Gå til innhold

Drømmedama

Fremhevede innlegg

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Søt, uskyldig, tvers igjennom god OG banner, snakker rett fra levra, tar seg en joint, freaky i senga.

Ts ønsker seg en kvinnelig utgave av Dr. Jekyll og Mr. Hyde. Skulle til å skrive at denne 'drømmedama' finnes ikke, men så er det flere her som skriver at det kunne vært dem. Slutter aldri å forundre meg over hva slags folk som frekventerer dette forumet...

Anonymkode: 72662...778

Det der var min tanke også, så mange motsetninger finner man ikke i en og samme person. 

Anonymkode: ca15a...8f6

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 24.9.2020 den 17.22, AnonymBruker skrev:

Drømmer om en kvinne som er søt, uskyldig og tvers i gjennom god. Sikker på seg selv og selvstendig. Like komfortabel i pysjen som i finstasen. En som ikke har problemer med å stikke på butikken uten sminke. Naturlig pen og ingen skjønnhetsoperasjoner. Hun har ben i nesa og ikke redd for å si ifra. Avslappet forhold til rusmiddler uten at hun bruker selv, men kanskje er med på en joint en gang i halvåret. Liker å danse. Hun er ikke redd for å kreve opperksomhet. Hun bruker penger fornuftig og sløser ikke på dyre sko, sminke og klær. Hun er ikke aktivist noe noe vis. På ingen måte snobbete.  I senga er hun ikke redd for å vise sin freaky side. Hun liker å tulle og tar seg selv lite høytidelig. Hun banner og snakker rett fra leveren. Hun er smartere enn hun virker. Hun har ikke flinkpikesyndrom. Hun liker å lage mat til meg og bryr seg ikke om det er sunn eller usunn mat.

Hun er egentlig det beste fra alle eksene mine men uten de tingene som jeg ikke likte. 
Jeg tror ikke jeg kommer til å finne drømmekvinnen, men lov å drømme.

Beskriv gjerne din drømmekvinne her:)

Anonymkode: 08bda...048

Dette er meg..men, jeg kommer med en hake.

Anonymkode: beb6e...a9f

Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Dette er meg..men, jeg kommer med en hake.

Anonymkode: beb6e...a9f

En hake er greit. Verre med dobbelhake.

Neida. Kan godt være litt rund i kroppen så lenge du ikke er smal i hodet.

Anonymkode: 11dd6...802

• Liker 1
Skrevet

Drømmer om en kvinne som er søt, uskyldig og tvers i gjennom god. Sikker på seg selv og selvstendig. Like komfortabel i pysjen som i finstasen. En som ikke har problemer med å stikke på butikken uten sminke. Naturlig pen og ingen skjønnhetsoperasjoner. Hun har ben i nesa og ikke redd for å si ifra. Avslappet forhold til rusmiddler uten at hun bruker selv, men kanskje er med på en joint en gang i halvåret. Liker å danse. Hun er ikke redd for å kreve opperksomhet. Hun bruker penger fornuftig og sløser ikke på dyre sko, sminke og klær. Hun er ikke aktivist noe noe vis. På ingen måte snobbete.  I senga er hun ikke redd for å vise sin freaky side. Hun liker å tulle og tar seg selv lite høytidelig. Hun banner og snakker rett fra leveren. Hun er smartere enn hun virker. Hun har ikke flinkpikesyndrom. Hun liker å lage mat til meg og bryr seg ikke om det er sunn eller usunn mat.

Hun er egentlig det beste fra alle eksene mine men uten de tingene som jeg ikke likte. 

Der har du meg vet du😂😂😂😂

Gjest TheCatLady
Skrevet

Hvorfor reagerer så mange på dette? Det er en beskrivelse av en drømmedame. Om jeg skulle ha beskrevet min drømmemann så hadde nok ikke det heller vært så enkelt å finne en som var sånn i virkeligheten. 

Gjest SmokeyEye
Skrevet
Akkurat nå, TheCatLady skrev:

Hvorfor reagerer så mange på dette? Det er en beskrivelse av en drømmedame. Om jeg skulle ha beskrevet min drømmemann så hadde nok ikke det heller vært så enkelt å finne en som var sånn i virkeligheten. 

Enig. 

Skrevet

😁

Anonymkode: 932ab...16c

• Liker 1
Skrevet

TS her.

Til alle som sier at det er mye motsigelser i min beskrivelse av drømmedama, jeg synes dere har litt dårlig fantasi. Jeg har møtt en jente som var veldig søt og uskyldig og når hun bannet var det bare veldig søtt og sjarmerende. 

• Liker 1
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker said:

TS her.

Til alle som sier at det er mye motsigelser i min beskrivelse av drømmedama, jeg synes dere har litt dårlig fantasi. Jeg har møtt en jente som var veldig søt og uskyldig og når hun bannet var det bare veldig søtt og sjarmerende. 

Hva legger du i "uskyldig"?

Anonymkode: 16f47...06a

Skrevet

Dette høres ut som meg. Bortsett fra de usunne maten. Altså jeg er ikke sånn ekstrem opptatt av sunn mat. Men liker best å spise sunt og variert. 😂

Anonymkode: 51d1b...b88

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette høres ut som meg. Bortsett fra de usunne maten. Altså jeg er ikke sånn ekstrem opptatt av sunn mat. Men liker best å spise sunt og variert. 😂

Og forresten jeg glemte jointen. Ingen på denne kloden kan få meg til å ta en joint. Så, dessverre. Da er jeg ikke drømmedama likevel. 

• Liker 6
Skrevet

Hun har ikke flinkpikesyndrom. Hun liker å lage mat til meg 

Riiiiight!!

Anonymkode: f7625...372

• Liker 2
Skrevet

Tråden er ryddet for forherligelse av norsk lov. 

-Safiye, mod

Skrevet

Drømmedama finnes som regel kun i drømmene 😉 . Det er likevel mulig å komme ganske nært opp til om man er heldig. Ingen av oss er perfekte - heldigvis. Hvis alle går å leter etter drømmedama eller drømmemannen, kan det hende vi vil bli single for evig.

Jo da det er selvsagt lov til å drømme, men skal man finne kjærligheten, må man våge å ta noen sjanser i livet. Våge å elske et annet menneske som faktisk er like lite perfekt som oss selv.

"Sweet Dreams" 😍

Skrevet

Drømmedama kan skille mellom sex og følelser. Uansett hvor fin hun er og hvor glad jeg er i henne trenger jeg variasjon.

Anonymkode: 2ef51...e99

Skrevet
På 24.9.2020 den 18.22, AnonymBruker skrev:

«bArNsLiG å RøYkE jOiNt ass» ☝️

Det er faktisk barnslig. Var kult å røyke når man var 15

Anonymkode: 6a194...7d7

• Liker 2
Skrevet

Sjæl ass, drømmemannen min har vinger og kan 100 språk flytende

Anonymkode: 21361...1c8

Skrevet

Det er meg, men jeg er utrolig nok singel, så tro meg når jeg sier at det ikke er dette du vil ha. 

Anonymkode: 3ea2a...ac7

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger

-Safiye, mod

Skrevet

Søt, sjarmerende, feminim, sprudlende, utadvendt, omsorgsfull, morsom, leken og støttende.

Anonymkode: 52504...330

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...