du som har ghostet noen?

Fremhevede innlegg

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, når du er 15 år ja. Og det er ingen som krever "sannheten"

Jeg hadde ikke sagt til en mann: Du er liten, har lite hår og liten tiss. Jeg hadde sagt: Jeg har tenkt litt og jeg får ikke kjærestefølelser for deg. Derfor ønsker jeg ikke å fortsette dette forholdet.

Anonymkode: 586e2...498

Også spør de hvorfor? Også er maser i gang

Anonymkode: 6ea80...914

Videoannonse
Annonse
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Også spør de hvorfor? Også er maser i gang

Anonymkode: 6ea80...914

Men da kan du bare slette matchen eller blokkere personen. Da har du vennlig og høflig gitt en avvisning, og hvis de ikke tåler den, da er det greit å kutte kontakten. Men det er ikke det vi snakker om her. Her handler det om å gi en beskjed, hvordan den tas i mot, er mottakeren problem strengt tatt.

ts

Anonymkode: 586e2...498

Skrevet
På 27.9.2020 den 12.43, AnonymBruker skrev:

Etter at vi begynte med bla nettdaiting har folkeskikken til mange blitt borte. Tror det kommer mye at vi ikke behøver å snakke med personen ansikt til ansikt, og at vi blir mer anonymisert av nettet. Det er så enkelt og lettvint å ghoste isteden for å si at dessverre passer vi ikke sammen. Det er skummelt og mye lettere å feige ut. Har selv opplevd det etter lang tid, og alder har ikke noe å si, dette skjer i alle aldre. Tror ikke vi kommer unna ghosting.

Det har ikke noe med ghosting og gjøre! Har man ikke truffet den andre er det overhodet ikke snakk om ghosting. Ghosting er når man har datet en eller flere ganger og så bare forsvinner etter å ha gitt inntrykk om at alt egentlig var greit. Poff borte som dugg for solen. Det er ghosting. Skjer det etter en eller to dater så driter jeg i det. Skjer det etter mange uker og måneder blir jeg like "sjokkert" hver gang over hvor pill råttent mange oppfører seg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...