Gå til innhold

Drømmedama

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hun må være naturlig pen

Slank

Snill

Våt mus

Anonymkode: a301e...bad

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du beskriver meg. Bare å sende pm 😉

Skrevet

Drømmemannen er lojal og ærlig. Han vet hvordan man kommuniserer og er ikke redd for å snakke om følelser. Konflikter han møter deler han gjerne med meg slik at vi kan løse dem sammen. Han trenger ikke være spesielt smart, men jeg syns det er viktig med en viss intelligens. Han må være reflektert og ha god selvinnsikt, dømmende mennesker liker jeg IKKE. Han stemmer ikke FrP eller Rødt. Han er veldig hjelpsom og tilbyr seg alltid å hjelpe. Han er handy, og kan fikse småting på bilen og skifte dekk, gjøre forskjellige ting i hjemmet og lignende. Han har en yrkesfaglig jobb, gjerne noe til sjøs slik at vi får litt tid borte fra hverandre. Syns det er så fint å se hverandre igjen etter at mannen har vært ute til sjøs i 4-6 uker, og når han er hjemme så har han jo fri alle ukene. Har kun vært i forhold der mannen jobber på plattform, båt og lignende, og det har vært veldig, veldig fint. Har ikke noe med økonomi å gjøre, jeg er selv godt økonomisk rustet, så hvor mye penger han har bryr jeg meg ikke om - men han må gjerne ha god økonomisk sans. Han får meg til å le og vi kan le til vi griner sammen, ofte. Vi kan snakke om absolutt alt, ingenting er tabu, ingenting er fælt eller galt. Alt er ok. I senga er han lidenskapelig og kjærlig, kysser meg mye og ser meg mye i øynene, men slår meg på rumpa og kveler meg når jeg ber om det. Han er selvsikker, litt freaky og liker "alt". Han setter meg først og jeg setter han først. Uansett. 

Drømmemannen finnes dessverre ikke. Men er helt greit at han bare finnes i drømmeland. :) 

Anonymkode: addd2...63e

Skrevet

Drømmedamen min er høyere og kraftigere enn meg (jeg er dame), en blanding av moderlig og maskulin/tøff, og er god til å snakke for seg. Hun må være klok, men hun trenger ikke å ha en akademisk utdannelse selv om jeg har det.

Hun er utadvendt og blid og har et visst trøkk i energinivået, for ellers kommer jeg til å overkjøre henne med all min prating og entusiasme.

Hun har ingen aggresjonsproblemer og er heller ikke emosjonelt veldig ustabil. Ellers kan hun gjerne være følsom psykisk, bare hun fungerer i dagliglivet.

Drømmedamen min elsker sex og er nysgjerrig og eksperimentell seksuelt, hun kan godt være åpen for at vi har det gøy med andre, samtidig som hun er trofast og lojal, for det er jeg også.

Og så er hun i forholdsvis god form, men hun kan godt være litt kraftig, bare hun er i god nok form til å gå lange turer i fjellet 😍

Og så er hun godt voksen. Ellers har jeg ikke så mange krav, det spiller ingen rolle hvor hun er politisk eller religiøst, bare hun er åpen og aksepterer at jeg har andre meninger.

Jeg har egentlig gitt opp å finne drømmedamen, dessverre, men man kan jo aldri vite.

Anonymkode: 8d339...5e7

• Liker 1
Skrevet

Faller inn under alt, bortsett fra at jeg ikke er så selvstendig om dagen. 

Opplever ikke innlegget ditt som provoserende, alle har en drømmepartner. Og kvinner som reagerer på din "drøm" har nok drømmer som utelukker mange dem også. 

Anonymkode: 775f9...8a3

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Faller inn under alt, bortsett fra at jeg ikke er så selvstendig om dagen. 

Opplever ikke innlegget ditt som provoserende, alle har en drømmepartner. Og kvinner som reagerer på din "drøm" har nok drømmer som utelukker mange dem også. 

Anonymkode: 775f9...8a3

Jeg reagerer ikke på trådstarter sin drømmedame, annet enn at det høres ut som han vil ha en dame som sier det hun mener og har bein i nesa, men om hun er aktivist og viser at hun er smart så er det et problem. Det høres selvmotsigende ut. Blir det samme som at jeg sier at jeg vil ha en mann som sier meningene sine og liker å diskutere, men som er sjenert.

• Liker 8
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg reagerer ikke på trådstarter sin drømmedame, annet enn at det høres ut som han vil ha en dame som sier det hun mener og har bein i nesa, men om hun er aktivist og viser at hun er smart så er det et problem. Det høres selvmotsigende ut. Blir det samme som at jeg sier at jeg vil ha en mann som sier meningene sine og liker å diskutere, men som er sjenert.

Det er ikke nødvendigvis motsiende. Alt er ikke svart eller hvit 

Anonymkode: 08bda...048

• Liker 2
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Det er jo de beste nyhetene jeg har hørt på lenge! Håper du har rett:) Jeg har ikke møtt noen som har vært i nærheten siden jeg slo opp meg eksen for 3 år siden. Desverre :(

Hvorfor ble det slutt da?

Anonymkode: a938d...258

Skrevet

Veldig selvmotsigende. Høres mer ut som du vil ha en pen kvinne med barne-mentalitet uten egne meninger som kan slave rundt for deg.

Anonymkode: 21361...1c8

• Liker 5
Skrevet

Den perfekte dama er ikke perfekt. Da hadde jeg blitt gal av misunnelse og å føle meg som en taper fordi jeg selv ikke er perfekt.

Den perfekte dama har sine issues og problemer og skavanker, og klarer å godta mine issues og problemer og skavanker. Den perfekte dama har et annet syn enn meg på en del ting, ellers ville det vært som å være sammen med seg selv, og gudene skal vite at jeg ikke vil kunne krysse av på alle sjekkpunktene for en drømmemann.

• Liker 4
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke nødvendigvis motsiende. Alt er ikke svart eller hvit 

Hmm, jeg vil si det er det. Alt er ikke svart eller hvitt, nei, men det harmonerer ikke å ønske å være med en kvinne som taler sin sak, snakker fra levra, ikke er redd for å si ifra, men så skal hun i tillegg leke dum og være sjenert. Sånne mennesker finnes ikke. 

• Liker 3
Skrevet
17 hours ago, AnonymBruker said:

Drømmer om en kvinne som er søt, uskyldig og tvers i gjennom god. Sikker på seg selv og selvstendig. Like komfortabel i pysjen som i finstasen. En som ikke har problemer med å stikke på butikken uten sminke. Naturlig pen og ingen skjønnhetsoperasjoner. Hun har ben i nesa og ikke redd for å si ifra. Avslappet forhold til rusmiddler uten at hun bruker selv, men kanskje er med på en joint en gang i halvåret. Liker å danse. Hun er ikke redd for å kreve opperksomhet. Hun bruker penger fornuftig og sløser ikke på dyre sko, sminke og klær. Hun er ikke aktivist noe noe vis. På ingen måte snobbete.  I senga er hun ikke redd for å vise sin freaky side. Hun liker å tulle og tar seg selv lite høytidelig. Hun banner og snakker rett fra leveren. Hun er smartere enn hun virker. Hun har ikke flinkpikesyndrom. Hun liker å lage mat til meg og bryr seg ikke om det er sunn eller usunn mat.

Hun er egentlig det beste fra alle eksene mine men uten de tingene som jeg ikke likte. 
Jeg tror ikke jeg kommer til å finne drømmekvinnen, men lov å drømme.

Beskriv gjerne din drømmekvinne her:)

Dette er meg. Menn vil ikke ha meg. Jeg er FOR smart, FOR selvstendig, FOR søt, FOR pen, FOR FOR FOR FOR FOR. Det siste var FOR lite drama. 

Eneste som ikke du har med er at jeg elsker fotball - knuser gutta i fantasy. 
Og dette: "Hun bruker penger fornuftig og sløser ikke på dyre sko, sminke og klær." - jeg sparer og unner meg en designer jakke, skinnstøvletter, eller veske ett og annet år. Eller hvis jeg har jobbet mye overtid eller noe slikt. 

Hvor er han mannen som er trygg nok på meg selv til å takle meg?? Det lurer jeg på .

Anonymkode: e3e95...64f

• Liker 3
Skrevet

Ei jente/dame som forstår at jeg er et menneske og ikke en maskin uten følelser som skal erobre verden med min store ambiøsitet. Ei som syns det er greit at jeg også har dårlige dager, kan være lei meg på samme måte som de. 

Hun må være snill og godhjertet og bry seg veldig om andre mennesker, og behandle alle mennesker med verdighet. Liker ikke selvgode damer som bare krever og krever. De må være laidback å elske å leve i nuet. 

At hun er sporty og liker å være med meg på opplevelser, reise og aktiviteter. Hun må ikke se ut som en supermodell men liker at hun tar vare på utseendet sitt og holder seg aktiv, siden dette er sundt for både kropp og sjel. 

At hun er glad i romantiske kvelder og vin, med god mat. 

Hun må tørre å være seg selv og vil ikke at hun skal ta på seg en rolle for å please meg. Viktig at hun stoler på meg og tør å være seg selv 100%. 

Jeg liker ikke overfladiske folk så hun må ikke ha noen "drømme jobb", men er viktig at hun velger en jobb hun trives med og som hun føler hun mestrer. Lønn er ikke viktig så lenge hun har en jobb slik at vi kan kjøpe hus og bil sammen. Trenger ikke en villa på Frogner likssom. 

Det viktigste er at hun er et genuint godt menneske med mye kjærlighet. Ikke lyver, manipulerer, baksnakker andren, hever seg selv over andre osv. 

Anonymkode: 64b6f...bb9

• Liker 3
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Heldig type! Tipper alle jeg vil ha er tatt. Så trist

Ikke alle...jeg er din drømmedame og fortsatt singel...Men jeg har også min egen innbilning av drømmemann ...hahh😄

Anonymkode: 32d10...ff6

Skrevet

Siden du ikke har noen utseendekrav så burde jo dette være ganske greit å finne.

Anonymkode: dba8c...222

• Liker 2
Skrevet

Min drømmedame : jobbe som en hest, lager mat som hellstrøm og oppfører seg som ei hore i senga!

Anonymkode: 7bb5a...c63

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er meg. Menn vil ikke ha meg. Jeg er FOR smart, FOR selvstendig, FOR søt, FOR pen, FOR FOR FOR FOR FOR. Det siste var FOR lite drama. 

Eneste som ikke du har med er at jeg elsker fotball - knuser gutta i fantasy. 
Og dette: "Hun bruker penger fornuftig og sløser ikke på dyre sko, sminke og klær." - jeg sparer og unner meg en designer jakke, skinnstøvletter, eller veske ett og annet år. Eller hvis jeg har jobbet mye overtid eller noe slikt. 

Hvor er han mannen som er trygg nok på meg selv til å takle meg?? Det lurer jeg på .

Anonymkode: e3e95...64f

Samme her...i tillegg er jeg for løsaktig i seng og menn klager at jeg har for mye fokus på sex.Herre Gud , verste som jeg hørte noensinne. 

• Liker 1
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min drømmedame : jobbe som en hest, lager mat som hellstrøm og oppfører seg som ei hore i senga!

Anonymkode: 7bb5a...c63

Hellstrøm i seng og ei hore på kjøkkenet😆

• Liker 2
Skrevet

Uskyldig, men er freaky i senga og ikke fremmed for å ta seg en joint?

Anonymkode: 9cce8...bc1

• Liker 3
Skrevet

Søt, uskyldig, tvers igjennom god OG banner, snakker rett fra levra, tar seg en joint, freaky i senga.

Ts ønsker seg en kvinnelig utgave av Dr. Jekyll og Mr. Hyde. Skulle til å skrive at denne 'drømmedama' finnes ikke, men så er det flere her som skriver at det kunne vært dem. Slutter aldri å forundre meg over hva slags folk som frekventerer dette forumet...

Anonymkode: 72662...778

• Liker 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...