Gå til innhold

Innvandrermenn fra Midtøsten trener og holder seg i form, mens konene sitter hjemme og eser ut


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg trener på et treningssenter der jeg ser flere voksne menn i 30 - 40 - 50 årene som trener og holder seg i form.

Av og til møter jeg disse mennene i bydelen der jeg bor, sammen med konen og barna sine. Da er som oftest konene overvektige og innpakket i kjortler og hijab og ser veldig kjerring ut, mens mennene sprader rundt og ser ganske bra ut. 

 Det må da bli en stort skille mellom de? Er det derfor mange arabiske menn er utro og legge seg etter vestlige kvinner? 

Anonymkode: 4f147...361

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ekteskap er en transaksjon mellom to storfamilier. Så lenge kona holder hjemmelivet igang og mannen tjener penger trenger man ikke ha noe dypere relasjon. Og mannen kan gjøre som han vil. Kanskje konene trøsterspiser fordi livet er så urettferdig for dem?

Anonymkode: 19eb3...836

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De vil ikke at konene skal bli for attraktive. Deres verste mareritt for deres ære er om kona deres forlater dem til fordel for en annen mann. 

Anonymkode: 2f15b...d67

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du har blitt giftet bort til en mann du ikke har valgt selv, og har null rettigheter, kan en strategi for å slippe ekteskapelige plikter være å gjøre seg uattraktiv. 

Anonymkode: 16dfe...86f

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For dem er jo kvinner mindre verdt. Syk holdning i 2020.

Anonymkode: f77e4...b65

Men hvorfor vil da venstresiden at vi skal ha det slik i Norge?  De vil jo åpne grensene...Man legger ikke igjen den holdningen om de kommer til Norge

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne tråder er clickbate for de faste innvandrerhaterne her inne. Personlig kjenner jeg arabiske kvinner som trener hjemme og de som lager for god mat og spiser hele tiden. 

Anonymkode: c2fb7...881

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet at mange av de konene ikke får lov til å sette foten innenfor et treningssenter? Spesielt ikke et for begge kjønn, som de aller fleste treningssentre er. 

I tillegg må noen passe barna og lage maten imens den andre trener. Om han vil ha en fit dame så kan kanskje stå over en treningstime selv iblant og gå hjem og vaske kjøkkenet og passe barn og la henne få tid til å trene i stedet.. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sånne tråder er clickbate for de faste innvandrerhaterne her inne. Personlig kjenner jeg arabiske kvinner som trener hjemme og de som lager for god mat og spiser hele tiden. 

Anonymkode: c2fb7...881

Jeg er fullstendig klar over det men jeg refererer til de mennene jeg ser på treningssenteret, og deres koner når jeg ser de spasere rundt i nabolaget. 

Ts

Anonymkode: 4f147...361

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her

Jeg blir irritert og provosert når jeg ser at mannen kan trene og ta vare på seg selv, mens damer på 35- 45 år ser ut som gamle bestemødre. Jeg vet at mange ser mye freshere ut når de tar av seg hijaben, og regner med det ikke går med den hjemme sammen med familien sin. 

Det kan godt hende at kvinnene er fornøyd med å ha det sånn, at de synes det er helt greit å være stor og formfull, at de ikke har noe behov for å trene og at det ikke er viktig for de eller den kulturen de tilhører å ta vare på kroppen sin etter masse barnefødsler. 

Det kan også hende at de også har lyst å ha tid for seg selv, kunne gå turer være på treningssenteret og trene styrke, få igjen den kroppen de kanskje hadde før de satte 5-6-7 unger til verden, men at de ikke får lov eller at de ikke tør. 

Jeg bare lurer. Svaret får jeg vel hvis jeg snakker med mange av disse arabiske damene, men jeg kjenner ingen av de. 

Ts

Anonymkode: 4f147...361

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om du har blitt giftet bort til en mann du ikke har valgt selv, og har null rettigheter, kan en strategi for å slippe ekteskapelige plikter være å gjøre seg uattraktiv. 

Anonymkode: 16dfe...86f

Ja, det sitter sikkert flere arabiske kvinner i Norge som jobber dagen rundt for å bli uattraktive med vilje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, eif skrev:

Ja, det sitter sikkert flere arabiske kvinner i Norge som jobber dagen rundt for å bli uattraktive med vilje.

Vet ikke om du er sarkastisk eller ikke, men jeg var helt alvorlig. 

Anonymkode: 16dfe...86f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke om du er sarkastisk eller ikke, men jeg var helt alvorlig. 

Anonymkode: 16dfe...86f

Det var sarkastisk. Tanken at det er normalt blant arabiske kvinner (eller andre grupper kvinner for øvrig) å bli overvektig og se kjerring ut med vilje for at mannene deres plutselig skal bestemme seg for å gjøre det slutt med dem en dag, høres ganske rar ut. Så når du ser ei stygg arabisk kvinne i 30-årene eller eldre, tenker du at hun jobbet aktivt for å være det med et formål?

Særlig når det gjelder muslimer. Jeg kan se for meg at mannen rett og slett ville være utro i "verste" fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Stina234 skrev:

Men hvorfor vil da venstresiden at vi skal ha det slik i Norge?  De vil jo åpne grensene...Man legger ikke igjen den holdningen om de kommer til Norge

Hvorfor lener du at venstresiden vil at vi skal det ha slik i Norge? Er du litt for hjernevasket av FRP retorikk?? 
De ønsker å åpne grensene for flere innvandrere på flukt fra krig og helvete. DET er det de ønsker. Det er ikke så vanskelig å forstå, selv om jeg selv er på høyresiden og er for strengere innvandring. Men jeg forstår jo andres synspunkter uansett, og tillegger dem ikke noe sånt som «de VIL ha terrorisme i Norge!!!» Det blir for dumt og ødelegger enhver politisk diskusjon.

Anonymkode: 99df4...73b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sånne tråder er clickbate for de faste innvandrerhaterne her inne. Personlig kjenner jeg arabiske kvinner som trener hjemme og de som lager for god mat og spiser hele tiden. 

Anonymkode: c2fb7...881

🤦‍♀️

Anonymkode: afdbf...725

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor lener du at venstresiden vil at vi skal det ha slik i Norge? Er du litt for hjernevasket av FRP retorikk?? 
De ønsker å åpne grensene for flere innvandrere på flukt fra krig og helvete. DET er det de ønsker. Det er ikke så vanskelig å forstå, selv om jeg selv er på høyresiden og er for strengere innvandring. Men jeg forstår jo andres synspunkter uansett, og tillegger dem ikke noe sånt som «de VIL ha terrorisme i Norge!!!» Det blir for dumt og ødelegger enhver politisk diskusjon.

Anonymkode: 99df4...73b

Tror du kunne heller svare på kommentaren i stedet for å trekke rasistkortet.  Det blir for dumt.  Kommentarer har ingenting med verken rasisme eller terrorisme å gjøre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det ikke an å diskutere noe uten at det skal gjøres ekstremt og rasistisk?

ts: jeg lurer jeg også. 

Anonymkode: 3e757...1e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, eif skrev:

Det var sarkastisk. Tanken at det er normalt blant arabiske kvinner (eller andre grupper kvinner for øvrig) å bli overvektig og se kjerring ut med vilje for at mannene deres plutselig skal bestemme seg for å gjøre det slutt med dem en dag, høres ganske rar ut. Så når du ser ei stygg arabisk kvinne i 30-årene eller eldre, tenker du at hun jobbet aktivt for å være det med et formål?

Særlig når det gjelder muslimer. Jeg kan se for meg at mannen rett og slett ville være utro i "verste" fall.

Du må ikke glemme hvor priviligerte vi er som både kan velge den partneren vi vil og om vi i det hele tatt vil ha en partner.

Vi skal ikke langt tilbake i tid, eller langt ut i verden før giftemål er en vanlig måte å bli forsørget på. Dette er på ingen måte særarabisk eller muslimsk. 

Målet er vel neppe at det skal bli slutt, men at partneren skal ønske å dekke sine lyster et annet sted.

Anonymkode: 16dfe...86f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett disse overvektige konene jeg også men bare somaliere kvinnene som er overvektige 

Anonymkode: 6ada8...953

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...